חנה קונקטורית ומאמנת
חנה פפנהיים | קונקטורית ומאמנת אישית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
- הוסף לסימניות
- #1
מישהו יכול להסביר לי למה הטורים מתעקשים להתחיל משמאל לימין????


אני הדבקתי טקסט. הסמן בפסקה מראה מימין לשמאל ומיושר לימין. הכל טוב. ברגע שאני מגדירה לו להסתדר בטורים ( _ctrl>B) הוא קופץ לצד שמאל. דהיינו הטורים מתחילים מצד שמאל.
איך אני יכולה לסדר את זה?
אשמח מאוד מאוד לתשובה מהירה.
אני הדבקתי טקסט. הסמן בפסקה מראה מימין לשמאל ומיושר לימין. הכל טוב. ברגע שאני מגדירה לו להסתדר בטורים ( _ctrl>B) הוא קופץ לצד שמאל. דהיינו הטורים מתחילים מצד שמאל.
איך אני יכולה לסדר את זה?
אשמח מאוד מאוד לתשובה מהירה.
הנושאים החמים