שבע ברכות -עריכה. דרוש רעיון יצירתי.

  • פותח הנושא KR
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
בהמשך לאשכול הזה
ראשית, תודה על התגובות המחכימות. בזכותן הרכבנו תפריט מקסים.

עכשיו, העריכה.
המפה (אל בד) שחורה.
הצלחות שחורות.
סכום שקוף
מפית דומיננטית בירוק תפוח חי.

במקור התכוונתי להניח מתחת לכל צלחת מפית תחרה מלבנית לבנה מנייר. מכירות?
זאת כדי להפריד חזותית את הצלחת מהמפה.
אבל האופציה ירדה מהפרק כי עלותה גבוהה מידי.

רעיונות יש לי למכביר, למשל סרט בד סטן רחב, או סרט תחרה, אבל עלותם גבוהה.
אני מחפשת רעיון יצירתי לרנר לבן, אפילו צר-לא מידי, שיעמוד כ"פס" מתחת לשורת הצלחות. כמובן בשני צידי השולחן. משהו פחות צפוי, וזול.
(זול ממש, כי זה רק הקישוטים. מצד שני, קשה לי לרדת מעיצוב השולחן. מה אעשה שלא הצלחתי לפטר את הגרפיקאית????)

מפית נייר?, סרט מתנות רחב (חד פעמי כזה, זה לעניין)?, מפיות נייר לבנות?

אם יש למישהי רעיון נחמד שיוכל לעזור, אשמח מאוד.
צרפתי איור להמחשה.
(השתמשתי באפור כהה ל"מפה", כי מפת אל בד שחורה אין לה גוון שחור עמוק).

תודה, ובשמחות!
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-1.png
    KB 25.8 · צפיות: 129
  • הוסף לסימניות
  • #2
אולי מפיונים שחורים עם דוגמא לבנה יתאימו

חבילת מפיונים שחורים עם דוגמא לבנה (עיטורים, פרחים וכדו') זולה ומרשימה- את מדביקה בעדינות בסלוטייפ את המפיונים אחד לשני מאחורה ונוצרים לך 2 פסי "ראנרים" מקסימים והכי זולים שיש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
רק חשוב לי שלא ייראה עלוב, מנופנף ולא מגוהץ.
אני פשוט צריכה לנסות.
מפיות נייר לבן חלק, יבוא טוב? (אני רוצה קונטרסטי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נראה לי שסרט מתנות רחב בכמה עוביים, אפשר גם לשחק בלבן ובירוק תפוח,
תעשי פסים רוחביים פס אחד רחב ועוד שניים שלושה צרים לכל אורך השולחן, תדביקי בכמה מקומות והצלחות שמעל יחזיקו את זה גם, יתן מראה נהדר ולא בכסף רב
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אולי פשוט לקחת צלחת בצבע אחר ולא שחור על מפה שחורה? שלא יהיה תשעה באב
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י start;1501154:
אולי פשוט לקחת צלחת בצבע אחר ולא שחור על מפה שחורה? שלא יהיה תשעה באב

נכון אבל קנינו במקום עם היצע מוגבל, בגלל המחירים שם. :)
והירוק שהיה שם היה כזה מת. לא חי כמו שרציתי.

אז נראה לכן שסרט מתנות רחב יענה על הצורך?


טוב, אנסה, ואשתף בתמונות בל"נ.



תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני גם אוהבת להשתמש בשחור ולשלב אותו עם עוד צבעים, אבל מה שחשוב כשמשתמשים בשחור זה לא להגזים איתו...

פעם עשיתי עריכה עם מפות שחורות עם צלחות בטורקיז, כוסות לבנות ומפיונים בטורקיז עם נקודות לבנות.
בפעם אחרת - מפות שחורות, צלחת לבנה, עליה כוס שחורה ובתוכה מפיונים אדומים עם נקודות לבנות.
בחנוכה עשיתי עריכה של שחור צהוב - בקונספט "חושך ואור".
אני מצרפת לך דוגמא.

מקווה שמשהו מהרעיונות לשילובים יעזור לך...
בכל מקרה, עכשיו אני נזכרת שבעצם יש סרט תחרה (כמו סרט מתנות, אבל מתחרה) - למה שלא תשימי משהו כזה מתחת לצלחות?
זה נמכר לפי מטר, לא אמור לעלות יקר.
בהצלחה!
צפה בקובץ המצורף 223429
 

קבצים מצורפים

  • 20141220_2121431.png
    KB 846.7 · צפיות: 118
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה!
את מתכוונת לסרט חד פעמי - כמו תחרה? מעניין, לא זכור לי שראיתי מוצר כזה.
כי סרט תחרה מבד בדקתי וזה מוגזם לנו.

אני אציץ בחנויות. מקווה להספיק...


תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אפשר לפזר פייטים ירוקים על המפה, ואז זה שובר את הצבע.
יש פרחים שהם מחזיקי מפיונים עלותם ל - 12 מחזיקים 6 ₪ ואת יכולה לשים את זה או על המפית או לחברת את הסכום בצורה יפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש גם חלוקי נחל, שקית גדולה עולה בין 5-8 ש"ח
או עלים - אם הצבע נכון, זה יכול לשבור את השחור מאוד יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
רעיון חמוד לקיפול מפיון
פותחים את המפיון, מקפלים קצת מלמעלה ולמטה מתקבל מלבן , תופסים באמצע ויוצרים סרט יפה מסובבים חובק מפיונים עם פרח מניחים במרכז הצלחת ומקפלים את השוליים מתחת לצלחת
מקווה שהבנתם
 

קבצים מצורפים

  • IMG_1438.JPG
    1.9 MB · צפיות: 104
  • הוסף לסימניות
  • #12
טוב
מכל התוכניות שלי לא נותר הרבה
לא יכולתי לבצע לבסוף שום רעיון מכאן כי באופן פתאומי סבא שלי נפטר והתנטרלתי לגמרי
בסוף חמותי היקרה התאמצה ומצאה מפיות תחרה לבנות במחיר סביר
והבטחתי לשתף בתוצאה. היה יפה ומשמח ב"ה.

תודה רבה לכל האיכפתיות!
 

קבצים מצורפים

  • DSC00291.png
    KB 734.4 · צפיות: 123
  • DSC00300.png
    KB 678 · צפיות: 105
  • הוסף לסימניות
  • #13
מקסים!!!
רק שאלה: הכלים שבמרכז מצופים במפיות?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מקסים!!!
רק שאלה: הכלים שבמרכז מצופים במפיות?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כן. הוסר החלק הפנימי הלבן של המפית (השכבה השניה הפנימית) והודבק עם דבק פלסטיק.
יורד 'חת שתיים במדיח, ואפילו לא סותם אותו כי זה מתפורר.

(המדיח, האגרטלים, הרעיון והביצוע של השויגער המקסימה!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
זה מה שאני עשיתי בשבע הברכות האחרון
מראה חורפי חם ונעים
ואקסלוסיבי.
כולם אמרו והו..
להשראת כולן...
 

קבצים מצורפים

  • DSCF0216.JPG
    2.1 MB · צפיות: 123
  • DSCF0217.JPG
    2.1 MB · צפיות: 98
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י KR;1508846:
כן. הוסר החלק הפנימי הלבן של המפית (השכבה השניה הפנימית) והודבק עם דבק פלסטיק.
יורד 'חת שתיים במדיח, ואפילו לא סותם אותו כי זה מתפורר.

(המדיח, האגרטלים, הרעיון והביצוע של השויגער המקסימה!)

התודה גם על התשובה וגם על שתי המילים האחרונות שיכולות להכתב אצלך סמוכות:D
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה