- הוסף לסימניות
- #1
התקנתי קורל X6
אך יש לי בעיה בפונטים
כאשר יש גרש בודד הוא נותן את הגרש בפונט מעוגל שלא מתאים לאותו הפונט שנבחר על ידי
כך ברוב הפונטים
עוד תופעה מוזרה, הוא לא מכיר בפונט וילנא, ולא משנה איזו גרסה הוא
והתופעה השלישית, כאשר מנסים לבחור פונט שונה ממאגר הפונטים הוא לא מראה תצוגה של הפונטים
מה עושים??
האם יש פתרון לזה, או שכדאי לעבור חזרה לקורל ה-11 או 14?
אך יש לי בעיה בפונטים
כאשר יש גרש בודד הוא נותן את הגרש בפונט מעוגל שלא מתאים לאותו הפונט שנבחר על ידי
כך ברוב הפונטים
עוד תופעה מוזרה, הוא לא מכיר בפונט וילנא, ולא משנה איזו גרסה הוא
והתופעה השלישית, כאשר מנסים לבחור פונט שונה ממאגר הפונטים הוא לא מראה תצוגה של הפונטים
מה עושים??
האם יש פתרון לזה, או שכדאי לעבור חזרה לקורל ה-11 או 14?
הנושאים החמים