כללי סטודנט/ית בפרוג? אולי אתה הגרפיקאי הבא של ישראל!

  • הוסף לסימניות
  • #2
הרהור ציני שאינו מבוסס על עובדות ואינו רומז לעובדות כלשהן:

ישבו על המדוכה יו"ר הכנסת ועוזרו, ביודעם שכיום כל גוף שמכבד את עצמו צריך שפה גרפית, ואילו לכנסת אפעס אין כלום, מדי פעם כשצריך להוציא פרסום מעבירים ללפ"מ, אבל מומחי ויועצי ותותחי מדיה/תקשורת שיווקית/אסטרטגיה/שיווק כבר נזפו שאי אפשר ככה להמשיך.

אבל מה נעשה, שאל יו"ר הכנסת, הרי עיצוב שפה גרפית יעלה לנו הון תועפות ואח"כ יעשו עלינו תחקיר במעריב עם אותיות אדומות גדולות ותמונות לא מחמיאות על בזבוז כספי הציבור.

אין בעיה, ענה העוזר בנחת, פשוט נכריז על תחרות סטודנטים שלא תעלה לנו שקל.

אתה גאון, ענה לו היו"ר. ויצאו לדרך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
1.מעניין אותי מהיכן את שואבת את התאוריה הלא נכונה שלך?
2.גם בתחרויות שאת השתתפת בהם זו הייתה דעתך?
3.לדעתי, כל מעצב/ת סטודנט שחבר בפרוג היה "מת" לזכות במקום הראשון בתחרות...

את אולי לא ממש מעודכנת אבל התחקירים של 'מעריב' גם אלה עם האותיות האדומות הגדולות
ותמונות לא מחמיאות לא ממש מעניינים אף אחד...מעריב כבר לא ממש באופנה...
 

קבצים מצורפים

  • עיתון.jpg
    KB 90.4 · צפיות: 14
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י סטודיו נועה;1102203:
1.מעניין אותי מהיכן את שואבת את התאוריה הלא נכונה שלך?
2.גם בתחרויות שאת השתתפת בהם זו הייתה דעתך?
3.לדעתי, כל מעצב/ת סטודנט שחבר בפרוג היה "מת" לזכות במקום הראשון בתחרות...

את אולי לא ממש מעודכנת אבל התחקירים של 'מעריב' גם אלה עם האותיות האדומות הגדולות
ותמונות לא מחמיאות לא ממש מעניינים אף אחד...מעריב כבר לא ממש באופנה...

1. מניסיון החיים שלי.

2. לקח לי זמן לגבש את העמדה הזאת. כאמור, ניסיון חיים. בלי קשר, לא השתתפתי בהרבה תחרויות.

3. זה שסטודנט היה מת לזכות בתחרות עוד לא הופך את המניעים שמאחוריה לכשרים.

4. השמות אהוד ברק, יואב גלנט, השופט ורדי זיילר, יוסי שריד אומרים לך משהו? כי כולם שילמו מחיר אישי כבד (חקירות במשטרה, ביטול מינויים, ביטול קבלת פרס) בעקבות תחקירים במעריב. ומעריב זו רק דוגמה. אני יכולה לספר לך על אישים נושפים שנפגעו קשות מתחקירים בכלי תקשורת אחרים.

5. למען הסר ספק ותביעות דיבה, הנכתב בהודעתי למעלה לא היה אלא בגדר הרהור ציני ולא בא להצביע על עובדות כלשהן בכל הקשור לתחרות העיצוב של הכנסת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ד' הוא מלכנו ולו אנו עבדים. תורתנו הקדושה היא חיינו ולה אנו משועבדים.
בשלטון הכופר אין אנו מאמינים, ובחוקותיהם אין אנו מתחשבים.
בדרך התורה נלך, באש ובמים, נקדש שם שמים!!!
----
סתם'ככה, רק שתדעו שכשהציעו לראש ישיבת פוניבז' הרב כהנמן ז"ל לשמש כח"כ בכנסת המינים, הוא הזדעזע מהמחשבה שהוא יכנס לתוך מקום הטומאה, ואמר שיאלץ לקרוע 'קריעה' כל שעה על דברי המינות שנשפכים שם כמים. (לא זוכר את לשונו המדוייק, אבל משהו כזה)
- כך היה היחס של האגודאים בעבר למפלצת הציונית, (וזה עוד היה לפני ברית בנט-לפיד)
נזכיר לכם שהתירוץ מדוע מותר להשתתף בבחירות הוא משום שצריך "להציל" וכו'
אינני יודע מה סטודנט גרפיקאי זוטר בכנסת יכול להציל, חוץ מלעצב את חוברת גזירות השמד תשע"ד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
Ctrl P אתה כנראה חדש כאן אם נראה לך הגיוני לכתוב הודעה שלמה על פוליטיקה והשקפה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ההסתברות שהכי נראית לי היא כזו: הם פשוט יודעים שלפנות למעצבים הענקיים זה הון תועפות, אבל בכל זאת הם כן צריכים מעצבים ענקיים, אז למי פונים? למעצבים בשוק? לא. אולי למעצבים מתחילים? גם לא.

הם פנו לסטודנטים. ולמה? המורים שלהם. המורים של הסטודנטים יעשו הכל כדי שהם יצליחו, והנה הרווחנו גם עיצוב תותח וגם בחיני חינם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה