יש גבול, לא?

  • הוסף לסימניות
  • #1
רכשתי מכשיר פלאפון אצל סוכן, שהגיע עד אלי הביתה עשה את עצמו הכי אדיב ושרות על הפנים.

אחרי חודשיים המכשיר נדלק ונכבה מעצמו בכל שעות היממה, הלכתי לתת אותו לתיקון, שלחו אותי לשתי נקודות מכירה כדי לתקן וחזר אחרי יומיים שהחליפו לו את כל המח (לטענתם)
אחרי שבועיים שוב אותה בעיה המכשיר נכבה באמצע שיחה וגם סתם כך.
עכשיו, אחרי שבועיים ניגשתי למרכז שרות שלהם ברבי עקיבא הביאו לי פלאפון חילופי ולקחו אותו שוב לתיקון, אחרי שבוע חזר והיה כתוב בדו"ח תיקונים שהבעיה היתה סוללה פגומה ונתנו סוללה חדשה.
אתמול הלכתי לקחת את הפלאפון עם הסוללה החלשה אחרה"צ אותה בעיה ועוד: לא נדלק, מעבעבת נורה שנדלקת אבל כך שעות שלימות,
מה הייתם עושים?

תגידו אתם, אני קונה פלאפון אצל חברה כדי להיות עסוקה איתו כל היום????
ללכת לבן גוריון לעוד ולצעוק שם לא עוזר כלום (כבר ניסיתי)
למי אני יכולה לפנות???????
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה שאעשה? הרי איומים יעזרו לי ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
פשוט תניידי לחברה אחרת, היום זה כל כך קל ופשוט והרבה פעמים הרבה יותר משתלם...
אם זה השירות זה מה שהייתי עושה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תפנה למועצה לצרכנות
מנסיון זה מאיים על החברות
מומלץ לצרף מסמכים רלוונטים,זה מקצר את התהליך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
או למדור צרכנות באחד העיתונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
קרה לי אותו דבר לפני כמעט שנה אך זב נכבה בפתאומיות אחרי פחות שבוע. אני מתקשרת לסוכן שכנ"ל היה אצלי בביתי כשנתן את המכשירים. הוא התחיל לשאול שאלות: זרקת למים? זרקת לריצפה? עניתי כמובן. שלא. ומה פתאום אני שומעת כאלו שאלות? והוא ענה: ראיתי כאלו עם זקן לבן ארוך ומנסים רק להשיג כסף מהשני. שלחתי לתיקון.(נסיעה מחוץ לעיר מיותרת פעמיים בשבוע) וזה חזר אחרי יומיים תקין. לטענתם. אך למחרת הכל שב על עצמו. נסעתי שוב למרכז תיקונים שלהם וביטלתי את העיסקה. שטרם עברו עליה 14 יום.
הסוכן שמכר לי רצה לאכול אותי . לא הרמתי לו. הוא הפסיד כסף. גם הפסיד קידום.

התקשרתי למשרד הראשי של החברה ביקשתי לדבר עם המנהל. היפנו אותי בהנה ושוב מהכה להתם לבסוף דיברתי עם פקידה שהיתה נשמעת מנכ"לית וכד'
איפשרה לי לקבל מכשיר חדש ואיכותי. במחיר נמוך בהרבה המחיר הרגיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אבל אני רוצה להחליף למכישיר יותר טוב ואם אתנייד לחברה אחרת אז אשאר אם אותו מכשיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י מרק;663786:
או למדור צרכנות באחד העיתונים

אין לי זמן לחכות עד שיודפס. נשארתי בלי מכשיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י adr;663769:
תפנה למועצה לצרכנות
מנסיון זה מאיים על החברות
מומלץ לצרף מסמכים רלוונטים,זה מקצר את התהליך.

איך אני מגיעה למועצה לצרכנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש לך שם אפשרות לפתוח טופס של תלונה.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י orli_dimri;663799:
יש לך שם אפשרות לפתוח טופס של תלונה.
בהצלחה.

כן ראיתי, כתבתי, מודה לכם. נראה מתי יתייחסו אלי,
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
רעיון, רק שאת הפנייה שלי אי אפשר לשמור אצלי כך שאיני יכולה לשלוח להם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני 3 שבועות שלחתי אותו לתיקון, מחברה מסוימת, מותג...
ומאז אין לי חיים וסליחה על ההגדרה

זה התחיל מזה שהוא עדיין באחריות, יש אחריות לשנתיים, אצלי הוא שנה ו-4

כתבנו למעבדה של החברה מה הבעיה (המכשיר שופך טונות של מים ונכבה פתאום ללא סיבה ממשית) וקיווינו לטוב
הטווח של החזרה היא עד שבועיים, כשהתקרבו השבועיים לסיומם ולא קיבלתי שום טלפון, עשיתי מעשה והתקשרתי אליהם
יום ראשון-3 פעמים, השארתי הודעות בשירות הודעות
יום שני, נתתי להם אופציה לחזור, לא חזרו אלי (כמובן)
יום שלישי עוד 3 פעמים, הפעם הודעות של "תחזרו אליי דחוףףףףףף"
יום רביעי, אתא בוקר-שוב טלפון עם הודעה נזעמת של "תגידי להם שהשירות שלהם על הפנים ולא ציפיתי לכזה (חוסר) יחס ממותג כזה"
בשעה 2 בצהריים אני מקבלת טלפון מהמעבדה "היי, אני לבנה, המכשיר שלכם..." התחלתי לצעוק עליה "מה זה? רק עכשיו חוזרים???"
ואז שקר הראשון "התקשרנו אליכם עשרות פעמים ולא עניתם!!!" בטלפון שלי לא היתה אף שיחה, בטלפון של בעלי זו היתה הראשונה
מי שהתקשר הרבה פעמים היה אנחנו
השיחה המשיכה "יקירתי, נתקדם? אז התיקון יעלה לכם 650 ש"ח על סוללה חדשה ומנוע חדש"
אני "רגע, זה לא באחריות?"
היא "מה פתאום???"
אני "אז על מה האחריות בעצם?"
היא "לא על מנוע, לא על סוללה, לא על שברים, לא על קורוזיה, לא ולא ולא...."
אני "אז על מה כן?"
אין תשובה
אני "טוב אז למי אני משלמת?"
היא "כשיגיע מתיקון תשלמי 750 ש"ח"
אני "מה 750??? אמרת 650!"
היא "מה פתאום? רק הסוללה והמנוע יחד זה 750, המיכל מים נקיים והמיכל מים מלוכלכים יחד 1200!!!"
אני "תגידי, את ממציאה עלי עוד ועוד? ב-1400 אני יכולה לקנות מכשיר חדש! מחברה מתחרה!"
היא "אז מה לעשות? המיכל מים נקיים מלא באבנית!!! זה הסיבה לבעיה, אה, גם במיכל מים מלוכלכים יש על המגעים קורוזיה!!! זו גם הבעיה והשאר כי זה גם הבעיה"
הייתי בהלם!
אמרתי לה "מים נקיים לא רוצה, לגבי מים מלוכלכים, תני לי לבדוק (הוצאה של 950 בערב חג??? ועל מה?) תחזרי אלי עוד רבע שעה ואתן לך תשובה"
לא חזרה אלי עד היום
ואני חזרתי לטלפונים לחברה ולהשארת הודעות נואשות
ביום חמישי בבוקר אני מקבלת הודעה שהמכשיר חזר מתיקון!
לא נתתי אישור על התיקונים, איך זה? מבררת עם בעל חנות המסירה הוא מעדכן אותי שהחשבונית על סך 950 ש"ח!!!! הייתי בהלם!
אמרתי לו שהם שמו לי מיכל חדש ללא רשותי כשהוא שמע את הסכום על המיכל הוא כמעט התעלף איתי 300 על מיכל מים מפלסטיק...
הוא התקשר אליהם צרחתי עליהם, בסוף אחרי הרבה אסרטיביות מצידי, שילמתי 750ש"ח ושמחתי לי
אז השמחה היתה מוקדמת
על השימוש הראשון-התקלה לא תוקנה!!! הוצאתי 750 ש"ח על כלום!!!
התקשרתי אליהם אחרי ר"ה ומתברר שעשו "גשר" מחר אני שולחת אותו שוב לתיקון

מישהי נתקלה בהתנהלות הזו? מה עושים? יש מה לפנות לפורום הגנה לצרכן"?

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה