כללי האתר החדש

  • הוסף לסימניות
  • #21
העבודות שלך מקסימות אחת אחת!
והאתר ממש יפה ונקי.
בטוח שכשאצטרך להעמיד מחדש את ספרי מתמטיקה (שכתבתי) אבחר לעשות זאת אצלך.. בעז"ה
בהצלחה בהמשך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
תודה רותי
את מפרגנת מכל הלב, אפילו שלא לקחתי אותך לבנות לי את האתר ... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אתר מדהים! נהנתי מאוד! לא עברתי עדיין על הכל, אבל אני מתכונן לעשות את זה...

בהצלחה רבה!
ואגב, תודה על הכל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אתר מקסים!!
מעוצב נקי ונעים ומקצועי
הצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מצטרפת למחמאות והאיחולים! מקסים ונוח, הרבה סייעתא דשמיא!
דבר אחד, משום מה חסרים לי כל פעם ספרים ב"מדף". פעם שניים ופעם אחד. למה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אתר מקסים!! מעוצב בחן ובטוב טעם!
מאד נהניתי מפירוט העבודה שיש ליד כל דוגמת עימוד, זה ממחיש עד כמה העבודה מורכבת ומקצועית!
וקשה להאמין שהכל נעשה באינדיזיין...

תדעו לכם, אין שאלה באינדיזיין ששאלתי את ורדיגר שלא נענתה בסבלנות רבה, השליטה שלה בתוכנה מוחלטת!!

ורד, בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י N.O;1036090:
אתר מדהים! נהנתי מאוד! לא עברתי עדיין על הכל, אבל אני מתכונן לעשות את זה...

בהצלחה רבה!
ואגב, תודה על הכל!

תודה תודה
שמחה לעזור למי שצריך.

נכתב ע"י contrast;1036108:
אתר מקסים!!
מעוצב נקי ונעים ומקצועי
הצלחות!

אמן
תודה

נכתב ע"י דאבל אימפקט;1036166:
מצטרפת למחמאות והאיחולים! מקסים ונוח, הרבה סייעתא דשמיא!
דבר אחד, משום מה חסרים לי כל פעם ספרים ב"מדף". פעם שניים ופעם אחד. למה?

מעניין...
זו פעם ראשונה שאני שומעת על התקלה.
יתכן ויש לך בעיה עם הדפדפן? נסי לבדוק בדפדפן שונה

נכתב ע"י עדן;1036669:
אתר מקסים!! מעוצב בחן ובטוב טעם!
מאד נהניתי מפירוט העבודה שיש ליד כל דוגמת עימוד, זה ממחיש עד כמה העבודה מורכבת ומקצועית!
וקשה להאמין שהכל נעשה באינדיזיין...

תדעו לכם, אין שאלה באינדיזיין ששאלתי את ורדיגר שלא נענתה בסבלנות רבה, השליטה שלה בתוכנה מוחלטת!!

ורד, בהצלחה!!

עדן יקרה, אני שמחה לשמוע שיש מי שקורא את כל השורות הקטנות :)

ומי שמכיר אותך יודע כמה כיף לעבוד איתך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
"ורד" יקרה, האתר - מקסים נקי ומסודר!
מצטרפת להארות למעלה על תצוגת הספרים בדף הראשי בגלריה (מכווצים)
גם אצלי בדף הבית יש חלק מהספרים במדף שנעלמים (אולי קשור לחסימה?)
נכנסתי לחוברת עבודה אחת והתפעלתי, אין דברים כאלה! כל כך צבעוני ומושך, לרגע גם אני רציתי לקפוץ לאיזו מורה מתקנת ולקרוא את הסיפורים החמודים עם המילים המומצאות....
לגבי הלוגו -
אשמח לייעץ לך באופן אישי
את מוזמנת לפנות אלי למייל
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
המון הצלחה, תמשיכי לעשות דברים יפים ובעיקר - מקצועיים לעילא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י ariels;1036873:
"ורד" יקרה, האתר - מקסים נקי ומסודר!
מצטרפת להארות למעלה על תצוגת הספרים בדף הראשי בגלריה (מכווצים)
גם אצלי בדף הבית יש חלק מהספרים במדף שנעלמים (אולי קשור לחסימה?)
נכנסתי לחוברת עבודה אחת והתפעלתי, אין דברים כאלה! כל כך צבעוני ומושך, לרגע גם אני רציתי לקפוץ לאיזו מורה מתקנת ולקרוא את הסיפורים החמודים עם המילים המומצאות....
לגבי הלוגו -
אשמח לייעץ לך באופן אישי
את מוזמנת לפנות אלי למייל
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
המון הצלחה, תמשיכי לעשות דברים יפים ובעיקר - מקצועיים לעילא!

תודה רבה
ממש מחמם את הלב לקבל כאלה מחמאות ועוד לשמוע עצות ליעול...:)
וכמובן תודה גדולה על הנכונות לעזור


לגבי החסימה, אני מכירה את חברת נתיב ולכן היקפדתי שכל התוכן יהיה תחת השם שלי בשרת פרטי ללא קישורים חיצוניים.
האם בחסימת אתרוג השיטה היא שונה? קיבלתי מידע שהאתר חסום אצל חלק מהמנויים, ואני לא מצליחה להבין למה, הוא נראה לי על טהרת הקודש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אתר מדהים!!

התפעלתי מאוד, עיצוב מקסים ונעים לעין!
הרבה הצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה