דרוש מידע מחפשת בית החלמה לאחר הלידה......מה ממליצים?

שואלת בשביל אחותי -
אשמח לשמוע שוב ממי ששהתה בביכורים לאחרונה האם מקובל לבוא עם הבעל ,איך זה בחדר אוכל, ישנם עוד זוגות?
כי בהדסה ביבי יש מלא זוגות חרדים, יותר נכון מי שבאה לבד קצת משתעממת...
?!
יש מעט זוגות אבל בהחלט הם קיימים
בחדר אוכל בכלל יש אפשרות להביא את הבעל גם לארוחה חד פעמית, אז יש נוכחות של גברים.
קצת לא נעים לדעתי שזה משותף, היה יותר חכם אם היה חדר נפרד לזוגות וחדר אחד ליולדות
 
מישהי יודעת מה קורה עכשיו בבתי החלמה בגל הקורונה הנוכחי?
האם אוכלים בחדר אוכל או בחדר? חייבים תו ירוק? אפשר מבקרים בכלל? ילדים יכולים לבקר?
 
מישהי יודעת מה קורה עכשיו בבתי החלמה בגל הקורונה הנוכחי?
האם אוכלים בחדר אוכל או בחדר? חייבים תו ירוק? אפשר מבקרים בכלל? ילדים יכולים לבקר?
בטלזסטון הכל כרגיל
רק צריך מסכות בחדר תינוקות.
אבל לדעתי יש סיכון להידבק שם.
 
נערך לאחרונה ב:
איפה

אין סיכון?
לא זוכרת מצב כזה... :(
לדעתי בד"כ אישה אחרי לידה לא נמצאת כ"כ הרבה זמן בחשיפה לכ"כ הרבה אנשים כמו שיש בבית החלמה בחדר האוכל/חדר הנקה וכדו'.
 
לדעתי בד"כ אישה אחרי לידה לא נמצאת כ"כ הרבה זמן בחשיפה לכ"כ הרבה אנשים כמו שיש בבית החלמה בחדר האוכל/חדר הנקה וכדו'.
אם אין לה ילדים במוסדות
זה יכול להיות נכון...
 
התגרתי מכל הדיבורים על אוכל טוב.... מתגעגעת לטלז סטון...שנים שלא זכיתי להיות שם. הצחיקה אותי כל הברברת על היאכנעס והרעש והבלגן וכו. תמיד הייתי באה לבד, לא מתעניינת יותר מידי בסובבות, ונהנית מאוכל טוב, שינה רציפה בלילה, ו.... ערימה מכובדת של ספרי קומיקס מהספריה, כי רק את זה מצליח המוח שלי לעכל אחרי לידה. אז מזל טוב והרבה נחת!!!
 
יש גם בתי חולים שנותנים לילה חינם (הדסה, ביקור חולים)

ויש ארגונים שנותנים לילה נוסף חינם למי שגרה בביתר/מ"ע/בית שמש ונרשמת דרכם ללידה בהדסה
לתשומת לבכן, שני הלילות בחינם הם לא בחדר פרטי, אלא בחדר עם נשים נוספות.
אני ניצלתי את ההטבה גם מהדסה וגם מארגון הזה (קוראים לו שערי רווחה) והעדפתי שני לילות, אז הייתי בביכורים עם עוד שתיים בחדר.
אני כבר לא זוכרת בדיוק, אבל נראה לי שהייתה אופציה של לצרף את שתי ההטבות ללילה אחד בחינם בחדר פרטי.
וכמובן שיכולתי להוסיף עוד כסף ולהיות שני לילות בחדר פרטי.
 
לתשומת לבכן, שני הלילות בחינם הם לא בחדר פרטי, אלא בחדר עם נשים נוספות.
אני ניצלתי את ההטבה גם מהדסה וגם מארגון הזה (קוראים לו שערי רווחה) והעדפתי שני לילות, אז הייתי בביכורים עם עוד שתיים בחדר.
אני כבר לא זוכרת בדיוק, אבל נראה לי שהייתה אופציה של לצרף את שתי ההטבות ללילה אחד בחינם בחדר פרטי.
וכמובן שיכולתי להוסיף עוד כסף ולהיות שני לילות בחדר פרטי.
בהדסה בייבי 2 לילות בחדר פרטי
 
משהי היתה באם וילד לאחרונה?
אשמח לשמוע מה החוויות
 
מקסים הייתי לפני חודשיים באם וילד ויומיים בביכורים אם וילד הרבה יותר כייף נעים מנוחה אחרי לידה האחיות בתינוקה פצצה אם את אומרת תודה כל פעם לאחות ראשית את מקבלת יחס מדהים ושאר המטפלות החרדיות מאלפות האוכל יותר טעים ומגוון מביכורים הייתי בחדר משותף למעלה
 
נערך לאחרונה ב:
הייתי באם וילד לפני שנתיים,
האוכל טוב מאד, החדרים יפים ונעימים, הייתי בחדר לבד,
התינוקת הייתה איתי כך שאין לי הרבה מידע על התינוקיה, אבל המטפלות נראות נחמדות ומקסימות.
יש אווירה נחמדה מאד בחדר האוכל ובחדר ההנקה, החלק החברתי נעים ומוסיף.
 
מקסים הייתי לפני חודשיים באם וילד ויומיים בביכורים אם וילד הרבה יותר כייף נעים מנוחה אחרי לידה האחיות בתינוקה פצצה אם את אומרת תודה כל פעם לאחות ראשית את מקבלת יחס מדהים ושאר המטפלות החרדיות מאלפות האוכל יותר טעים ומגוון מביכורים הייתי בחדר משותף למעלה
מה העלויות היום? ניסיתי לחפש מידע ברשת ללא הצלחה
 
סליחה על ההקפצה- מכירות ארגונים שנותנים לילה נוסף בביכורים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה