דרוש מידע צילומי חלאקה בשבועות הקרובים. היכן?

  • הוסף לסימניות
  • #1
מחפשת מקום יפה לצילומים .
משהי היתה בגן הוורדים ? שמעתי ששיפצו שם
וכן האם בתקופה הזו יש מה ללכת לעין חמד . אם כן איך מגיעים לשם אני מירושלים
וכן האם צריך להרשם? באיזה שעות מומלץ ללכת לשם?
יש למישהי עוד רעיון איפה ללכת בירושלים? מחפשת מקום שיש בו גם מים אגם וכ'ו וגם צמחה יפה ואם יש אבני או שערים יפים..
אין לנו רכב אני רוצה שיהיה נגיש אבל מעניין.

אשמח לתגובה המומחיות בנושא
ואם יש לכן אופציה לצרף דוגמאות אשמח מאוד
תודה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
היי
צילמתי לאחרונה חלאקה בגן הורדים, יצא מאוד מגוון ויפה.
יש שם יער, שבילים יפים, צמחיה יפה, אגם שניתן להיכנס איכשהו מאחורה ואז אין גדר,
גשר יפה שתחתיו זורמים מים, דשא ועוד
אם תרצי דוגמאות, יכולה לפנות אלי בפרטי

עין חמד בגלל ששעות הפעילות מסתיימות ב4, לכן קשה לצלם שם בקיץ
יש שם מקומות מוצלים,
אבל יצא לי לצלם שם בחורף גם בבקרים, ועדיין יש שמש, וזה לא נחמד.

בהצלחה
יפי הורביץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
היי
צילמתי לאחרונה חלאקה בגן הורדים, יצא מאוד מגוון ויפה.
יש שם יער, שבילים יפים, צמחיה יפה, אגם שניתן להיכנס איכשהו מאחורה ואז אין גדר,
גשר יפה שתחתיו זורמים מים, דשא ועוד
אם תרצי דוגמאות, יכולה לפנות אלי בפרטי

עין חמד בגלל ששעות הפעילות מסתיימות ב4, לכן קשה לצלם שם בקיץ
יש שם מקומות מוצלים,
אבל יצא לי לצלם שם בחורף גם בבקרים, ועדיין יש שמש, וזה לא נחמד.

בהצלחה
יפי הורביץ
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

כל כך הרבה אנשים פנו אליי, בפרטי ובאשכולים, לגבי עין חמד.
שמעתם שאני נוסעת וחיפשתם מידע מה המצב שם, ואם רלוונטי לצילומים.
מבינה אתכם! גם אני ניסתי לדלות כמה שיותר ידע לפני שהגעתי לשם...
לכן אני פותחת פה אשכול, בואו ננסה להיות טובים אחד לשני ❤️
אם הייתם בעין חמד בזמן האחרון\תהיו, שתפו אותנו במצב שם, מתי כדאי להגיע,
מה הימים העמוסים\פחות, ואם יש לכם תמונות מצב משם - אז בכלל טוב!

בינתיים, כותבת לכם פה כל מידע שיש לי לגבי מה שהיה שם לפני כשבועיים כשהייתי שם:

אז... פעם ראשונה שהייתי בעין חמד. הגעתי לצלם חלאקה.
קודם כל זה מקום פשוט מ--דה-י-םםםם!!!
מצטלם יפה מכל הזוויות. ומסתבר גם כמעט בכל העונות.
יש שם עכשיו קצת דשא ירוק יפה, ועצים ברקע.
לתשומת ליבכם שכשהייתי היו מים זורמים = לא היה אפשר לצלם שם מרוב מים.
נאלצתי לוותר על הסט שלהם. היה מבאס מאד מאד מאד.
כמובן אפשר לצלם על הגשר שמעל, אבל לא מצטלם ככ יפה כמו המים עצמם.
ושוב, מזכירה שזה היה לפני כשבועיים, עכשיו לא יודעת מה יש\אין שם..
לכן כל מה שאתם יודעים - תכתבו פה למטה!

יש שלכת, לא המון. אבל קיצור ירוק מהמם.
ויש גם מבצר כזה שמתאים לסט יהודי יפה.

כשהגעתי הייתי עם עוד 2\3 צלמים. הגעתי ממש ביום ריק כי חשבו שבאותו יום יהיה גשום
בגדול באמת היה בוץ קצת על האבנים שם למשל, וזה היה באסה
שימו לב לא להושיב ילדים על המדרגות שיש עליהם בוץ!! עשיתי את הטעות הזאת וזה היה נורא :sne:
יש כמה גרמי מדרגות, חפשו את ההכי נקיות (וכמובן הכי מתאימות לתאורה) ועם הכי הרבה עלים\שפשוט
תאספו מהרצפה ותפזרו על המדרגות.

הכניסה זולה מאד, אם אני זוכרת נכון עלה 10 לילד ו20 למבוגר (צריך להזמין מקום מראש).
ב16 הם סוגרים לגמרי מה שאומר שעד עשרה ל (מקסימום) צריך כבר להגיע לרכב חזרה.
אני הגעתי ב14 עד 16, ולא הספקתי ממש כמעט כלום, לצערי הרבבב
ממש הספקתי רק 2 סטים מ2 זוויות. זהו. והיה לי עוד 6 סטים בערך שוויתרתי עליהם.
בקיצור לחשב שיהיה מספיק זמן, ולקחת בחשבון פקקים כמובן!
לי היה ממש חבל, זה מקום פשוט מהמםם ומגוון והתבאסתי ממש שלא הספקתי כלום. אם יש לכם 4 סטים - קחו 4 שעות. וכו'..

זהו, בגדול - כל עוד לא קיץ: לא לוותר על המקום הזה!!! מקום מדהים בעיני.
(לא הייתי שם בקיץ. כל עוד ירוק - מהמם שםםם)
למי שיש עוד שאלות מוזמנים לכתוב פה.
וכמובן שתפו אותנו בתובנות !

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה