Supercalifragalistic
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
אישה בת 30 שעובדת כרגע בהנה"ח (בלי ללמוד) ועבדה בעבר בעבודה ברקע של הגהה (לא בדיוק, אבל הרעיון של הראש). אנגלית שפת אם.
עשתה אבחון תעסוקתי ויצא רמה קוגניטיבי 3 (גבוה עד גבוה מאוד)
נטיות תעסוקתיות הכי גובה היה אמנותי ומנהלי.
הומלץ לה ללמוד ראיית חשבון או תכנות.
אשמח לשמוע מבעלי ניסיון מה כדאי יותר.
עדיפות ללימודים תו"כ עבודה.
תכנות - אין לה הכרה בתחום בכלל, נראה על פנים משעמם...
אם כן, לאיזה נישה כדאי להיכנס?
עשתה אבחון תעסוקתי ויצא רמה קוגניטיבי 3 (גבוה עד גבוה מאוד)
נטיות תעסוקתיות הכי גובה היה אמנותי ומנהלי.
הומלץ לה ללמוד ראיית חשבון או תכנות.
אשמח לשמוע מבעלי ניסיון מה כדאי יותר.
עדיפות ללימודים תו"כ עבודה.
תכנות - אין לה הכרה בתחום בכלל, נראה על פנים משעמם...
אם כן, לאיזה נישה כדאי להיכנס?
הנושאים החמים