כללי חשיפה! חלומם של המעמדים מתגשם... --כותרות להערות שוליים!

  • הוסף לסימניות
  • #21
.. אכן.
יש סרבול מסויים,
וייתכן שיש סקריפטים של dmd. שפותרים זאת.(אין לי אותם לברר)
בוודאי יש גם לתג לאן להתקדם.


מ"מ אינני רואה צורך בתג לסידור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י eliezer;1111074:
נ"ב, יש לי סקריפט להתאמת ניקוד לפי האות ספציפית. על ידי הזזת דיאקריטים.
בשלבי פיתוח.
(מריץ סבבי גרפ)

הרשימה שכתבתי לעיל יכולה לשמש עבורך רשימת הדברים שמומלץ לשפר באינדזיין.
כל סקריפט שיטפל בהנ"ל ישנה את העסק מקצה לקצה, ויהיה שמך מבורך בפי מעמדים רבים.

ובפרט אם יהיה סקריפט שירכז את כל הנ"ל [כולל טיפול בעוד כמה דברים נוספים, כגון ב"חלון" -שכבר עשית ועוד], ע"י פאנל נפתח, הרי יהיה זה דבר שכל רואיו יגמרו עליו את ההלל, וישלמו עבורו טבין ותקילין
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י eliezer;1111080:
איני יודע למה אי אפשר. אולי תלוי בצןרת העבודה.
אצלי יש חלוקה ברורה, קודים לפסקה,קודים לתו, ואני שולט גלובלית.דרך קובץ.הסגנון.
כמעט לא נוגע בעיצוב מקומית.
ממש כמו באינדזיין.

אמנם מעולם לא עשיתי בתג סידור, ןאיני רואה צורך בתג לסידור...

תנסה לעשות סידור ותראה כמה בלאגן...
יש דברים שצריכים להיות דוקא בראש עמוד, יש דברים שאתה לא רוצה שיחתכו, כדוגמת "מודים" וכו' וכו'. מי שלא ניסה לא יבין!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י GOLDRING;1111082:
ובפרט אם יהיה סקריפט שירכז את כל הנ"ל [כולל טיפול בעוד כמה דברים נוספים, כגון ב"חלון" -שכבר עשית ועוד], ע"י פאנל נפתח, הרי יהיה זה דבר שכל רואיו יגמרו עליו את ההלל, וישלמו עבורו טבין ותקילין

אולי יזכני הבורא לעשות כך.
מ"מ בנתיים נראה ש"יגמרו עליו את.ההלל" כן,
אך ישלמו טבין ותקילין, פחות...

כבר פרסמתי כמה סקריפטים חשובים, והתגובות והביקוש הם תמיד הרבה פחות ממה שהייתי סבור.

לא ברור שהטרחה כדאית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #26
נ"ב,
למי שעובד על מק,
ייתכן שצריך לשנות שם הסקריפט לאנגלית כדי שיפעל כהוגן.
אם מקבלים שגיאה, כנראה זו הסיבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י eliezer;1111087:
אולי יזכני הבורא לעשות כך.
מ"מ בנתיים נראה ש"יגמרו עליו את.ההלל" כן,
אך ישלמו טבין ותקילין, פחות...

כבר פרסמתי כמה סקריפטים חשובים, והתגובות והביקוש הם תמיד הרבה פחות ממה שהייתי סבור.

לא ברור שהטרחה כדאית.



למראית עין הסקריפט נראה מעולה, שימושי ומזמין.
עם הזמן נושא הסקריפטים יכנס לשוטף, ואני ממליצה לא להפסיק ולא להתייאש. רוב האנשים קונים כשיש צורך ולא במבצע מזדמן.
יש עוד כמה אנשים שיודעים לבנות סקריפטים, אבל הייתרון שלך הוא בהסברה וההתאמה הספציפית לדרישות הלקוח. (מזכיר קצת את פונטייפ :) )
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י ורד;1111181:
עם הזמן נושא הסקריפטים יכנס לשוטף, ואני ממליצה לא להפסיק ולא להתייאש. רוב האנשים קונים כשיש צורך ולא במבצע מזדמן.
יש עוד כמה אנשים שיודעים לבנות סקריפטים, אבל הייתרון שלך הוא בהסברה וההתאמה הספציפית לדרישות הלקוח. (מזכיר קצת את פונטייפ :) )

מסכים עם כל מילה!

תמשיך לחדש ולהפתיע
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
תודה על העידוד... :D

ואזכיר בזאת, שמי שנתקל בצורך ספציפי מוזמן לפנות אלי לכתיבת סקריפט מותאם אישית. במחיר סביר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י eliezer;1110492:
בחסדו יתברך!

הנני שמח להציג לפניכם היום סקריפט מדהים!
המוסיף כותרות להערות שוליים האוטומטיות של אינדזיין!!!!


מחירו המלא: 150 ש"ח.
מבצע לרשימת התפוצה שלי, ולמצטרפים אליה: 120 ש"ח. עד סוף השבוע!


מצורף דמו, וסרטוני הדרכה+מדריך PDF
הדמו יפעל פעם אחת בכל מסמך חדש.
(החלק המוסיף כותרות יפסיק אחר כך לפעול, למחוק מה שנוסף, תמיד יהיה אפשר
כמו כן הדמו לא נועד לשימוש מסחרי אלא לבדיקה)

אם מישהו משתמש בדמו ומקבל שגיאה, אודה לו מאד אם יפנה אלי ויגלה אוזני לכך.
לשם שיפור הסקריפט.

תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
  • הוסף לסימניות
  • #32
  • הוסף לסימניות
  • #33
הארכה על תנאי...

לכל מי שיצטרף לרשימת התפוצה שלי. עד סוף השבוע.
המבצע יהיה בתוקף שבוע נוסף!

למי שלא, המחיר מבצע של 120 ש"ח בלבד, יסתיים בסוף השבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י eliezer;1110492:
בחסדו יתברך!

הנני שמח להציג לפניכם היום סקריפט מדהים!
המוסיף כותרות להערות שוליים האוטומטיות של אינדזיין!!!!


מחירו המלא: 150 ש"ח.
מבצע לרשימת התפוצה שלי, ולמצטרפים אליה: 120 ש"ח. עד סוף השבוע!


מצורף דמו, וסרטוני הדרכה+מדריך PDF
הדמו יפעל פעם אחת בכל מסמך חדש.
(החלק המוסיף כותרות יפסיק אחר כך לפעול, למחוק מה שנוסף, תמיד יהיה אפשר
כמו כן הדמו לא נועד לשימוש מסחרי אלא לבדיקה)

שעות אחרונות למבצע, מהרו וזכו..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה