כללי הלפ! שאלת השאלות- כמה אני שווה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
קיבלתי ערימת בקשות מלקוח חדש- בכל מכל כל. גם עריכת קבצים קיימים, גם עימוד חוברת כמעט מחדש, עריכת כרטיסי ביקור (נתן קבצים סגורים, אלא מה?:confused:) איך מתמחרים את כל זה? אה, ושיהיה עד סוכות. אה, ואני עוד סטודנטית (טובה אבל סטודנטית...). לעבוד לפי שעה? אני יודעת שזו שאלה נדושה, ואשמח אם מישהו יוכל לעזור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מישו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אם זה עבודה מכל הבא ליד, אז אולי כדאי לפי שעה באמת...
קחי 100 ש"ח לשעה. [בערבון מוגבל, אף פם לא לקחתי לפי שעה]

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה רבה! עוד מישהו? אני יודעת שזה נושא לעוס, ותמחור תלוי באלף דברים. אבל בבקשה, כך אפשר לגדול, מהשאלות ה"ירוקות" האלה. כל חיפוש שערכתי לא ענה לי.
מדובר בתלמידה עם ידע רב ומיומנות שרוצה לפרוץ ולהתוודע ללקוחות. לא בכל מחיר, הוא כבר הבין שזה יהיה לאחרי החג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י רמה פלוס;1077599:
אם זה עבודה מכל הבא ליד, אז אולי כדאי לפי שעה באמת...
קחי 100 ש"ח לשעה. [בערבון מוגבל, אף פם לא לקחתי לפי שעה]

בהצלחה!

לא להגזים, תלמידה לא אמורה לקחת 100 ש"ח לשעה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אז כמה כן? איפה כל מביני העניין? (באומן?;))
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תתמחרי לפי שעה.
תחשבי כמה את מעונינת להרוויח לפי שעה וזה יספק אותך ולא תרגישי לאחר מכן הרגשת ניצול.
תקחי את המחיר בלי להוריד שקל פחות (או שתתחילי ביותר יקר אם זה הסגנון כדי להגיע למחיר הרצוי).
ולאחר מכן תהיי מרוצה יהיה מה שיהיה.
(כדאי לקחת גם מקדמה ותשלום לפי שלבים. לא נשמע לי מה זה מסודר הבן אדם הזה.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כיוון שאינני גרפיקאית, לא אוכל לענות לך: קחי X מחיר.
רק יש לי עצה בשבילך:
קחי מחיר, שיהיה לך שווה לעבוד בשבילו,
לא כזה שרק תחכי רק לסיים את העבודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י רמה פלוס;1077599:
אם זה עבודה מכל הבא ליד, אז אולי כדאי לפי שעה באמת...
קחי 100 ש"ח לשעה. [בערבון מוגבל, אף פם לא לקחתי לפי שעה]

בהצלחה!

מסכימה איתך לגבי תמחור לפי שעות.
נראה לי קצת מוגזם שסטודנטית לוקחת 100 ש"ח-
גם אם היא כשרונית, יצירתית ומוצלחת,
קצב העבודה שלה לא דומה לזה של גרפיקאית מנוסה.
80 לשעה נשמע לי הגיוני יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ממש לא לפי שעה אלא כל דבר והמחיר שלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ואם תחליטי ללכת על מחירים נמוכים יותר בגלל שאת תלמידה, תדגישי את זה ללקוח. כדי שלא תגיעי למצב כזה, שכשתסיימי את הלימודים ותצאי לשוק, ישארו לך שיריים של לקוחות שיעקמו את האף כשתעלי מחירים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ואם תחליטי ללכת על מחירים נמוכים יותר בגלל שאת תלמידה, תדגישי את זה ללקוח. כדי שלא תגיעי למצב כזה, שכשתסיימי את הלימודים ותצאי לשוק, ישארו לך שיריים של לקוחות שיעקמו את האף כשתעלי מחירים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
צורמת לי השאלה כמה אני שווה.
כאילו, את הולכת לתמחר את העבודה שלך לפי כמה שאת עצמך שווה? את לא חושבת שאת שווה הרבה יותר ממה שהוא יוכל לשלם?
או שאת הולכת למכור לו (או לכל לקוח אחר) את עצמך, כמו הרבה מאוד גרפיקאיות עצמאיות, ולתת לו לדרוש ממך כאוות נפשו? לתקן בלי סוף, לשנות, לפגוע ולנצל?

תעשי הפרדה. העבודה שלך שווה סכום מסוים, והערך שלך לא קשור לזה. וגם אם יהיו לו יום אחד תלונות על העבודה הן גם לא עליך - אלא על העבודה שלך. למען השם, תפסיקו כבר לחשוב שאם מישהו אמר שהעבודה לא טובה הוא פגע בכם, הוא לא. מהצד ההפוך - אם יגידו לך שהעבודה מדהימה גם לא אמרו שאת שווה הרבה. זה יודעים בלי קשר לזה שיצרת יצירה מדהימה.

וסליחה על ההתפרצות ;)
פשוט נזכרתי בכמה גרפיקאיות שאני מכירה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם את רוצה להיכנס טוב לשוק תלכי על מחירים נמוכים במיוחד - מנסיון
במקרים שאני לא יודעת אם לקחת לפי שעות אני אומרת ללקוח מחיר X למוצר
במידה וזה עובר X שעות תוספת של X ש''ש
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י לגעת בנקודה;1078814:
אם את רוצה להיכנס טוב לשוק תלכי על מחירים נמוכים במיוחד - מנסיון
במקרים שאני לא יודעת אם לקחת לפי שעות אני אומרת ללקוח מחיר X למוצר
במידה וזה עובר X שעות תוספת של X ש''ש

אוי ואבוי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אתם נורמלים?תלמידה? מוצלחת? 30 לשעה גג!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1079092:
כמו שחשבתי.
אם זה מה שחשבת, אז גם את זה את לא שווה!
מה עם מאות השעות שהשקעת בלימודים? מה עם אלפי השקלים ששילמת עבורם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
איזה שטויות,
הנסיון וההתמקצעות הם הבית-ספר הכי טוב, אינה דומה מעצבת שסיימה לימודים, למעצבת שהתנסתה בשטח,
ובמיוחד לפי שעה - שאז ודאי שיש לנסיון יתרון של מהירות עבודה - מה שמספיקים בשעה ללא נסיון הוא הרבה פחות משעה של איש מקצוע.
ממש יומרני לומר לתלמידה לקחת 100, או 80 לשעה.
אמנם הלך הרוח כאן (וזה סבבה!) הוא לחשוב שאתה שווה הרבה,
אבל, דאבל-איפמקט -
את שווה! אבל עוד כמה שנים בעז"ה תהיי שווה הרבה יותר.
אז השעה שלך תרוץ, ותספיקי בה המון, ותוכלי לקחת הרבה, כי נתת הרבה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה