רשימה בעייתית

  • הוסף לסימניות
  • #1
מחפשת מתכונים ללא שמן, סוכר ופחמימות וללא בשר, עוף ודגים.
רק ירקות וחלבונים-( מוצרי חלב דליי שומן וביצים) אשמח לסיוע אני אובדת עיצות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מרקי ירקות מכל המינים
תאפי פשטידה משובחת יותר מברוקולי/כרובית עם ביצים ולא חיבת קמח
יש פשטידות גבינה שאת יכולה לשים גבינה רגילה עם בטטה אפויה/פלפלים קלויים וכד' עם ביצים, מלח פלפל ויוצא מעולה
אנטיפסטי עם הרבה ירקות בתנור - מעדן
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
עוגת גבינה דיאטטית בלי בסיס בצק
תחפשי באתר של ניקי במדור מתכונים דיאטטים תוכלי לשלוף משם בטוח
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י start;1517861:
עוגת גבינה דיאטטית בלי בסיס בצק
תחפשי באתר של ניקי במדור מתכונים דיאטטים תוכלי לשלוף משם בטוח

אני מחפשת אוכל, לא עוגות וכו׳
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
3 בצלים לחתוך לרבעי פרוסות דקיקות
לטגן במחבת חלבי
לשים בקערה: 250 גר' גבינה
2 קוטג'
5-6 ביצים
4 כפות קמח (את יכולה לוותר..)
מלח
פלפל
ניתן לאפות כך וניתן להעשיר עם רצועות פלפלים קלויים שקלית קודם בתנור
או פרוסות בטטה כנ"ל, או פטריות מאודות וכד'
לאפות שעה 180 מעלות מוצלח בתבניות אישיות, מן הסתם מעולה גם בתבנית גדולה ותחתכי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י start;1517873:
3 בצלים לחתוך לרבעי פרוסות דקיקות
לטגן במחבת חלבי
לשים בקערה: 250 גר' גבינה
2 קוטג'
5-6 ביצים
4 כפות קמח (את יכולה לוותר..)
מלח
פלפל
ניתן לאפות כך וניתן להעשיר עם רצועות פלפלים קלויים שקלית קודם בתנור
או פרוסות בטטה כנ"ל, או פטריות מאודות וכד'
לאפות שעה 180 מעלות מוצלח בתבניות אישיות, מן הסתם מעולה גם בתבנית גדולה ותחתכי.

תודה נשמע מעולה
אני ינסה בעז״ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אגב,
בצל הוא ירק פחמימתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י ינאי;1518206:
אגב,
בצל הוא ירק פחמימתי
לא נראה לי. התזונאיות לא מגבילות אותו בכלל רק תפוח אדמה ובטטה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

יש לי (מ)שאלה קצת קשה:
כבר תקופה אני מחפשת רעיונות לפינוקים מתוקים
אבל ללא סוכר
וללא התחליפים שגם הם סוכרים... (לא תמרים, לא סילאן, לא דבש וכו')
ובלי להשתמש בסוכרלוז/ ספלנדה/סוויטנגו... שיוצרים טעם לוואי נוראי, לטעמי.
ללא קמח לבן (מקסימום קמח כוסמין מלא)
אבל גם ללא קורנפלור, וללא שיבולת שועל, וללא פצפוצי אורז...
וללא פודינג (יודעת שיש לל"ס, אבל הטעם גרוע בעיניי) וכו'
כי כל הנ"ל הם בעצם סוכר בתחפושת.
ועדיף בלי פירות... (לא תמרים, בננות ושאר הפירות הנהדרים אבל מלאי סוכר)
לפני שתגידו שאין סיכוי...
לאחרונה גיליתי כמה מוצרים נדירים שהם ללא סוכר
אבל עדיין טעימים ומתוקים - ללא טעמי לוואי!
(הם מכילים מלטיטול שאומנם הוא לא הכי מומלץ לסוכרתיים פלוס ממתיקים אחרים)
וחשבתי-
אולי אפשר לאלתר מתכונים מהמוצרים האלו?
הם יתנו את המתיקות- ובלי טעמי הלוואי של הממתיקים.
אמנם יש בהם שומן רווי גבוה, אבל לקינוח בכמות מעטה זה עדיין סביר (- אבל לא לסובלים מכולסטרול גבוה)

שוקולד חלבי לבן / חום ללא סוכר
שוקולד מריר לל"ס (פחות מומלץ, כי הוא לא נותן מתיקות ולא יכולה להסתמך על המתיקות שלו)
שמנת להקצפה (לא שמנת מתוקה! אלא זו עם 38 אחוז שומן)
ריבת חלב ללא סוכר!
חלווה ללא סוכר

אפשר קמחי קטניות כמו קמח עדשים (מישהי ניסתה? איך הטעם?) או קמח קוקוס (שלא ייבש מדי)
וגם אגוזים/ שקדים
וכמובן- גבינה, יוגורט וכו'

כשנתקלתי במתכון הזה של
@ה. בקר קבלתי השראה לנסות שוב, אולי משהו חלבי...


המילוי קרץ לי, אבל-
אולי יש לכן רעיון איך לאפות בסיס רולדה - עם המגבלות הנ"ל? (כשניסיתי ללא סוכר- קבלתי טעם של חביתה)
ואולי מתכון לפנקייקס כנ"ל?
יודעת שזה נשמע קשוח...
אבל אולי בעזרתכן אצליח לפצח את האתגר הזה בעז"ה
תודה רבה!
על פניו הרפורמה של סמוטריץ של פתיחת שוק החלב לתחרות, ע"י יבוא מחו"ל - מצויינת.
היא ללא ספק תוזיל את המחיר המופקע שאחנו משלמים על מוצרי חלב
הציבור החרדי הראשון שאמור לתמוך
מישהו יודע להסביר מה הבעיה בה?
-
רק לשם השוואה כ 90 אחוז מהחיטה (קמח) מיובא מחו"ל
ועוד רשימה ענקית של מוצרים שעיקרם הוא ביבוא (באדיבות ג'ימיני) : כלי רכב, דלקים (נפט גולמי), טלפונים ניידים ומחשבים, מכשירי חשמל ביתיים, בגדים והנעלה (רובם), בשר בקר, דגים, פולי קפה, פולי קקאו, אורז, שמנים מיוחדים.
ועוד רשימה שלפחות 50 אחוז מיבוא: סוכר גולמי, תירס (מספוא), חלקי חילוף ומכונות כבדות, דגנים למספוא, ירקות קפואים מעובדים (חלקם), מוצרי דפוס ונייר גלם, חלק ניכר ממוצרי הפלסטיק הבסיסיים (חומרי גלם), רוב הטבק הגולמי.
-
אז מה אנחנו צריכים לפרנס את הרפתנים?
אם הם באמת לא יעמדו בתחרות שיסגרו, אנחנו לא ארגון צדקה,
וזה עוד לפני כל ה'סקנדלים' שהם עושים לנו לפני החגים, ופעם בתקופה לפני שהם רוצים להעלות את המחיר...
-
אז יש להם הרבה כסף לעשות פרסומות נגד סמוטריץ, אבל תכלס' לכאורה הוא הצודק?!
אשמח לתגובות ענייניות ולא פוליטיות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה