כללי נמאס לי מההתעללות של נתיב!!!!1

  • פותח הנושא high
  • פורסם בתאריך
בבקשה קבל עדות פה מגולשת אתרוג:
נכתב ע"י לנדא;1062110:
אני באתרוג, ...ומה הבעיה באתרוג?
כי כדי להמנות על קבוצת "גרפיקאים" באתרוג, חייבים להיות במסלול המתקדם שהוא פתוח יותר מהמורחב.
וכולל: (ציטוט מניסוח באתר אתרוג) "אתרים דינאמיים ואתרי חדשות עם סינון קפדני של כתבות ותמונות." (שזה אומר: כיכר השבת, אתרי הרדיו ה"חרדיים" וכדו')
וזה ממש לא מה שאני מחפשת שיכנס אלי הביתה גם אם זה מסונן... (ואני חייבת לציין שזה אכן מסונן בסינון פנימי)
וכאן הבעיתיות. לתשומת לב "אתרוג"
 
נכתב ע"י start;1063194:
בבקשה קבל עדות פה מגולשת אתרוג:
שתנסה להכנס...
אני משתמש באתרוג, במסלול הכי פתוח שלו..
בנוסף, אפשר לבקש תוכן ללא חדשות.
 
אין לי מושג מי פה עובד על השני בעינים ומה אכן נכון..
רק אני חושבת שהתוכן בכיכר השבת גרוע פי כמה מהתמונות שבו כך שזה ממש לא עוזר חסימת תמונות במקרה כזה.
 
נכתב ע"י start;1063201:
אין לי מושג מי פה עובד על השני בעינים ומה אכן נכון..
רק אני חושבת שהתוכן בכיכר השבת גרוע פי כמה מהתמונות שבו כך שזה ממש לא עוזר חסימת תמונות במקרה כזה.
לא נפתח בכלל, נקודה, תבקשי מהחברה שלך להכנס..
 
נכתב ע"י start;1063201:
אין לי מושג מי פה עובד על השני בעינים ומה אכן נכון..
רק אני חושבת שהתוכן בכיכר השבת גרוע פי כמה מהתמונות שבו כך שזה ממש לא עוזר חסימת תמונות במקרה כזה.

לא רק את חושבת כך.
והוא לא פתוח, כפי שהזכירו לעיל.
 
אין לי מושג מי זו לנדא שכתבה כן, ולא מאמינה שיש לה ענין להמציא דבר כזה. אני שמחה מאד לשמוע שהמצב יותר טוב מכפי שחשבתי.
 
נכתב ע"י start;1063212:
אין לי מושג מי זו לנדא שכתבה כן, ולא מאמינה שיש לה ענין להמציא דבר כזה. אני שמחה מאד לשמוע שהמצב יותר טוב מכפי שחשבתי.
כנראה שהיא בחרה במסלול שנקרא "מתקדם" + קבוצת גרפיקאים
באותה מידה יש מסלול שנקרא "יעיל" + גרפיקאים
שהוא סגור בערך כמו נתיב, + השימה הלבנה של אתרי גרפיקה.
ולכן ממש אין קשר בין מה שהיא כתבה לבין המציאות בשני המישורים, היא בחרה במסלול מתקדם, והיא לא כתבה שכיכר השבת נפתח, היא רק ציינה כדוגמא אז אין פה עניין להאמין או לא...
 
כיון שאני רואה שיש פה דיון על מה ש"לנדא" כתבה אני חייבת להביהיר:
א. ברור שאין לי עניין להמציא.
ב. כיכר השבת ממש נפתח אצלי, לא באקראי בחרתי בו כדוגמא...
ג. כשהתחברתי לאתרוג דיברתי עם נציג וביקשתי את החסימה הכי חסומה שאפשרית+ גרפיקאים.
הוא הציע לי את "מתקדם" + גרפיקאים, ושהתענינתי אם זו רמת הסינון הגבוהה ביותר האפשרית לגרפקאית, נאמר לי שאני יכולה לעבור גם למסלול סגור יותר אך עלי לקחת בחשבון שאז אתנתק מקבוצת גרפיקאים...

כל הדיון ה"מטופש" פה, סליחה, משהו אחד טוב יצא ממנו:
בעז"ה אני אעבור למסול חסום יותר.עד היום המסלול שלי היה פתוח מידי, מתוך מחשבה שזה התנאי לקבוצת גרפיקאים כפי שנראמר לי בפרוש על ידי הנציג של אתרוג,
אך העובדות (אלו שהיבו לי, ואלפי תודות להם!!!!) מוכיחות שכנראה הנציג טעה, ואני בטיפשוטי לא ניסיתי לפנות שוב.
אז שוב,
אלפי תודות ל"אסתי ו." ו"רמה פלוס" שהגיבו לי ענינית, (ול"קקטוס" שלא הגיב ענינית) ועוררו אותי לבדוק בעצמי את המסלולים של אתרוג ולא להסתמך על נציגי החברה שכנראה לא יודעים מימינם ומשמאלם...
תודה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה