כללי הצעה לשיפור הפורום וגיבוש הקהילה כאן

  • הוסף לסימניות
  • #1
ערב טוב לכולם! :rolleyes:

אמנם נרשמתי לפני פחות משבוע, אך הספקתי להבין שמדובר כאן בקהילה רצינית ואיכותית, ויש לי מספר הצעות שאולי יוכלו לייעל ולתרום לחווית הגלישה בפורום.

ראשית - משתמש שעיצב כל עיצוב כלשהו; לוגו, מודעה וכו', שיפתח נושא ויפרסם אותה כאן בפורום!
אני שם לב שאנשים מעלים עיצובים נדירים ויפהפיים ישירות לתיק העבודות שלהם מבלי לשתף אותם כאן, וחבל! כך גם נזכה להכיר את החברים בקהילה יותר טוב, וכך כל משתמש ילמד שיש כאן ממש מין צוות מקצועי שיוכל להעניק לו חוות דעת בין חיובית, בין שלילית בין בונה!
משתמשים יישפרו את עבודותיהם וילמדו לקבל תגובות בונות, הפורום יהפוך להיות חי ופעיל יותר וזה יכול להיות ממש נחמד.
בדר"כ משתמש שעיצב כרגע משהו חם מהתנור, הדבר הראשון שהוא רוצה - זה לשמוע חוו"ד!
אז למה לקבור את עבודתו מיד בתיק העבודות מבלי לתת לה אפשרות חשיפה?

שנית - יהיה נחמד אם מנהלי הפורום ייערכו מדי פעם "אתגרים", כמין תחרויות עיצוב על נושא מסויים, אפשרי גם אתגר על בסיס שבועי / דו שבועי. אפשרי גם שיהיה נושא פרסים (כמובן ברמת מנהל הפורום).
יכול להיות שחלק מהקהילה כאן "בוגרת" מדי בשביל זה, אבל מנסיון זה רק מגבש בין המשתמשים... ומפיח רוח חיים בפורום.

מקווה שלא הצקתי מדי, אני עדיין חדש פה ולא יודע איך דברים מתנהלים כאן. לא אבהל מקטילות... הכל בכוונה טובה!

דיון נעים? :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
המשפט הזה-

נכתב ע"י Haim6130;1123641:
אמנם נרשמתי לפני פחות משבוע,
אני עדיין חדש פה ולא יודע איך דברים מתנהלים כאן.

מסביר את זה-

נכתב ע"י Haim6130;1123641:
יהיה נחמד אם מנהלי הפורום ייערכו מדי פעם "אתגרים", כמין תחרויות עיצוב על נושא מסויים, אפשרי גם אתגר על בסיס שבועי / דו שבועי. אפשרי גם שיהיה נושא פרסים (כמובן ברמת מנהל הפורום).
יכול להיות שחלק מהקהילה כאן "בוגרת" מדי בשביל זה, אבל מנסיון זה רק מגבש בין המשתמשים... ומפיח רוח חיים בפורום.
דיון נעים? :)

כי כל הזמן כל הזמן יש כאם תחרויות בלי סוף..
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מסופק מאד אם יש כאן מטרה לגבש קהילה של משתתפים.
ההפך. נשמע לי שתהיה לזה התנגדות מצד הצניעות.

לא לחינם אסרו לאחל מזל טוב בפורום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הבנתי... חח המשפט "נרשמתי לפני שבוע" מסביר כנראה הרבה דברים.

האמת היא שראיתי בפורומים שכנים גם אתגרים וגם איחולי "מזל טוב"... אבל בסה"כ ירדתי לסוף דעתך.

לפחות ניסיתי.
:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י eliezer;1123686:
לא לחינם אסרו לאחל מזל טוב בפורום.

אסרו לאחל מזל טוב? אתה בטוח? עיין כאן
אני ראיתי הפוך מנהל שמעודד את האיחולים....
"תודה לכולם ואצלכם בשמחות...המון המון נחת"
חוק זה חוק לכולם, לא? על דוגמה אישית שמענו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י סטודיו נועה;1123802:
אסרו לאחל מזל טוב? אתה בטוח? עיין כאן
אני ראיתי הפוך מנהל שמעודד את האיחולים....
"תודה לכולם ואצלכם בשמחות...המון המון נחת"
חוק זה חוק לכולם, לא? על דוגמה אישית שמענו?

התאוריה צודקת בעיקרון, אבל לא כאן-
זאת אומר, אף אחד לא מיישם חוק זה, כל יום וחצי נפתח אשכול איחולי מזל"ט, אז למה שהמנהלים שמגיע להם ייחול זה, יקופחו?

:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני בעד שהפורום יהפוך ליותר פעיל, זה בהחלט יכול להועיל לכולנו..

נכתב ע"י eliezer;1123686:
אני מסופק מאד אם יש כאן מטרה לגבש קהילה של משתתפים.
ההפך. נשמע לי שתהיה לזה התנגדות מצד הצניעות.

לא לחינם אסרו לאחל מזל טוב בפורום.


לא הבנתי את כוונתכם, מזתומרת "התנגדות מצד הצניעות"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
חיים 6130, קודם כל ברכות על ההצטרפות לפרוג. שיהיה בהצלחה.
הרעיונות שהצעת נשמעים מצויינים. בהחלט תמיד נחמד שאנשים משתפים את עבודתם בפורום. בין אם לצורך ייעוץ וחוו"ד ובין אם למטרת שיתוף בעלמא.
לגבי תחרויות ואתגרים. גם זה דבר מבורך ואכן מתקיימות מפעם לפעם תחרויות ואתגרים, חלקם ביוזמת חברים בפורום ולאו דוקא ביוזמת המנהלים.

לגבי איחולי מזל"ט, אכן הונהג כאן בפורום, מטעמי צניעות, שלא לאחל באופן פומבי מזל טוב מעל גבי הפורום, על דרך "מה טובו אהליך יעקב", שהיופי של הציבור שלנו הוא דווקא בצניעות ובעדינות ולא בקולניות ובפרהסיא.

עכ"פ, אפשר להבין איך אחד החברים התקשה לכלוא את רגשי השמחה בשמחתו של ידידינו היקר ר' מוטי הלר, איש נעים הליכות אהוב על הבריות שפועל רבות בפורום ובמכללה ותמיד שמח לעזור ולתרום מכשרונו ונסיונו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תודה רבה על התגובה המפורטת והלבבית!
חייבים לעורר את הפורום כאן, וזה אפשרי גם מבלי לגבש קהילה (אם הדבר נאסר מטעמי צניעות).
זה ידרוש שיתוף פעולה מינימלי של משתמשים כאן, פשוט לפרסם + להגיב יותר.

בכל אופן כמו שאמרתי... לפחות ניסיתי^^
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לדעתי הרבה היו משתפים אם לא היו מפחדים
מתגובות מסוימות או מחוסר תגובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בפורום דווקא די פעיל נ"ל,
אז מה הבעיה?

בכל פורום אחר שהצצתי לא מגיעים ביום לעשירית מההודעות שכאן יש כל יום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י אפרת 10;1123875:
לא הבנתי את כוונתכם, מזתומרת "התנגדות מצד הצניעות"?

הרי יש כאן גברים ונשים.
ברגע שזה יפסיק להיות דיון טכני מקצועי נטו, ויתחיל להיות "קהילה",
זה ממילא דבר בלתי צנוע בעליל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י eliezer;1124291:
בפורום דווקא די פעיל נ"ל,
אז מה הבעיה?

בכל פורום אחר שהצצתי לא מגיעים ביום לעשירית מההודעות שכאן יש כל יום.

יחסית ל20-30 מעצבים פעילים כאן, הפורום יחסית "יבש"...
שוב, אולי זה מפני שכולם מעלים את העבודות שלהם ישירות לתיק העבודות מבלי לשתף גם כאן?

אני לא אומר שכל 5 דקות צריכים להעלות עיצוב חדש ולבקש חוו"ד בצורה אובססיבית, אבל אם אנשים יתחילו להעלות גם לפורום כאן עיצובים - רק טוב זה יביא לפענ"ד. לפורום ולמשתמשים.

נכתב ע"י poto12;1124284:
לדעתי הרבה היו משתפים אם לא היו מפחדים
מתגובות מסוימות או מחוסר תגובות

זה ממש לא אמור להיות כך! אמנם יש כאן המון תגובות שהן יחסית ביקרתיות, זה נכון, אבל דווקא זה - מראה שמדובר כאן באנשים מקצועיים!
אם כל אחד היה רושם "פייייי איזה מדהייים!" על עיצוב שעוצב ב2 דקות עם פונט אריאל וצבעים מזעזעים, המצב היה גרוע הרבה יותר.

אין מה לפחד מתגובה בונה! זה לא ראיון עבודה, להיפך - זה לתועלת המעצב בלבד וזה רק מחדד ומשפר!

חוסר לגמרי בתגובות על חוו"ד אני לא חושב שיהיו, ופותח הנושא לא צריך לחשוב על זה בכלל. שיפרסם! מה יש לו להפסיד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בהמשך לאמור כאן לא נראה לי שיש צורך בשינוי המצב בקיים, בס"ה כל מי שמעלה משאלה/בקשה/עזרה/חוו"ד נענה במהירות המירבית ובמקצועיות.
מה שכן הייתי רוצה שישתפר פה, זה הממשק, הוא מסורבל וארכאי ומאוד לא נוח. הייתי מצפה מאתר כזה מכובד להיות מעוצב ובנוי בצורה פונקציונלית וקלה לשימוש
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה