- הוסף לסימניות
- #41
תלוי במצב ובזמן באותו מקום.אבל אם אני מבינה נכון, אין חוסר בחיסונים אלא מקסימום בתורים,
ולכן אם נכנסים בין התורים (אם מתחנפים קצת למזכירה) זה לא על חשבון מבוגרים.
שמעתי, ואינני יודעת אם זה נכון, שבאחת הפעמים אנשים קבלו בלי תורות, ולבסוף היו כאלה שהיה להם תור, והם נדחו בכמה ימים. ומדובר על אנשים מבוגרים.
להיכנס בין התורים, כאשר גם ככה יש חמש דקות לכל אחד, אם זה יהפוך לתופעה, במקום שהמבוגרים שכל-כך נזהרנו עליהם כל החודשים יוכלו לקבל בשקט ובבטחה את החיסון שלהם, הם ייתקלו בעומס ובאנשים רבים סביבם.
לא אומרת שלא לקבל בשום צורה. ודאי אם ממילא הולכים לזרוק וכבר נגמרו התורות לאותו היום.
רק להיזהר ולחשוב על אלה שהיו 9 חודשים בסיכון של ממש, ועכשיו רוצים סוף סוף לצאת ממנו מה שיותר מהר.
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים