- הוסף לסימניות
- #1
רכשתי מכשיר פלאפון אצל סוכן, שהגיע עד אלי הביתה עשה את עצמו הכי אדיב ושרות על הפנים.
אחרי חודשיים המכשיר נדלק ונכבה מעצמו בכל שעות היממה, הלכתי לתת אותו לתיקון, שלחו אותי לשתי נקודות מכירה כדי לתקן וחזר אחרי יומיים שהחליפו לו את כל המח (לטענתם)
אחרי שבועיים שוב אותה בעיה המכשיר נכבה באמצע שיחה וגם סתם כך.
עכשיו, אחרי שבועיים ניגשתי למרכז שרות שלהם ברבי עקיבא הביאו לי פלאפון חילופי ולקחו אותו שוב לתיקון, אחרי שבוע חזר והיה כתוב בדו"ח תיקונים שהבעיה היתה סוללה פגומה ונתנו סוללה חדשה.
אתמול הלכתי לקחת את הפלאפון עם הסוללה החלשה אחרה"צ אותה בעיה ועוד: לא נדלק, מעבעבת נורה שנדלקת אבל כך שעות שלימות,
מה הייתם עושים?
תגידו אתם, אני קונה פלאפון אצל חברה כדי להיות עסוקה איתו כל היום????
ללכת לבן גוריון לעוד ולצעוק שם לא עוזר כלום (כבר ניסיתי)
למי אני יכולה לפנות???????
אחרי חודשיים המכשיר נדלק ונכבה מעצמו בכל שעות היממה, הלכתי לתת אותו לתיקון, שלחו אותי לשתי נקודות מכירה כדי לתקן וחזר אחרי יומיים שהחליפו לו את כל המח (לטענתם)
אחרי שבועיים שוב אותה בעיה המכשיר נכבה באמצע שיחה וגם סתם כך.
עכשיו, אחרי שבועיים ניגשתי למרכז שרות שלהם ברבי עקיבא הביאו לי פלאפון חילופי ולקחו אותו שוב לתיקון, אחרי שבוע חזר והיה כתוב בדו"ח תיקונים שהבעיה היתה סוללה פגומה ונתנו סוללה חדשה.
אתמול הלכתי לקחת את הפלאפון עם הסוללה החלשה אחרה"צ אותה בעיה ועוד: לא נדלק, מעבעבת נורה שנדלקת אבל כך שעות שלימות,
מה הייתם עושים?
תגידו אתם, אני קונה פלאפון אצל חברה כדי להיות עסוקה איתו כל היום????
ללכת לבן גוריון לעוד ולצעוק שם לא עוזר כלום (כבר ניסיתי)
למי אני יכולה לפנות???????
הנושאים החמים



Reactions: חלוש, תהילהמור, בנגייב ועוד 12 משתמשים15 //