תזונת תינוקות

  • הוסף לסימניות
  • #21
קופצת על האשכול,

הבת שלי בת 7 חודשים מקבלת אצל המטפלת 2 מנות חלב שאוב + מנת פירות.

אני שולחת לה מנת ירקות / עוף וירקות בתקווה שזה יהיה תחליף למנת חלב, וזה לא הולך. היא לא מסכימה לאכול את זה.

ניסיתי בטטה+ תפו"א, ניסיתי עוף+קישוא+גזר, ניסיתי מרק כתום (דלורית+בטטה+גזר), היא פשוט מחזירה את המנה בשלמותה.

מה עוד אני יכולה לנסות??
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
טעמת את זה, זה באמת טעים?
הילדים שלי מסכימים בגיל הזה לאכול רק אוכל שגם אני הייתי מסכימה לאכול.

תנסי אולי עם הודו טחון, לדעתי הוא טעים יותר (תכיני קציצות טעימות, ותבשלי במרק ואז תרסקי הכל).
וכן אפשר להעשיר את הפירות בבסקויטים למשל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י mig;1492753:
את זה לימדו אותנו התזונאיות של תנובה:)

וברצינות חלב פרה נחשב למזון כבד, עתיר הורמונים, אומנם יש בו סידן אבל גם יש בו הרבה זרחן שמונע את ספיגת הסידן...
הוא נחשב לעושה ליחות וכתוצאה מזה: נזלות, דלקות אוזניים ושאר ירקות...
מניסיוני ניכר שיפור ניכר בעקבות הימנעות מחלב פרה.

אני לא אומר לך שילדי מעולם לא אכלו לבן, שתו שוקו, ונהנו מגבינה ושות' אבל בנורמה זה לא נמצא על השולחן.



יש למישהי ניסיון עם חלב סויה או תחליף אחר לחלב, משהו טעים?
ניסינו את חלב הסויה המועשר של תנובה
והילד לא אהב. אולי בגלל תוספת המתיקות. גם לטעמי היא מיותרת.
היו בחנות גם סויה דיאט וסויה בטעם וניל - מה הכי נסבל?
היה גם איזשהו חלב קוקוס, אבל אני צריכה לברר על ההכשר שלו.
חשוב לי להוריד לו את מוצרי החלב מטעמי נוזלים באוזניים ונזלת בלתי נגמרת.

אשמח להמלצות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
פעם אחת טעמתי את העוף והירקות וזה לא היה טעים...
אבל השבוע נתתי לה מהמרק של שבת, הוא באמת היה טעים!!

אני אנסה מה שאת אומרת, תודה.

אגב, את הפירות אני מעשירה בדייסה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י KR;1493857:
טעמת את זה, זה באמת טעים?
הילדים שלי מסכימים בגיל הזה לאכול רק אוכל שגם אני הייתי מסכימה לאכול.

תנסי אולי עם הודו טחון, לדעתי הוא טעים יותר (תכיני קציצות טעימות, ותבשלי במרק ואז תרסקי הכל).
וכן אפשר להעשיר את הפירות בבסקויטים למשל.




אגב, הודו טחון גם עשיר יותר בברזל בהשוואה לעוף.
(אם שמת כנפיים, זה גם מצויין מבחינה "ברזלית")
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י תמנונה;1493824:
ניסיתי בטטה+ תפו"א, ניסיתי עוף+קישוא+גזר, ניסיתי מרק כתום (דלורית+בטטה+גזר), היא פשוט מחזירה את המנה בשלמותה.

מה עוד אני יכולה לנסות??

את מרסקת חלק? עם בלנדר?

כי הבת שלי העדיפה (ועדיין מעדיפה:)) ירקות מעוכים גס עם כפית/ מזלג מאשר מרוסק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אחד הילדים שלי גם לא אהב אוכל טחון / מרוסק

התחלתי עם גרבר שלב 1 (לא בדיוק גרבר, אבל על העיקרון)

ולאט לאט עברתי לאוכל מרוסק / טחון
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
שימי לב שיש לדעתי הבדל בין פירות טחונים לגרבר.
הבן שלי בגיל מאוד מאוד קטן התחיל לאכול גרבר מאוד יפה. ופירות שאני טחנתי היה לו יותר קשה.
לגרבר היה מרקם מעולה בשבילו.
לדעתי את כבר עכשיו יכולה לתת גרבר.
המלצה אישית - להתחיל עם ירקות כדי שלא יתרגל לפירות ואח"כ לא יאהב ירקות.

ולזו שהבן/בת שלה לא אוהב ירקות, גם אצלי זה היה, והתחלתי עם חתיכות ולא מרוסק, בתוך הפה, בלי כפית, והוא אהב את זה, אין לי מושג למה...

בענין החלב - יש לי חוברת שלימה שמדברת על הבעיתיות של חלב פרה.
לא שאני נמנעת מזה, רק התחלתי לקרוא, וזה נשמע שזה ממש גרוע.
אבל אני לא באה לשכנע, רק מי שמחפשת חומר, יכולה לפנות אלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י KR;1493860:
יש למישהי ניסיון עם חלב סויה או תחליף אחר לחלב, משהו טעים?
ניסינו את חלב הסויה המועשר של תנובה
והילד לא אהב. אולי בגלל תוספת המתיקות. גם לטעמי היא מיותרת.
היו בחנות גם סויה דיאט וסויה בטעם וניל - מה הכי נסבל?
היה גם איזשהו חלב קוקוס, אבל אני צריכה לברר על ההכשר שלו.
חשוב לי להוריד לו את מוצרי החלב מטעמי נוזלים באוזניים ונזלת בלתי נגמרת.

אשמח להמלצות.

סויה לא נחשב לבריא יותר מחלב...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה