קורס צלום מקיף

  • פותח הנושא BRO
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
יש מגזרים שלהיות צלמת אירועים זה ממש מעליב, ויש מקומות שזה נורמלי יותר. אני מכירה מספר צלמות אירועים, אבל, אנשים לא מרוצים מהתוצאה, איך אמרה לי מישהי לא מרוצה השבוע: הצלמת שלי עמדה כל החתונה על הסולם וצלמה, כל התמונות של החתונות מאותה זווית.
יש צלמות בודדות, ומביניהן אין הרבה שהן ממש מוכשרות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י חיים דיקמן;1519884:
הרתיעה של צלמות לצלם אירועים היא מנטלית. ולא כי מדובר על כשרון מאד נדיר.
צילום מוצר בסטודיו דורש כשרון רב יותר של אמנות תאורה.
גם.
וגם שמעתי שמחיר שצלמת מקבלת לארוע זה בדיחה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י חיים דיקמן;1519870:
בלימודי צילום אירועים יש בעיה של תרגול בזמן אמת.
כמעט בלתי אפשרי להביא כיתה לצילום אירועים מעשי באולם שמחות באירוע.
לכן צילום אירועים הינו לימוד תיאורטי יותר. עם התנסויות.בציוד בכיתת הסטודיו המאובזרת ובחללים שונים.

כמובן, שצילומי הסטודיו באירועים אינם קשורים, ונלמדים בשיעורי הסטודיו.

אבל כן. לומדים צילומי אירועים ויש מספר בוגרות שמצלמים אירועים באופן שוטף.

חיים.
בלי התמחות בשטח, אין כמעט סיכוי ללמד את הנושא כראוי.
לדעתי מי שרוצה להצליח בתחום, והוא ממש תחום שיש בו הרבה מקום להתפתחות, חייבת להיכנס לתחום במסלול של למידה, ולא במסלול של עבודה.
(אני מכיר צלמות שנמצאות בתחום הזה שנים רבות, והן פשוט לא לומדות כלום, כי זה לא מעניין אותן ללמוד, העיקר שמביאים בסוף הערב את ה500 - 700 שקל.)
צלמת שתשקיע ברמה כזאת שהיא באמת תבין את התאורה, תדע להשתמש בה כראוי, תלמד איך לקמפז ריקודים כמו שצריך, תוכל להרוויח סכומים נאים בהרבה, אבל שוב, מעבר לכישרון זה דורש השקעה, להגיע שעה לפני הזמן שהזמינו אותה, לכוון בעצמה את התאורה, להביא איתה תאורנית שתסייע לה עם פלאש נייד כשצריך.
והכי חשוב זה להתמחות כמה חודשים בתשלום סמלי, אחרת היא תהיה כמו כולן, באות, מבקשות כרטיס ומשדר, ולפני שהספקת לכוון את התאורה הן כבר דופקות תמונות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י חיים דיקמן;1519884:
הרתיעה של צלמות לצלם אירועים היא מנטלית. ולא כי מדובר על כשרון מאד נדיר.
צילום מוצר בסטודיו דורש כשרון רב יותר של אמנות תאורה.
לא הייתי אומר (יש לך ניסיון בשני התחומים?) לי יש מעט ניסיון בזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י רותי ה;1519891:
גם.
וגם שמעתי שמחיר שצלמת מקבלת לארוע זה בדיחה..
המצב המצער בשטח גורם לכך שהמחיר הוא באמת בדיחה, ביחס לתוצאות היה ראוי לשלם הרבה פחות..:(
(חוץ מזה שיש איזה שהן סוכנות צילום שלא אנקוב בשמן, שמשתדלות לשבור את השוק, ולא רמזתי על אף אחת...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י רותי ה;1519891:
גם.
וגם שמעתי שמחיר שצלמת מקבלת לארוע זה בדיחה..

חברה סיפרה לי כמה היא מקבלת, הייתי בהלם!
אבל, זה לא חכמה, כי זה התחלה, אני כן מאמינה שאחרי שהיא תתפתח ותתקדם היא תקבל יותר אי"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
העצה שנתנו לי צלמות טובות,
להצטרף לצלמים באירועים שבהם מצלמים בגברים ובנשים בתור תוספת, ללא תשלום, וליצור כמה תיקיות של דוגמאות ואיתם ללכת לצלמים.
אני גם מצטרפת לשאלה שנשאלה בתחילת האשכול, אני מעוניינת כרגע יותר להיכנס לתחום של צילום אירועים ופחות סטודיו ואני לא מעוניינת לעבור קורס מקיף של צילומי לילה ומזון וכ'
אם יש כזאת מסגרת אשמח להצטרף
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י DESIGNIK;1519906:
העצה שנתנו לי צלמות טובות,
להצטרף לצלמים באירועים שבהם מצלמים בגברים ובנשים בתור תוספת, ללא תשלום, וליצור כמה תיקיות של דוגמאות ואיתם ללכת לצלמים.
החלק של הדוגמאות הוא שלב אחד קדימה, קודם צריך לצלם, לצלם, ולצלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
באותו ענין... היכן יש קורס טוב שאפשר ללמוד צילום סטודיו בירושלים (לא בשעות הבוקר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני חושבת שיש משהו מאוד מביך בלצלם ארוע ובגלל זה אני למשל בכלל לא חושבת על בכוון.
מלבד זאת שזה שעות ארוכות על הרגליים מצהרי היום ועד לפנות בוקר.
בקיצור לא מתאים לי.

בלי שום קשר להכשרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מה מביך בלצלם ארוע?? אשמח להסבר.
רק אצל צלמות או גם אצל צלמים, אתם חושבים כך?

ואגב, אין עבודה שמבזה את בעליה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י גרנולה;1519995:
מה מביך בלצלם ארוע?? אשמח להסבר.
רק אצל צלמות או גם אצל צלמים, אתם חושבים כך?

ואגב, אין עבודה שמבזה את בעליה.
אין פה מה להסביר כי אם את לא מזדהה גם לא תביני, וזה בסדר.
כל אחד וההרגשות שלו
ואכן אין עבודה שמבזה ובכל זאת אני מעדיפה לא לעבוד בנקיון למשל.. לא נראה לי שיש פה מה להסביר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בשבילי הקטע הכי מביך זה צילום שולחנות, אח"כ זה דוקא נחמד, יש תזמורת ויש אקשן :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י יעל א;1520000:
אין פה מה להסביר כי אם את לא מזדהה גם לא תביני, וזה בסדר.
כל אחד וההרגשות שלו
ואכן אין עבודה שמבזה ובכל זאת אני מעדיפה לא לעבוד בנקיון למשל.. לא נראה לי שיש פה מה להסביר.

פעם ראשונה שצלמתי הרגשתי מפודחת, אבל מאוד מהר מתרגלים ל"מעמד" הזה
בתכלס, לא נראה לי שאנשים שמים לב אלייך, אולי בתור "הצלמת" ולא בתור "את", מי זוכר אותך בכלל אחרי הארוע?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה