- הוסף לסימניות
- #1
ערב טוב לכולם! 
אמנם נרשמתי לפני פחות משבוע, אך הספקתי להבין שמדובר כאן בקהילה רצינית ואיכותית, ויש לי מספר הצעות שאולי יוכלו לייעל ולתרום לחווית הגלישה בפורום.
ראשית - משתמש שעיצב כל עיצוב כלשהו; לוגו, מודעה וכו', שיפתח נושא ויפרסם אותה כאן בפורום!
אני שם לב שאנשים מעלים עיצובים נדירים ויפהפיים ישירות לתיק העבודות שלהם מבלי לשתף אותם כאן, וחבל! כך גם נזכה להכיר את החברים בקהילה יותר טוב, וכך כל משתמש ילמד שיש כאן ממש מין צוות מקצועי שיוכל להעניק לו חוות דעת בין חיובית, בין שלילית בין בונה!
משתמשים יישפרו את עבודותיהם וילמדו לקבל תגובות בונות, הפורום יהפוך להיות חי ופעיל יותר וזה יכול להיות ממש נחמד.
בדר"כ משתמש שעיצב כרגע משהו חם מהתנור, הדבר הראשון שהוא רוצה - זה לשמוע חוו"ד!
אז למה לקבור את עבודתו מיד בתיק העבודות מבלי לתת לה אפשרות חשיפה?
שנית - יהיה נחמד אם מנהלי הפורום ייערכו מדי פעם "אתגרים", כמין תחרויות עיצוב על נושא מסויים, אפשרי גם אתגר על בסיס שבועי / דו שבועי. אפשרי גם שיהיה נושא פרסים (כמובן ברמת מנהל הפורום).
יכול להיות שחלק מהקהילה כאן "בוגרת" מדי בשביל זה, אבל מנסיון זה רק מגבש בין המשתמשים... ומפיח רוח חיים בפורום.
מקווה שלא הצקתי מדי, אני עדיין חדש פה ולא יודע איך דברים מתנהלים כאן. לא אבהל מקטילות... הכל בכוונה טובה!
דיון נעים?
אמנם נרשמתי לפני פחות משבוע, אך הספקתי להבין שמדובר כאן בקהילה רצינית ואיכותית, ויש לי מספר הצעות שאולי יוכלו לייעל ולתרום לחווית הגלישה בפורום.
ראשית - משתמש שעיצב כל עיצוב כלשהו; לוגו, מודעה וכו', שיפתח נושא ויפרסם אותה כאן בפורום!
אני שם לב שאנשים מעלים עיצובים נדירים ויפהפיים ישירות לתיק העבודות שלהם מבלי לשתף אותם כאן, וחבל! כך גם נזכה להכיר את החברים בקהילה יותר טוב, וכך כל משתמש ילמד שיש כאן ממש מין צוות מקצועי שיוכל להעניק לו חוות דעת בין חיובית, בין שלילית בין בונה!
משתמשים יישפרו את עבודותיהם וילמדו לקבל תגובות בונות, הפורום יהפוך להיות חי ופעיל יותר וזה יכול להיות ממש נחמד.
בדר"כ משתמש שעיצב כרגע משהו חם מהתנור, הדבר הראשון שהוא רוצה - זה לשמוע חוו"ד!
אז למה לקבור את עבודתו מיד בתיק העבודות מבלי לתת לה אפשרות חשיפה?
שנית - יהיה נחמד אם מנהלי הפורום ייערכו מדי פעם "אתגרים", כמין תחרויות עיצוב על נושא מסויים, אפשרי גם אתגר על בסיס שבועי / דו שבועי. אפשרי גם שיהיה נושא פרסים (כמובן ברמת מנהל הפורום).
יכול להיות שחלק מהקהילה כאן "בוגרת" מדי בשביל זה, אבל מנסיון זה רק מגבש בין המשתמשים... ומפיח רוח חיים בפורום.
מקווה שלא הצקתי מדי, אני עדיין חדש פה ולא יודע איך דברים מתנהלים כאן. לא אבהל מקטילות... הכל בכוונה טובה!
דיון נעים?
הנושאים החמים