- הוסף לסימניות
- #1
הבן שלי בן 7 וחצי ח' מסתבר עקף שלב,
פתאום אני קולטת שהוא זוחל אחורה, מסתובב ונמצא כל רגע במקום אחר וגם התחיל בימים האחרונים להתנדנד על 6..
אבל אף פעם לא התהפך מהגב לבטן. (גם מהבטן לגב לא הרבה.. אבל עשה את זה בהחלט)
זה בעיה?? שמעתי פעם שלא טוב שתינוקות עוקפים על שלבים
צריך לעשות משהו? מה?..
(זה ילד חמישי ב"ה.. אבל אף פעם לא נתקלתי בעקיפה על שלבים ב"ה..
תודה!
פתאום אני קולטת שהוא זוחל אחורה, מסתובב ונמצא כל רגע במקום אחר וגם התחיל בימים האחרונים להתנדנד על 6..
אבל אף פעם לא התהפך מהגב לבטן. (גם מהבטן לגב לא הרבה.. אבל עשה את זה בהחלט)
זה בעיה?? שמעתי פעם שלא טוב שתינוקות עוקפים על שלבים
צריך לעשות משהו? מה?..
(זה ילד חמישי ב"ה.. אבל אף פעם לא נתקלתי בעקיפה על שלבים ב"ה..
תודה!
הנושאים החמים