אמזון שאלות // תשובות // המלצות // קופונים

היה לי קופון באמזון והורידו לי מע"מ לפי המחיר ללא הקופון.
לאחר כמה ימים קיבלתי מייל והחזר כספי על המע"מ שירד בקניה.
כנ"ל קיבלתי החזר של כמה דולר, לא היה קופון אז אין לי הסבר.
מה שבטוח, אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות
 
היה לי קופון באמזון והורידו לי מע"מ לפי המחיר ללא הקופון.
לאחר כמה ימים קיבלתי מייל והחזר כספי על המע"מ שירד בקניה.
כנ"ל קיבלתי החזר של כמה דולר, לא היה קופון אז אין לי הסבר.
מה שבטוח, אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות
אמזון מחמירים בגביית המע"מ, היות והם מתחייבים שלא תצטרכו לשלם סנט מעבר למה ששילמתם בקופה.
בנוסף הם מתחייבים, שבמקרה ולא נגבה מס על החבילה, הסכום שהם לקחו מראש יוחזר במלואו.

בהחלט אפשר לסמוך. זה אחד היתרונות הבולטים בקניה מאמזון.
 
חישבו לי מכס גבוה מראש (אפשר לאזן את זה עם פריט קטן זול בסל), סמכתי על זה שיחזירו בהמשך, כפי שקרה , אבל החזירו רק 4$ במקום 18$, פניתי לשירות הלקוחות, וזיכו אותי במקום שוב בכל ה-18$.
 
לא ברור מה הבעיה, אבל זה ברור מאזן.
לדוגמא:
1640203683944.png


הוספתי לו מוצר של פחות מ-0.5 $, וראה זה פלא:
1640203735095.png


המוצר הזה:
 
לא ברור מה הבעיה, אבל זה ברור מאזן.
לדוגמא:
צפה בקובץ המצורף 1029195

הוספתי לו מוצר של פחות מ-0.5 $, וראה זה פלא:
צפה בקובץ המצורף 1029196

המוצר הזה:
מה ההיגיון? למה שיהיה פחות מס במקרה כזה? יש לך הסבר?
ניסיתי את זה עכשיו על מוצר שקניתי לאחרונה ב240 דולר ואכן ירדו 2 דולר בהוספת הסרגל(שגם לא נגבו לו דמי משלוח).
כשהוספתי מוצר אחר הוא גבה גם על משלוח בשבילו. לא עיקבי בכלל
מצד שני אמזון החזירו לי לאחר מעשה שלוש וחצי דולר
 
שלום לכולם, אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי בעניין.
הזמנתי חבילה מאמזון וכעת היא מעוכבת על ידי חברה מקומית בשם 'בר הפצות' בטענה שעלי לעדכן מיקום מסירה.
(כשהשליח התקשר לא היתה באפשרותי לענות לו, ולא היה ניתן לחזור איליו טלפונית.) הבעיה היא שאין להם מוקד טלפוני והשירות ניתן רק דרך סמס או וואטספ. למישהו יש רעיון מה לעשות.
אודה לכל מענה
 
מה ההיגיון? למה שיהיה פחות מס במקרה כזה? יש לך הסבר?
ניסיתי את זה עכשיו על מוצר שקניתי לאחרונה ב240 דולר ואכן ירדו 2 דולר בהוספת הסרגל(שגם לא נגבו לו דמי משלוח).
כשהוספתי מוצר אחר הוא גבה גם על משלוח בשבילו. לא עיקבי בכלל
מצד שני אמזון החזירו לי לאחר מעשה שלוש וחצי דולר
אני ינסה לברר את ההיגיון,
במקום העבודה שלי קנו מכשיר מאוד יקר וגדול באמזון בריטניה
המליצו להוסיף לרכישה את המילוי לעט המצורף..
על מנת שזה יוריד את המחיר/המס
המכשיר הגיע בערך אחרי חדשים, המילוי לעט הגיעה בנפרד אחרי כשבועיים עם שליח עד המקום..

 
אני ינסה לברר את ההיגיון,
במקום העבודה שלי קנו מכשיר מאוד יקר וגדול באמזון בריטניה
המליצו להוסיף לרכישה את המילוי לעט המצורף..
על מנת שזה יוריד את המחיר/המס
המכשיר הגיע בערך אחרי חדשים, המילוי לעט הגיעה בנפרד אחרי כשבועיים עם שליח עד המקום..

יש טריק שבד"כ עובד
אבל לא תמיד
אין לי מושג למה

כשאתם מזמינים משהו יקר מאמזון ובפרט אם הוא לא מוצר ענק
תוסיפו עוד פריט אחד או שניים בדולרים בודדים לאותו הזמנה
כך שהם יגיעו ביחד
ע"פ רוב זה עוזר לעבור את המכס מבלי שיבקשו עליו את המע"מ
חבר עשה את הטריק על מחשב נייד בשווי 3000ש"ח באמזון
והצליח לו
 
שואלת שוב אולי מישהו יוכל לעזור לי
מטען לבטריה של המברגה הזאת https://www.amazon.com/dp/B07SHVK783?psc=1&ref=ppx_yo2_dt_b_product_details
שמתאים לשקע ישראלי
יש באמזון? או במקום אחר במחיר שפוי?
יש לי קופון עד סוף 2011 מעדיפה לנצל אותו
תודה
אם אני לא טועה העליתי יותר מפעם אחת קישור למטען 220V בעלי אקספרס
מישהו מוחק וכותב "אסור קישור מסחרי"...מה הקשר? לא יודע.

בכל אופן תדביק את דגם המברגה בעלי אקספרס אחד המוצרים שיעלה זה מטען חיקוי למקור מתאים לישראל
 
יש טריק שבד"כ עובד
אבל לא תמיד
אין לי מושג למה

כשאתם מזמינים משהו יקר מאמזון ובפרט אם הוא לא מוצר ענק
תוסיפו עוד פריט אחד או שניים בדולרים בודדים לאותו הזמנה
כך שהם יגיעו ביחד
ע"פ רוב זה עוזר לעבור את המכס מבלי שיבקשו עליו את המע"מ
חבר עשה את הטריק על מחשב נייד בשווי 3000ש"ח באמזון
והצליח לו
נשמע מופקע. כי תשלום המכס באמזון מחושב בשעת ההזמנה ובארץ לא גובים כלום. אז זה לא אמור לקרות. אולי הוא חשב שזה שלא גבו לו בארץ זה בגלל המוצרים הקטנים.
 
אולי למישהו יש המלצה למשקפיים לראיית לילה (אינפרא אדום)?
 
יש למישהו המלצה למיקרופון שמתחבר למחשב?
עדיפות כולל מצלמה אבל לא קריטי
תודה
 
כל מה שמגיע למקומות שאמזון שולח דרך דואר ישראל מגיע למרכזי מסירה, באתר של אטמזון הם מדווחים שהמסירה נכשלה אבל זה רמאות. אם יתלוננו הרבה לאמזון אולי זה יעזור שהם יעברו לחברת הפצה כמו בבני ברק.
אני התלוננתי והם אמרו שהם יבדקו אבל נראה לי שזה ישפיע רק אם הרבה יתלוננו
תודה איך מתלוננים?
אני צריכה לכתוב באנגלית או שמספק בעברית?
יש מייל או שדרך השם משתמש שלי?
אשמח להכוונה

כמו"כ אני רוצה להתלונן לדואר
מאחר וזה היה מוצר שהיה חשוב לי הזמנתי שליח מהדואר (דואר בא אלי)
כלומר הוספתי עוד 19.9 להזמנה
הוא היה אמור להגיע ביום חמישי לפני שבת
וזה גם היה השיקול שלי
בתכלס עד היום לא הגיעו :(
 
לאמזון זה רק דרך השם משתמש, בלשונית שירות לקוחות.
וגם בדואר זה רק דרך האתר, ואם לא יענו לעניין תתלוננו גם דרך משרד התקשורת אגף דואר.
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה