בקשה זהירות

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
אין מה לעשות.. הרחק משכן רע, לא נאמר סתם..
שמירה על בטחון המדינה חייבת להיות חזקה ונוקשה.

ולפעמים הסביבה נפגעת קצת גם , זה חלק מהתוצאות.
נו באמת.
מדינה שמתגאה בחיסולים מדויקים לא יכולה לברר מספר דירה לפני מעצר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נו באמת.
מדינה שמתגאה בחיסולים מדויקים לא יכולה לברר מספר דירה לפני מעצר?
גם מדינה שמתמצאת בסימטאות עזה ושכם, לא מוצאת ידה ורגלה ביחידות דיור מסתוריות בביתר עילית ומודיעין עילית:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אין מה לעשות.. הרחק משכן רע, לא נאמר סתם..
שמירה על בטחון המדינה חייבת להיות חזקה ונוקשה.

ולפעמים הסביבה נפגעת קצת גם , זה חלק מהתוצאות.
מה העניין להאשים את הקורבן ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מי אמר שהחיסול המדוייק אכן היה הנסיון הראשון??
לא ידוע לי על עוד אירוע חוץ מהנסיך האדום בנורבגיה.
באמת, לא יכולים לבדוק בעירייה מספר קומה ומספר דירה?
בעיניי גוף שאמור לשמור על בטחון המדינה לא אמור לפצוע אזרחים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אין מה לעשות.. הרחק משכן רע, לא נאמר סתם..
שמירה על בטחון המדינה חייבת להיות חזקה ונוקשה.

ולפעמים הסביבה נפגעת קצת גם , זה חלק מהתוצאות.
בשום מקום חילוני לא היה קורה דבר כזה, זה רק בגלל התרת דם החרדים
רעולי פנים שפורצים את כל הדלתות באמצע הלילה ומכים מכות רצח, כולל שימוש בטייזר
אברכים תמימים שגרים ביחידות דיור, מבלי לדעת על מה ולמה, לא אמרו להם מי זה, והם הזמינו משטרה רגילה שגם לא יה לא מושג שבמדובר בשב"כ
והכל בגלל שכן שנחשד בריגול, הם אפילו לא בדקו מה המשפחה שרשומה על הדלת פשוט פרצו הכל והתחילו להחטיף מכות
וכמובן שא"א לזעוק נגד השב"כ כי הם מטפלים במרגלים
אני בטוח ב100% שאם היו שוברים דלתות ומכים אתיופים רוסים או סתם חילונים שכנים של מי שנחשד כמרגל המדינה הייתה רועשת מזה, אבל דם החרדים הפקר, אפשר לדרוס אותם בהפגנות ולהשתחרר בלי כלום.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
זה אכן כך,
בקומת מינוס כלשהי ישנם כ"כ הרבה דלתות של יח"ד הגיוני שיטעו
וויס, ווין, שטיין, ביין..
שוב,
לא תירוץ.
למדינה יש מספיק יכולות, אבל נראה שמישהו התלהב יותר מידי כדי לבצע מעצרים.
מנסה להציע לכל מעריצי השב"כ לחשוב שנייה על הנשים הצעירות שראו הלילה אנשים שוברים להם את הדלתות, מתנפלים על הבעלים שלהן ופוצעים אותם...
זה לא היה משהו שאי אפשר היה למנוע.
אבל כנראה למקבלי ההחלטות לא היה במיוחד אכפת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אם הסיפור נכון אפשר לתבוע אותם
קרה פעם שמישהו תבע את הלוחמים המיוחדים כאן במדינה ונענה?
עד שהם לא הורגים אין טעם לנסות,
וגם אז הם מקבלים חנינה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
המטרה היא לעצור את הריגול, ולכן הבלאגן והפריצה לבתים נוספים יש בה הגיון כלשהו. האם זה היה קורה גם בעיר לא חרדית? לא בטוח. אבל שב"כ בהחלט לא מחוייבים לחוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
שוב,
לא תירוץ.
למדינה יש מספיק יכולות, אבל נראה שמישהו התלהב יותר מידי כדי לבצע מעצרים.
מנסה להציע לכל מעריצי השב"כ לחשוב שנייה על הנשים הצעירות שראו הלילה אנשים שוברים להם את הדלתות, מתנפלים על הבעלים שלהן ופוצעים אותם...
זה לא היה משהו שאי אפשר היה למנוע.
אבל כנראה למקבלי ההחלטות לא היה במיוחד אכפת...
באמת כואב הלב
כנראה שחשבו שאין להם מה להפסיד
מקסימום או עריק או בוגד
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
למה באמת לא קוראים להם לזימון למה צריך לבוא כמו למחבלים
יש פה פצצה מתקתקת ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ובמקום להתלונן על פריצה לבתים, שאנשים כבר יפנימו לא לרגל לטובת מדינה עוינת בשביל כמה שקלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
המטרה היא לעצור את הריגול, ולכן הבלאגן והפריצה לבתים נוספים יש בה הגיון כלשהו. האם זה היה קורה גם בעיר לא חרדית? לא בטוח. אבל שב"כ בהחלט לא מחוייבים לחוק
זו הייתה התגובה שלך גם אם היית רואה את בעלך שוכב על הרצפה מתחת ל2 רעולי פנים ששברו לכם את הדלת באמצע הלילה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
בשום מקום חילוני לא היה קורה דבר כזה, זה רק בגלל התרת דם החרדים
רעולי פנים שפורצים את כל הדלתות באמצע הלילה ומכים מכות רצח, כולל שימוש בטייזר
אברכים תמימים שגרים ביחידות דיור, מבלי לדעת על מה ולמה, לא אמרו להם מי זה, והם הזמינו משטרה רגילה שגם לא יה לא מושג שבמדובר בשב"כ
והכל בגלל שכן שנחשד בריגול, הם אפילו לא בדקו מה המשפחה שרשומה על הדלת פשוט פרצו הכל והתחילו להחטיף מכות
וכמובן שא"א לזעוק נגד השב"כ כי הם מטפלים במרגלים
אני בטוח ב100% שאם היו שוברים דלתות ומכים אתיופים רוסים או סתם חילונים שכנים של מי שנחשד כמרגל המדינה הייתה רועשת מזה, אבל דם החרדים הפקר, אפשר לדרוס אותם בהפגנות ולהשתחרר בלי כלום.....
שוב,
לא תירוץ.
למדינה יש מספיק יכולות, אבל נראה שמישהו התלהב יותר מידי כדי לבצע מעצרים.
מנסה להציע לכל מעריצי השב"כ לחשוב שנייה על הנשים הצעירות שראו הלילה אנשים שוברים להם את הדלתות, מתנפלים על הבעלים שלהן ופוצעים אותם...
זה לא היה משהו שאי אפשר היה למנוע.
אבל כנראה למקבלי ההחלטות לא היה במיוחד אכפת...
לזה בדיוק התכוונתי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה