כללי הערות שוליים באינדיזיין

  • הוסף לסימניות
  • #1
העימוד בשני טורים, ומעוניינים שההערות יופיעו כטור אחד לעמוד.
מה הדרך באינדיזיין? (CS4)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אי אפשר.
אם יש לך כח ניתן להזרים את ההערות כטקסט נפרד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מה זאת אומרת להזרים אותן כטקסט נפרד?
לנתק אותן מהמקור ולהתארגן אח"כ ידנית?
חבל...
אבל איך עושים את זה, אם רוצים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אולי לHarbs הפיתרונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
עפרה.
מכון, פשוט ככה.

אברהם.
אין לHARBS פתרון לנושא. הוא אומר שזה ברשימה שלו...

מה שכן, הוא יודה יותר טוב איך לבצע את ההזרמה הידנית.
עיקר הבעיה, לפחות בשבילי, הוא איך להפריד את הטקסטים אך להישאר עדיין עם המיספור של הקישורים. HARBS הסביר לי את זה בקיצור בתערוכה אך כשהגעתי הביתה לא הסתדרתי.
נקווה שהוא יכנס לפה ויאיר את עינינו בנושא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
איך מנתקים בין הערות השוליים לבין מקור שלהן?

ודאי עדיף לעשות זאת לאחר עימוד בסיסי, שפחות-או-יותר ההערות מחולקות לעמודים המתאימים? או מה דרך העבודה שלכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תעזוב מה שאמרתי בתערוכה. זה הדרך הכי פשוט:
1) תביא הטקסט לתוך אינדיזיין עם הערות שוליים
2) תריץ הסקריפט המצורף
3) תגזור הטקסט שבסוף הפסקה (endnotes).
4) תדביק לתוך תיבת טקסט חדש בחלק התחתון של עמוד הראשון של הטקסט (הכי נוח אם שמים אותו בשכבה נפרדת, אבל זה לא חובה)
5) תגדיר לתיבה החדשה עקיפת מלל (text wrap) (עדיף עם סגנון אובייקט)
6) תשכפל התיבה לכל העמודים באופן שהם משורושרים לתיבה הראשון (AutoFlow Pro יקל על הקטע הזה)
7) עוברים עמוד עמוד ומשנים הגודל של בתיבה של הטקסט של הערות שוליים
 

קבצים מצורפים

  • Footnotes2Endnotes_v23.zip
    KB 5.1 · צפיות: 0
  • הוסף לסימניות
  • #8
ננסה!
תודה רבה!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה שאני עשיתי זה אירגנתי את הערות השולים בקובץ הוורד כהערות סיום, שאז הן הופיעו כולן בסוף.
והכנסתי אותן ידנית והתאמתי בין טקסט להערות.
לא עבודה קלה אבל זו הדרך הטובה ביותר שמצאתי.
הרעיון של הרבס לא רע כלל. חבל שלא היה לי אז את הסקריפט
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י גינגית;286668:
מה שאני עשיתי זה אירגנתי את הערות השולים בקובץ הוורד כהערות סיום, שאז הן הופיעו כולן בסוף.
והכנסתי אותן ידנית והתאמתי בין טקסט להערות.
לא עבודה קלה אבל זו הדרך הטובה ביותר שמצאתי.
זה בערך מה שאמרתי לאידי_תג בתערוכה.

אבל כמדומני יש מקרו שהופך מספרים של הערות סוף לטקסט רגיל בוורד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הנה מצאתי מקרו כזה:

קוד:
' Macro created 29/09/99 by Doug Robbins to replace endnotes with textnotes 
at end of document

' to replace the endnote reference in the body of the document with a 
superscript number.

'
    Dim aendnote As Endnote
    For Each aendnote In ActiveDocument.Endnotes
        ActiveDocument.Range.InsertAfter vbCr & aendnote.Index & vbTab & aendnote.Range
        aendnote.Reference.InsertBefore "a" & aendnote.Index & "a"

    Next aendnote
    For Each aendnote In ActiveDocument.Endnotes
        aendnote.Reference.Delete
    Next aendnote
    Selection.Find.ClearFormatting
    Selection.Find.Replacement.ClearFormatting
    With Selection.Find.Replacement.Font
        .Superscript = True
    End With
    With Selection.Find
        .Text = "(a)([0-9]{1,})(a)"
        .Replacement.Text = "\2"
        .Forward = True
        .Wrap = wdFindContinue
        .Format = True
        .MatchWildcards = True
    End With
    Selection.Find.Execute Replace:=wdReplaceAll
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י Harbs;286676:
זה בערך מה שאמרתי לאידי_תג בתערוכה.

אבל כמדומני יש מקרו שהופך מספרים של הערות סוף לטקסט רגיל בוורד...

מסתמא יש, אבל אז נוצרת בעיה, שאם התגים של הערות השוליים נעלמות, זה לא יופיע גם באינדי, הלא כן? כל הרעיון של מה שעשיתי היה, לייבא את הטקסט עם התגים של הערות השוליים [או הסיום כפי שהכפתי אותם] במקומם ואז להשתמש בהערות הסיום לעימוד ידני [ותאמין לי, שזה שהעמדתי עבורו אפילו לא העריך את מה שעשיתי. רק תלונות היו לו וזה עוד היה טקסט דו לשוני שבהערות שוליים בכלל יצר בלגאן רציני].
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
רק שתראה כמה מסובך העמדתי סידור ברכת החמה עם הערות שוליים שהפכתי להערות סיום אני מעלה פרק אחד. הערות השוליים הצטרכו לעבור מהצד האנגלי לעברי. העברית ותרגומה באנגלית כמובן אמורות היו להיות חופפות, והערות השוליים חופפות לזה.
 

קבצים מצורפים

  • chapter 5 sample.pdf
    KB 661.7 · צפיות: 68
  • הוסף לסימניות
  • #14
מסובך מסובך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הקושי שלי היה אחרי שהפכתי את ההערות לendnotes והפרדתי אותם, הם איבדו את המיספור הקטן לפני כל הערה.
זה קרה בעיקר בטקסט תחתון אבל גם בטקסט עליון יש את הבעיה הזו בגלל שאם לא מוחקים את ההערות, נשאר לך כמה עמודי טקסט בסוף הספר.
נראה עם הסקריפט ו/או המקרו יטפלו בבעיה.
תודה HARBS!
תמיד אפשר לסמוך עליך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני רץ הסקריפט אבל ה״א-ב״ מותחלף לכוכבים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה