כללי מה דעתכם על כרטיס הביקור החדש שלי?

  • הוסף לסימניות
  • #21
מאד יפה!!!

(כלוגו את יכולה לקחת את המ' (שאולי בטעות יצא לך קצת מרוח שם) ולהפוך את הבטן שלו לזויתית.
בלי קשקושים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
את האמת?
מ"תמנתי" ציפיתי ליותר...

המקצועיות הגבוהה שיש בעבודות שלך, לא ניכרת בכרטיס ביקור לצערי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
תמנה- אני מפרטת כבקשתך.
לדעתי כרטיס ביקור לגרפיקאית צריך לשדר גרפיקה מקסימליסטית. כאן- למה שלא יהיה כרטיס לעורך דין או ליו"ר חברה? העיצוב באמת נקי ויפה אבל לא משדר את המעוף והמיוחדות בעבודה שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אישית ,מפריע לי בעין הכיתוב ההפוך. [אוף!]
מזכיר פרסומות בחינמונים שצריכים להפוך כדי לראות את ה'מבצעים המדליקים'.


על דעתי בלבד.


סומכים עלייך שתובילי לכיוון נוסף
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
הרעיון מאד מיוחד.

אבל אני חושבת, שאם תשפרי את הטיפוגרפיה, ותדפיסי את הכרטיס בצורה פחות סטנדרטית (בעזרת שטנץ או כל רעיון אחר), תקבלי את הגימור המתבקש, בלי לאבד את הסגנון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י arye770;1016065:
את האמת?
מ"תמנתי" ציפיתי ליותר...

המקצועיות הגבוהה שיש בעבודות שלך, לא ניכרת בכרטיס ביקור לצערי.

אתה חושב שהכרטיס לא מקצועי? כשהייתי גרפיקאית מתחילה, לא הצלחתי להוציא כרטיסי ביקור נעימים לעין כמו זה. לכן אני לא מבינה מה לא מקצועי בזה. הקווים לא טובים? הפונט לא יפה? מה? לזרוק פצצה ולברוח זה לא מקצועי :)



נכתב ע"י אפרתה;1016069:
תמנה- אני מפרטת כבקשתך.
לדעתי כרטיס ביקור לגרפיקאית צריך לשדר גרפיקה מקסימליסטית. כאן- למה שלא יהיה כרטיס לעורך דין או ליו"ר חברה? העיצוב באמת נקי ויפה אבל לא משדר את המעוף והמיוחדות בעבודה שלך.

מה זה גרפיקה מקסימליסטית? מלא אפקטים ומעברי צבעים?
מה לא מקסימליסטי פה? מה חסר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י album;1015939:
מאד יפה!!!

(כלוגו את יכולה לקחת את המ' (שאולי בטעות יצא לך קצת מרוח שם) ולהפוך את הבטן שלו לזויתית.
בלי קשקושים)

מה מרוח ב"מ"? זה פונט רגיל.
למען האמת בהתחלה עשיתי איזה משחק עם ה "מ" אבל נראה היה לי קצת יותר מדי אז זנחתי את הרעיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לא כל כך רואים את היכולות הגרפיות שלך, יצירתיות, מקוריות...
כרטיס נקי ויפה אבל בלי משמעות נלוית של עיצוב. מה מיחד אותו לגרפיקאית ולא לעורך דין?
אם הסנדלר תופר לו נעליים- הן צריכות להיות מיוחדות יותר מהאחרות :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י אפרתה;1016139:
לא כל כך רואים את היכולות הגרפיות שלך, יצירתיות, מקוריות...
כרטיס נקי ויפה אבל בלי משמעות נלוית של עיצוב. מה מיחד אותו לגרפיקאית ולא לעורך דין?
אם הסנדלר תופר לו נעליים- הן צריכות להיות מיוחדות יותר מהאחרות :)

מה אני אמורה לשים בכרטיס? תיק עבודות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
את האמת שאני לא יודעת. אבל- כלקוחה, לא הייתי מתרשמת מהכרטיס שעומדת מאחוריו גרפיקאית מעולה כמוך. מה כן? אין לי רעיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י תמנתי;1015707:
יש משהו בהורדת פינות מעוגלות
צודקת שחרית

כדאי לטפל עוד בטיפוגרפיה.

אם תהפכי את הכיתוב [FLIP] תצליחי לראות ולסדר את הריווח בין האותיות בקלות רבה יותר.
--היפוך האותיות בלוגו מסייע לראות אותן כתמונה ולא כטקסט, וכך מסייע לראות את הבאגים בריווחים בין התווים ולדייק אותם יותר. [ואח"כ להפוך חזרה]
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י תמנתי;1016119:
אתה חושב שהכרטיס לא מקצועי? כשהייתי גרפיקאית מתחילה, לא הצלחתי להוציא כרטיסי ביקור נעימים לעין כמו זה. לכן אני לא מבינה מה לא מקצועי בזה. הקווים לא טובים? הפונט לא יפה? מה? לזרוק פצצה ולברוח זה לא מקצועי :)





מה זה גרפיקה מקסימליסטית? מלא אפקטים ומעברי צבעים?
מה לא מקסימליסטי פה? מה חסר?

זה בדיוק הנקודה. לא צריך שיהיה "לא חסר", צריך הרבה הרבה יותר מזה. תוכיחי בבקשה, את שאת מעצבת "עם זוית אחרת".

ועם כל זה, הקוים בהחלט נעימים לעין!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אז מי שלא רואה את הזוויות השונות שלא יבוא לעבוד איתי.
אני אוהבת נקי. כל המוסיף לדעתי גורע.

וכנראה שאני לא מספיק מוכשרת בשביל לעבוד עם מי שמחפש זוויות שונות מאלה שיש בכרטיס שלי ומחפש כרטיס שיראה כמו הפקת חתונת בעלז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
זו המהות שלי כיום:

This user does not have permission to use the HTML BB code.
כנראה שהזוויות שלי קשות לפרוג אם לא הבינו את הכרטיס. בפייס דווקא אהבו אותו מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י ort;1016153:
כדאי לטפל עוד בטיפוגרפיה.

אם תהפכי את הכיתוב [FLIP] תצליחי לראות ולסדר את הריווח בין האותיות בקלות רבה יותר.
--היפוך האותיות בלוגו מסייע לראות אותן כתמונה ולא כטקסט, וכך מסייע לראות את הבאגים בריווחים בין התווים ולדייק אותם יותר. [ואח"כ להפוך חזרה]

רווחים בתמנתי?
יכול להיות שבאמת התפקשש שם משהו
אבדוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
פשוט מהמהם! הרבה יותר יפה בלי הפינות העגולות! אולי להוסיף איזה שהוא קו בצבע סגול כהה באחד הצדדים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י תמנתי;1016119:
אתה חושב שהכרטיס לא מקצועי? כשהייתי גרפיקאית מתחילה, לא הצלחתי להוציא כרטיסי ביקור נעימים לעין כמו זה. לכן אני לא מבינה מה לא מקצועי בזה. הקווים לא טובים? הפונט לא יפה? מה? לזרוק פצצה ולברוח זה לא מקצועי :)

אני פשוט אצטט מה שכתבה "אפרתה"

"לא כל כך רואים את היכולות הגרפיות שלך, יצירתיות, מקוריות...
כרטיס נקי ויפה אבל בלי משמעות נלוית של עיצוב. מה מיחד אותו לגרפיקאית ולא לעורך דין? "


לא רוצה לזרוק וללכת, פשוט זו דעתי, הכרטיס לא מבטה "לדעתי" גרפיקאית. הוא מבטה מישהו שיש לו חשיבה מחוץ לקופסא, אבל לאוו דווקא גרפיקאי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נקי ויפה. הצבעים מאוד נעימים. כן הייתי בודקת נסיון של צבע אחר ברקע, כי לבן הוא די נדוש בכרטיסי ביקור. ואולי מעבר צבעים עדין בחלק הסגול
ודווקא מאוד התחברתי לרעיון של הלוגו (השני, כן?)
לגבי הפרוט מאחור - הטקסט קצת גדול מדי ברשימה, אפשר להקטין אותו, להרחיק עוד קצת מהשול העליון, ולהוסיף "בולטים" (את האלמנט מהלוגו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י ariels;1016317:
נקי ויפה. הצבעים מאוד נעימים. כן הייתי בודקת נסיון של צבע אחר ברקע, כי לבן הוא די נדוש בכרטיסי ביקור. ואולי מעבר צבעים עדין בחלק הסגול
ודווקא מאוד התחברתי לרעיון של הלוגו (השני, כן?)
לגבי הפרוט מאחור - הטקסט קצת גדול מדי ברשימה, אפשר להקטין אותו, להרחיק עוד קצת מהשול העליון, ולהוסיף "בולטים" (את האלמנט מהלוגו)

זה לא לבן ברקע, זה ורדרד כזה.
לגבי הקטנת הטקסט, צודקת.
בולטים? מאז מגזין הינומה אני כבר לא מסוגלת לראות אותם
:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
שיפרתי לפי חלק מהעצות פה
 

קבצים מצורפים

  • business card timnati2.jpg
    KB 129.7 · צפיות: 12
  • business card timnati22.jpg
    KB 193.3 · צפיות: 10

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה