רק היום!!

  • הוסף לסימניות
  • #21
שמעתי שאפשר לקבל היום ווטצאפ מסונן דרך חברת נתיב
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
הי גם אני מתעניינת מאוד!
1. אפשר עוד פרטים 40 ₪ זה לנתיב על הכשרות
ומעבר לזה צריך לשלם גם לסלקום?
2. יש קומבינה שהמספר הכשר ישאר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
זה עולה כסף??????????????
אתה מוכר את עצמך לעבד לווצאפ וזה עוד עולה????
בדרך כלל מי שנמכר לעבד משלמים לו!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יש אנשים שחייבים וואצאפ ,ואין מה לעשות..
אז מי שצריך לצורך עבודה עדיף שיהיה לו לפחות משהו כשר,ומאושר !
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י יעל א;1478033:
תבדקי אם ההנהלה אם לא נוגד את חוקי הפורום.
אמנם תקנו תקנות, אבל לא תקנו שכל אחד חייב להיות שוטר בשביל זה!
נכתב ע"י יעל א;1478046:
על דבר כזה בדיוק חיים דיקמן כתב, ולכן הערתי שתבדקי.
הוא כתב על מי שעושה מסחר ומנצל את 'פרוג' כדי לעשות לעצמו פרסומת.
לא מי שמארגן קבוצת רכישה ללא כוונת ריווח אישית!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י הגפן;1478340:
זה עולה כסף??????????????
אתה מוכר את עצמך לעבד לווצאפ וזה עוד עולה????
בדרך כלל מי שנמכר לעבד משלמים לו!!!!!

נכתב ע"י 3239;1478344:
יש אנשים שחייבים וואצאפ ,ואין מה לעשות..
אז מי שצריך לצורך עבודה עדיף שיהיה לו לפחות משהו כשר,ומאושר !
לא כתבתי את זה סתם, כתבתי את זה מהיכרות אישית מהמעגל שסביבי (ולצערי גם מקרוביי).
יושבים באירוע, אסיפה, מפגש, או כל דבר דומה, והם פשוט לא כאן. הם לא גומרים להיות עסוקים, אין להם פשוט מנוחה אפילו רגע.

אפילו אפצ'י הם לא יכולים לעשות בלי לתת עדכון לפני זה ואחרי זה.

(בכלל בלי צחוק)

פשוט שבויים, בלי לשים לב!

(ולצערי גם אנחנו שבויים לא קצת. זכורני כשהתחילו לצאת הפלאפונים הראשונים, נסענו בנסיעה עם אחד שהיה ברשותו פלאפון.
מישהו שאל אותו איך ההרגשה להסתובב עם פלאפון, הוא ענה:
נראה לך שזה כזה גליק, אתה יודע מה הייתה השיחה האחרונה שדיברתי עכשיו?
אומר לך:
התקשרו אלי עכשיו שצ'ק חזר, שיחה קצרה שהרסה לי עכשיו את כל תחושת השחרור של הנסיעה.
אז זה היה נשמע משהו מעולם אחר, היום לצערי כבר כולנו בתוך זה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
ברור שזה נהיה מטורף כל הנושא הזה...
ומי שיש לו צריך מאוד להזהר..
אבל אין מה לעשות..זה החיים..
היום לצורך עבודה יש מלא שחייבים את זה...
אז אם בן אדם חייב,,
אז לפחות מוגן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י הגפן;1478372:
לא כתבתי את זה סתם, כתבתי את זה מהיכרות אישית מהמעגל שסביבי (ולצערי גם מקרוביי).
יושבים באירוע, אסיפה, מפגש, או כל דבר דומה, והם פשוט לא כאן. הם לא גומרים להיות עסוקים, אין להם פשוט מנוחה אפילו רגע.

אפילו אפצ'י הם לא יכולים לעשות בלי לתת עדכון לפני זה ואחרי זה.

(בכלל בלי צחוק)

פשוט שבויים, בלי לשים לב!

(ולצערי גם אנחנו שבויים לא קצת. זכורני כשהתחילו לצאת הפלאפונים הראשונים, נסענו בנסיעה עם אחד שהיה ברשותו פלאפון.
מישהו שאל אותו איך ההרגשה להסתובב עם פלאפון, הוא ענה:
נראה לך שזה כזה גליק, אתה יודע מה הייתה השיחה האחרונה שדיברתי עכשיו?
אומר לך:
התקשרו אלי עכשיו שצ'ק חזר, שיחה קצרה שהרסה לי עכשיו את כל תחושת השחרור של הנסיעה.
אז זה היה נשמע משהו מעולם אחר, היום לצערי כבר כולנו בתוך זה)

מסכימה איתך בקשר לווטצאפ ...
הסיפור עם הפלאפון...
בדיוק תפסו אותו אחרי שיחה כזו, ואם היית שואלת אותו אחרי שיחה שהוא התקבל לעבודה. (ואולי אם הוא לא היה זמין הוא עוד היה מפספס אותה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י מקופלת;1478487:
מסכימה איתך בקשר לווטצאפ ...
הסיפור עם הפלאפון...
בדיוק תפסו אותו אחרי שיחה כזו, ואם היית שואלת אותו אחרי שיחה שהוא התקבל לעבודה. (ואולי אם הוא לא היה זמין הוא עוד היה מפספס אותה)
קודם כל לצערנו בשורות מעין צ'ק שחזר יותר מצויות.
אבל לעניינו, גם בשורות טובות כשהן מגיעות כשיוצאים להתאוורר ולנקות את הראש הן מטרידות.
ובפרט שרוב ההודעות הן סתמיות, הן מטלות שחייבים\משאירים לעשות בזמן המנוחה, מה שגורם שלבנ"א רגיל הן כמעט זמן למנוחה ולשלוות הנפש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י הגפן;1478340:
בדרך כלל מי שנמכר לעבד משלמים לו!!!!!

מממ.. לא ממש, לרוב משלמים לאדון הקודם שלו, או לזה שחטף אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הי ,
הצטרפתי לקבוצה ולא חזרו אלי מנתיב.
מה קורה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אולי סתם עשו בדיקה...
אפשר לארגן קבוצה- אני בפנים
אבל קודם כל אני רוצה לדעת יותר פרטים!
1. הבנתי שבטלפון כזה המספר לא כשר- אבל יש אפשרות לשנות זאת באמצעות קוד
איך? והאם זה בתשלום נוסף?
2. כמה עולה חבילה אצלהם והאם זה כולל שירות/כשרות/אחריות/שיחות/גלישה

אולי כדאי לארגן קבוצה-אז פשוט נציג מטעמם יחזור לכל אחד לענות על שאלותיו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
הי חברה תנשמו...
בטח האחראית לא ראתה את ההודעה
אפשר לשלוח לה באישי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
שלחתי לה הודעה באישי והיא השיבה לי שאין לה עכשיו זמן לזה,
והיא באמצע לטפל בנושא
היא תגיב מאוחר יותר.
הקבוצה לא נסגרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
זה התמכרות לווטצאפ אבל גם להיות כל היום בפרוג
זה סוג של התמכרות....:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י הגפן;1478372:
לא כתבתי את זה סתם, כתבתי את זה מהיכרות אישית מהמעגל שסביבי (ולצערי גם מקרוביי).
יושבים באירוע, אסיפה, מפגש, או כל דבר דומה, והם פשוט לא כאן. הם לא גומרים להיות עסוקים, אין להם פשוט מנוחה אפילו רגע.

אפילו אפצ'י הם לא יכולים לעשות בלי לתת עדכון לפני זה ואחרי זה.

(בכלל בלי צחוק)

פשוט שבויים, בלי לשים לב!

(ולצערי גם אנחנו שבויים לא קצת. זכורני כשהתחילו לצאת הפלאפונים הראשונים, נסענו בנסיעה עם אחד שהיה ברשותו פלאפון.
מישהו שאל אותו איך ההרגשה להסתובב עם פלאפון, הוא ענה:
נראה לך שזה כזה גליק, אתה יודע מה הייתה השיחה האחרונה שדיברתי עכשיו?
אומר לך:
התקשרו אלי עכשיו שצ'ק חזר, שיחה קצרה שהרסה לי עכשיו את כל תחושת השחרור של הנסיעה.
אז זה היה נשמע משהו מעולם אחר, היום לצערי כבר כולנו בתוך זה)

צודק ביותר!!!!

חוץ מזה ברגע שיש ווצאפ אתה פתוח יותר לעולם ואפשר לקבל כל מיני תכנים מכל צרוע וזב שה' ישמרנו ומתחברים לכל מיני קבוצות מזעזעות ויש לך את האינטרנט הפרוץ בתוך המכשיר הכשר ר''ל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אז ככה-
זה לא אני אישית ארגנתי את הקבוצה אלא משהוא אחר,
אני פשוט רציתי גם להצטרף אז חיפשתי אולי משהו מפה ירצה גם-על מנת שתהיה קבוצה.
לפי מה שהבנתי מהבן אדם שניסה לעשות את הקבוצה-
א.לא היו באותו יום שמונה אנשים..
ב.הוא אמר לי שזה היה מבצע לאותו היום בלבד! ואמר שמי שהציע לו שם את העיסקה זה היה נציגה שבכלל לא קיבלה לכך אישור מההנהלה-וזה היה אי הבנה כל שהוא,ואמר שאין מצב לעשות את זה יותר ...

אז הענין לא קשור אלי אישית:) סורי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה