פשטידה אישית לארועים

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבו רעיונות לפשטידה בתבניות אישיות תוספת למנה עיקרית
וכן תוספות (לא פשטידה) חוץ מאורז ותפו"א (אולי כן בגיוונים מענינים)
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י צירה כץ;693677:
הבו רעיונות לפשטידה בתבניות אישיות תוספת למנה עיקרית
וכן תוספות (לא פשטידה) חוץ מאורז ותפו"א (אולי כן בגיוונים מענינים)
תודה מראש
פשטידה מדהימה

המתכון פרווה- הטעם חלבי
לבשל חבילה אטריות בינוניות (לא עבות ולא דקות זה מאד חשוב!)
לסנן ולא לשטוף - להעביר לקערה
להוסיף:
1 קופסא ריצ'קפה
6 ביצים שלמות
3 כפות מיץ לימון -עדיף סחוט טרי /אפשר משומר
25 גר' מרגרינה מומוסת במיקרוגל
2 שקיות סוכר וניל
1 ורבע כוסות סוכר
לערבב היטב ולצקת לתבניות אישיות
לאפות כשעה בחום בינוני עד 200 מעלות
ההכנה פשוטה והטעם מעדן.:p
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
פשטידות בצל ופטריות,
פשטידות ברוקולי או כרובית,
אפשר גם תמיד לעשות פשטידות ב2 צבעים עם תפו"א ובטטות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
פסטה עם אנטיפסטי ברוטב ויניגרט. (פקאנים מסוכרים, שמיר... גבינה מלוחה בחלבי- משדרגים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י sarit1ef;693875:
פסטה עם אנטיפסטי ברוטב ויניגרט. (פקאנים מסוכרים, שמיר... גבינה מלוחה בחלבי- משדרגים)

אפשר פירוט?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ירקות כמו- בטטה חציל קישוא- חתוכים לאצבעות או קוביות מוברשים בשמן זית וקלויים מתחת לגריל, פסטה מבושלת כרגיל, רוטב ויניגרט- בטח העלו כבר מתכון, מערבבים פסטה וירקות, מפזרים שמיר קצוץ ופקאנים, ואת הרוטב רק לקראת ההגשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
סתם תוספות:
ירקות מוקפצים,
אפונה מאודה ברוטב עדין
קישואים ברסק עגבניות
בורגול (טעים ביותר!)

פשטידות-
פעם הגשתי פאי תפוחים ליד בשר והיה ממש טעים!
אפשר פשטידות ירקות, כמו: בטטה, בצל ופטרוזיליה (עם קמח, מים, ביצים, שמן ותבלינים)
כנ"ל אפשר גם קישואים, גזר ובטטה. אפשר להוסיף מנגולד, יוצא מעודן ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
למנה אישית פשטידת ירקות ב-3 צבעים או אטריות ב-3 קומות למשל יוצא מקסים. מנסיון.
והמתכונים?
"מערוכה לכל ארוחה".
בהצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תוספות מענינות: אפונה עדינה ברוטב צהוב עם ארטישוק. יוצא מענין ומיוחד
שעועית מוקפצת עם שומשום קלוי, גזר גמבה, שום ברוטב חמוץ מתוק+ רוטב סויה
סתם מוקפצים מיוחדים: קישוא, גזר, בצל, פלפלים, פטריות, נבטים, פטריות.
אורז עם אטריות דקיקות מטוגנות וגירוד גזר לקראת סוף הבישול (אפשר להוסיף טיפה 'צהוב' או אפונה)
פתיתים עם קוביות בצל ופלפלים מטוגנים עם טיפה שמיר.

בתאבון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בשלי ספגטי מס' 3 לפי ההוראות סנני ושטפי!
יקרות מאודים
בסיר נפרד אדי בצל קובית כשמזהיב הוסיפי:
בטטה מגורדת גס
קישוא קוביות קטנות
גמבה אדומה רצועות דקות- לבחירה
כרוב לבן קצוץ
קופסא תירס גמדי לפרוס לפרוסות בינוניות
לתבל במעט מלח ,פלפל שחור, אפשר מעט א. מרק עוף
לאדות כ-25 דקות על אש בינונית /נמוכה
אפשר להוסיף חופן נבטים ולערבב-לא חיב
לערבב מידי פעם
לפניך 2 הצעות הגשה:
1.לשים ספגטי בצלחת ליצור גומה במרכז ובחלל לשים מהירקות
2.לערבב את הירקות עם הספגטי ולהגיש בהגשה מרכזית
בתיאבון
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה,

אשמח להתייעץ מעל במה חשובה זו בנושא יצירת קורס דיגיטלי על כל הבטיו.

רקע:
אני עובדת שכירה במשרד ובמקביל לימדתי השנה מטעם סמינר מסוים קורס במסגרת לימודי מקצוע במסלולים.
מדובר בקורס אליו היה צריך להרשם בנפרד (כמעט כל בנות הקבוצה במסלול נרשמו) וכן התשלום עליו היה בנפרד כתוספת, כיון שהקורס לא נכלל בתכנית הלימודים, אלא מדובר בהעשרה.
מדובר בסמינר די חלוץ בתחום, רובם ככולם של הסמינרים לא הכניסו אותו (עדיין..)
אציין כי מדובר בתחום שהוא "נישה" מסוימת במקצוע. ל"נישה" הזו יש הרבה אופקי התפתחות וכיוונים וכן השכר הממוצע בשוק גבוה יותר משאר המשרות במקצוע ה"רגיל". אך עדיין מדובר ב"נישה"... (תלוי באופי אם מתחברים לתחום או לא...)
אציין כי קיבלתי פידבק ממש טוב על הקורס הזה... הם מהתלמידות והן מגבוה...

עלה לי רעיון ליצור קורס דיגיטלי מהחומר הזה.

מטרת הקורס:

-חשיפה והיכרות עם עולם המושגים בתחום.
-תוספת נסיון וידע לצורך השתלבות במשרדים העוסקים בתחום.
לא מכין לפתיחת עסק עצמאי בתחום.
(לצורך דיוק, ה"נישה" הזו מכילה מספר תתי תחומים שכל תת תחום הוא "מקצוע" בפני עצמו ויש עסקים שנותנים שרות ספציפי רק לו. לכן בעיקר מדובר בחשיפה כללית לעולם המושגים, שפת המקצוע , עקרונות בסיסיים, העשרת ידע, תרגול טכני וכו)

הקורס משלב ידע תאורטי, ידע טכני, חשיפה נרחבת לתחום וכן הדרכה ותרגול מעשי.

קהל יעד:
כיוון שהקורס לא מכין לפתיחת עסק עצמאי כלשהו, אלא בעיקר להשתלבות במשרדים העוסקים בתחום, מן הסתם קהל היעד אמור להיות תלמידות הלומדות את המקצוע/ בוגרות/ מחפשות עבודה במקצוע, הן באופן פרטני והן כקורס דיגיטלי מטעם הסמינר/ מקום הלימודים. (יעבוד? מן הסתם בסמינר הפורמט יהיה בלמידה ללא אינטרנט, ע"י אונקי וכד'..)

אציין כי אני לא מכירה קורסים דיגיטליים בתחום (אולי קורס אחד, פחות או יותר אותו תחום, לא יודעת מדויק...)
ובכללי מדובר בתחום שעד כה כמעט ולא נלמד במסגרת לימודית, מי שנכנסה לתחום הוכשרה בעיקר במשרדים אליהם נכנסה (כמוני...) עדיין יש משרדים כאלה, אבל רובם כבר כן דורשים נסיון / רקע בתחום וכו'...

הרעיון ממש בשלב ראשוני וגרעיני ויש לי כמה שאלות עקרוניות לדעת אם בכלל כדאי לי להכנס לזה...

1. איך אני יכולה לדעת האם זה יצליח? מדובר הרי בהשקעה של ממש הכוללת הכנת שיעורים מוקפדים והקלטות רבות, בנוסף עריכת תוכן עזר כתוב, יצירת פורמט, שיווק וכו'
2. בהתחשב בקהל היעד שצוין לעיל, באיזה פורמט הכי מומלץ ליצור את הקורס? האם דיגיטלי ממש באתר וכו (איך עושים את זה? למי פונים? מה ההשקעה? עלויות?) או מספיק חומר בדיסק אונקי..?
3. כיוון ומדובר גם בתרגול מעשי (בתכנה במחשב) הכולל הנחיות וכו'- האם מקובל לתת אפשרות לשאול שאלות? לקבל הדרכה פרטנית? (נתקע משהו/ לא עובד/ לא מסתדר וכו..) ואם כן, איך עושים את זה?
4. שיווק- איך???
5. תמחור- איך??? לפי מה??

ואני בטוחה שיש עוד הרבה שאלות שעוד לא חשבתי עליהן או שאני עוד לא יודעת לשאול אותן...🫣
אשמח אם תציפו לי כאלו...
וכן- טיפים/ עצות מנסיון/ רעיונות/ חוות דעת/ עידוד...
כל תגובה תעזור
תודה מראש 🙏

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה