- הוסף לסימניות
- #1
היה לי עד עכשיו OKMAIL של נתיב שהיה נוח מאוד לשימוש, התוכנה שבה המיילים נפתחים היתה OUTLOOK WEB APP התוכנה הזו ידידותית במיוחד, וגם הייתי מקבל התרעה על דואר נכנס.
עברתי עכשיו לנט נקי ותיבת הדואר של נט נקי מסורבלת מאוד.
בשירות לקוחות שם טוענים שהתוכנה שהאוקיי מייל עבד איתה זה תוכנה רק לחברות ונתיב כנראה רושמים באיזושהי צורה את הלקוחות כחלק מחברת נתיב.
בכל אופן הייתי מעוניין לדעת אם יש איזושהי צורה לקבל התרעות על מייל נכנס בזמן אמת, או שיש איזה אפשרות בכל זאת לעבוד עם התוכנה הנ"ל.
תודה מראש.
עברתי עכשיו לנט נקי ותיבת הדואר של נט נקי מסורבלת מאוד.
בשירות לקוחות שם טוענים שהתוכנה שהאוקיי מייל עבד איתה זה תוכנה רק לחברות ונתיב כנראה רושמים באיזושהי צורה את הלקוחות כחלק מחברת נתיב.
בכל אופן הייתי מעוניין לדעת אם יש איזושהי צורה לקבל התרעות על מייל נכנס בזמן אמת, או שיש איזה אפשרות בכל זאת לעבוד עם התוכנה הנ"ל.
תודה מראש.
הנושאים החמים