- הוסף לסימניות
- #61
אצלי הבעיה הפוכהיש פה מישהי שגרה בעיר חרדית ויכולה לספר איך אצלה?
האם כל אחה"צ נפגשים עם השכנים מהבתים הסמוכים כי זה משפחות חרדיות?
אני גרה ביישוב חרדי קטן, שכולם כמו משפחה אחת גדולה, כולם מכירים אחד את השני ומעורבים בחיי היום יום.
הבעיה שהבן שלי בן 6 כמעט לא נמצא בבית אחר הצהריים והרבה פעמים אני אפילו לא יודעת איפה הוא, הוא מסיים את החיידר לפני שאני חוזרת מהעבודה, קבענו עם משפחה שהוא מגיע אליהם אחרי החיידר (בתשלום) הבעיה שתמיד כשאני מגיע לקחת אותו הוא כבר לא שם, הלך לחברים ולפעמים עד 6 או 7 בערב אני לא יודעת איפה הוא מסתובב כי הם עוברים קבוצה של חברים מבית לבית (לפעמים כל החבורה מופיעה גם אצלינו בבית ואז נעלמים אחרי כמה דקות לבית אחר) זה מצב שמדאיג אותי מאוד אבל אין לי עליו כ"כ שליטה כי זה סגנון החיים פה.
הנושאים החמים