דרוש מידע איך מוציאים רשיון נשק?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
נכון שנשק עוצר השאלה רק מתי/כמה זמן עד התגובה.
רגע לפני שאני מסיים את הוויכוח העקר הזה,
אם יש לך רעיונות טובים יותר מנשק אולי תמליץ אותם לכוחות הביטחון
הם משוועים לפתרון טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
רק ואך ורק נשק עצר את המחבלים בכל הפיגועים שהיו השבוע
אשמח להתייחסות לנתון הבא:
שליש מהנרצחים השבוע היו מכוחות הבטחון עם נשק.
אם יש לך רעיונות טובים יותר מנשק אולי תמליץ אותם לכוחות הביטחון
אם באמת היו מחפשים תשובה יש לנו אותה.
יתכבדו לגשת לגדולי ישראל ויוסבר להם את דרך התורה בענין הנ"ל...
NEXT
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
אני אישית חושב שצריך שנגיד מד"א או איחוד הצלה יעברו הכשרת נשק
וזה יהיה מעולה כי זמן הגעה שלהם זה הרבה יותר מהר מהמשטרה
"וכי נחש ממית או נחש מחיה" ;)

זה באמת רעיון טוב
במיוחד שהוצאת והחזקת הנשקים לא תגזול מזמנם (אולי שהמדינה תממן מבחינה כלכלית)
אתמול ממש דאגתי למתנדבים בארגוני ההצלה שדוהרים למקום האירוע בלי לדעת היכן המחבל ואם הוא מת וחירפו את נפשם ע"מ להציל אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
מישהוא יודע על גז מדמיע/פלפל מה ההבדל ביניהם ומחירים והאם זה מחזיק לכמה שנים? והאם זה חוקי?

מאיפה קונים?

בחנויות של ציוד מטיילים (כמו סברס, ריקושט וכו') אפשר לקנות גז פלפל.
מחיר של מיכל קטן מתחיל מכ-50 ש"ח.
מחזיק לכמה שנים.

שימו לב לגבי מקומות מאובטחים, שאסור להכניס לשם גז פלפל, ותחשבו את צעדיכם מראש שלא תיתקעו/תיאלצו להשאיר אותו במתנה לשומר בכניסה. (יש מקומות שמאפשרים להשאיר בכניסה, ואח"כ לקחת כשיוצאים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
המשטרה שחררה סרטון ממצלמת הגוף של השוטר שחיסל את המחבל
תנסו להשיג..כי כאן אסור לי להעלות סרטונים
שם אפשר לראות איך הם חותרים למגע תחת אש ולא ''בורחים''
שוטר אחד שילם כידוע על כך בחיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
מנסיון מול מחבל מתאבד ??
גם כשהגוף מוצף באדרנלין, אם מגיעה כמות מספקת של חומר לעיניים\דרכי הנשימה של התוקף, הוא יושבת (הפרעות קשות בראיה ובנשימה).
אתמול ממש דאגתי למתנדבים בארגוני ההצלה שדוהרים למקום האירוע בלי לדעת היכן המחבל ואם הוא מת וחירפו את נפשם ע"מ להציל אחרים.
לא בטוח שמותר הלכתית (גם לפי הנהלים של גופי החירום, בטיחות המטפלים היא בעדיפות ראשונה, גם על חשבון חיי המטופלים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
אני מפחדת שכל פיגוע קטן עכשיו יהפוך לגדול
כשהמוני חרדים חסרי ידע בסיסי בשימוש בנשק
יתחילו לנסות לנטרל מחבלים
ירי לקבוצת אנשים ממרחק מצריכה ידע בצליפה ובטח בעוד הרבה דברים שאני לא יודעת
עדיף שכל אחד ישקיע בלימוד התורה ובתפילה זה הכי מגן עלינו
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
אני מפחדת שכל פיגוע קטן עכשיו יהפוך לגדול
כשהמוני חרדים חסרי ידע בסיסי בשימוש בנשק
יתחילו לנסות לנטרל מחבלים
ירי לקבוצת אנשים ממרחק מצריכה ידע בצליפה ובטח בעוד הרבה דברים שאני לא יודעת
עדיף שכל אחד ישקיע בלימוד התורה ובתפילה זה הכי מגן עלינו
תנוח דעתכם,
בשביל רישיון נשק חייבים לעבור הכשרה עיונית + מבחן והכשרה מעשית (-מטווח ירי) + מבחן מעשי (וריענון כל תקופה), אתם יכולים להיות בטוחים שהוראות בטיחות הן חלק מתכנית ההכשרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
אבא שלי מחזיק נשק כבר שנים ארוכות,
לפני 15 שנה בערך הייתה לו פריצה בבית, וזה הדבר היחיד המשמעותי שנגנב למרות שהיה מוסתר במקום שהזוי לחפש בו. ואז המשטרה נלחצה ומיהרה להגיע, וטענה לו שבאותה תקופה היו המון פריצות לבתים של מחזיקי נשק.
לא רואה שום בעיה בלהחזיק נשק בבית בו יש ילדים, מרבית השנים כילדים כלל לא ידענו על האקדח שמסתתר במקום כלשהו בבית (היה בשימוש לעיתים נדירות), רק בעקבות הפריצה ההיא נודע לנו ע"כ באופן ברור.
אצלינו ביישוב כל מי שנושא רובה /אקדח בכיתות כוננות הולך איתו לכל מקום גם בשבת.
זאת אומרת כל ילד קטן פה יודע שיש לאבא אקדח.
בכל מקרה ,אם ערבי נכנס הביתה חס וחלילה האקדח צריך ליהיות עלי ולא בכספת....
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
המשטרה שחררה סרטון ממצלמת הגוף של השוטר שחיסל את המחבל
תנסו להשיג..כי כאן אסור לי להעלות סרטונים
שם אפשר לראות איך הם חותרים למגע תחת אש ולא ''בורחים''
שוטר אחד שילם כידוע על כך בחיו
אכן יש לי את הסרטון
ממש גיבורים
שמעתי שרבנים אמרו שזו מצווה ללכת ללוויה של השוטר הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
לא נכון.
תרסיס פלפל אם הוא מרוסס על הפנים הוא משבית גם מחבל מסומם.
אין כמעט יכולת לעמוד בסבל הזה, מלבד זה שזה מעוור אותו (זמנית) לחלוטין.

אגב זה טוב גם נגד כלבים, מי שמסתובב באזורים שיש כלבים חופשיים.

גז מדמיע לעומתו פחות יעיל במקרים מסויימים
התרסיס לא עף בחזרה על הפנים של המתיז?

ותרסיס פלפל/מדמיע יעיל אולי נגד נשק קר
סכין וכדומה,
אבל לא נגד נשק חם.

כמו כן חלק מהאנשים מערבבים בין הדיון האמוני לבין הדיון הטכני.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #95
התרסיס לא עף בחזרה על הפנים של המתיז?

ותרסיס פלפל/מדמיע יעיל אולי נגד נשק קר
סכין וכדומה,
אבל לא נגד נשק חם.

כמו כן חלק מהאנשים מערבבים בין הדיון האמוני לבין הדיון הטכני.
ונניח שעף מעט גם על המתיז, לא שווה?
בכל מקרה אם מרססים ממרחק של 1-2 מטר אז אם אין רוח נגדית לא אמור לפגוע כלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
התרסיס לא עף בחזרה על הפנים של המתיז?

ותרסיס פלפל/מדמיע יעיל אולי נגד נשק קר
סכין וכדומה,
אבל לא נגד נשק חם.

כמו כן חלק מהאנשים מערבבים בין הדיון האמוני לבין הדיון הטכני.
בעיקרון זה עף ומשפריץ לכיון שמשפריצים לא לכיון הנגדי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
המשטרה שחררה סרטון ממצלמת הגוף של השוטר שחיסל את המחבל
מזעזע, רק לא הבנתי למה הם נסעו עם אורות מהבהבים וסירנה?
לא היה יותר נכון לבוא אליו בהפתעה?
 
ותרסיס פלפל/מדמיע יעיל אולי נגד נשק קר
סכין וכדומה,
אבל לא נגד נשק חם
לא יעיל לזה ולא לזה
אני מחזיק ברכב כבר הרבה שנים אחד כזה
זה טוב כנגד נהג אלים או שיכור ברחוב חשוך בתל אביב
בדיחה לא מוצלחת נגד מחבל מתאבד עם נשק/סכין
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה