דרוש מידע איך מוציאים רשיון נשק?

מצב
הנושא נעול.
כל אחד צוחק ממה שמצחיק אותו.

אני מדמיין את הסצנה כך:
מוישי, תחזיק רגע את השקית, חיים תסגור את המטריה... נו, איפה זה? לא פה, לא פה... אהה, בתא הקטן. אוף, הריצ'רץ' הזה תמיד נתקע.. ולמה לא שטפו את זה אחרי המחבל הקודם... פיכס.. זהו, עכשיו נתקרב אליו מהר, לא, עדיף לאט, שנכוין בדיוק לנקודת הM שלמדנו בקורס להגנה עצמית... הנה, תסתובב טיפה.. מצויין, עכשיו קצת תתכופף ותרים סנטר, כמו שעשה המנחה בקורס.. מצויין. זהו. אתה מחוסל! בפעם הבאה, אל תתעסק עם מי שהיה בקורס של שימי...
כשנפגשים ל"ע עם מחבל שסכינו בידו והוא תכנן את האירוע זמן מה... לדעתי, לא תועיל סכין מטבח בתיק, גם לא של ויקטורניקס...

וסליחה אם פגעתי...
דווקא אני מכירה מישהו שנלחם והציל את עצמו ומשפחתו מול מחבל עם סכין מטבח.
לקח דק' ארוכות עד שכוחות הביטחון הגיעו וסייעו לניטרול המחבל.

(אבל אני גם חושבת שבמרבית האחוזים הסכין עוזרת יותר לרגיעת נפשו של האדם מאשר להילחם מול מחבל כי המינימום שצריך זה מיומנויות לחימה קראטה ולא סתם סכין וידע איפה ואיך לדקור...)
 
א. הפתרון הנכון לפחות בשלב ראשון הוא שגורמי ההצלה שבד"כ מתאימים לכך מבחינת יכולת ניתוח מהירה וזריזות יישאו נשק, אם כל כונני ההצלה בערים החרדיות יישאו נשק זה יהיה משמעותי ביותר.
הדבר הזה הוא חובה וצריך לפעול אצל הרבנים לעודד את הציבור לכך וגם אני יפעל בעניין בעז"ה.
 
לכל החוששים והמתלבטים והחסרי רישיון - בינתיים אפשר לקחת סכין בתיק (שלא נצטרך אבל מול מפגע ללא נשק חי זה יכול לעזור)
זה מה עשיתי בפעם הקודמת שהיה התקפה של מפגעים.
מקוה בשבילך שלא נכנסת עם הסכין הנ"ל לקניון אן כל מקום אחר שעושים בו בידוק בטחוני
כי נראה לי זה לא היה מסתיים בטוב..
אם כבר המלצה שלי להגנה עצמית נראה לי עדיף גז פלפל
 
תספרו על זה לחברי פרוג...
תמסור לחברך מפרוג
שאני נורא מקוה שהדברים שלהם
לא יגיעו לעינים לא חרדיות
כי ההתבטאות שלהם כלפי השוטר
נראות מאוד רע
 
מקוה בשבילך שלא נכנסת עם הסכין הנ"ל לקניון אן כל מקום אחר שעושים בו בידוק בטחוני
כי נראה לי זה לא היה מסתיים בטוב..
אם כבר המלצה שלי להגנה עצמית נראה לי עדיף גז פלפל
ברורר
יש לי עבר כבר עם הכניסה לכותל (מהמדרגות של הרובע) שהייתי עם תיק לאחר שבת, והיה בו מכשיר חשמלי לשיער, לא נתנו להכנס לפני שרוקנו את התיק ובדקו מכל הכיוונים את המכשיר ואת השימוש בו...
ואין לי מראה חשוד במיוחד ;)
 
לכל החוששים והמתלבטים והחסרי רישיון - בינתיים אפשר לקחת סכין בתיק (שלא נצטרך אבל מול מפגע ללא נשק חי זה יכול לעזור)
זה מה עשיתי בפעם הקודמת שהיה התקפה של מפגעים.
 
הסיכון שקיים בלהחזיק נשק בבית שמא אחד הילדים או שמא לך עצמך ייפלט כדור גדול לאיין ערוך מהסיכון שתפגוש מחבל מתחת הביית, ואם כבר השתדלות אז בלי נשק.
 
הסיכון שקיים בלהחזיק נשק בבית שמא אחד הילדים או שמא לך עצמך ייפלט כדור גדול לאיין ערוך מהסיכון שתפגוש מחבל מתחת הביית, ואם כבר השתדלות אז בלי נשק.
לא נכון!!!
לא החזקת נשק ולא למדת מה זה נשק, לכן אתה אומר כך...
 
סתם כאגב על הדיון:
אם אלו שתיעדו במכשיר שלהם,(ולא קפאו) בשעת מעשה את הפיגועים, גם בחדרה וגם בב"ב,
היו עם נשק, סביר להניח שהיו יורים ופוצעים/ומחסלים את המחבלים
יותר סביר להניח שהיו פוגעים באנשים אחרים שהיו שם,
לירות ממרחק כמו שהסריטו זה מסוכן מאד כי יכול לפגוע באנשים בזירה
 
זה לא נראה ונשמע שהמחבל ירה בו. הוא מדבר והולך אחרי החיסול... מוזר..
לא מוזר בכלל
היו בזירה 2 שוטרים רכובים על אופנוע אחד
המצלמה מצלמת מהשוטר שלא נפגע
המשטרה הודיע שהסרטון ערוך מפני שיש קטעים קשים לצפייה
 
תמסור לחברך מפרוג
שאני נורא מקוה שהדברים שלהם
לא יגיעו לעינים לא חרדיות
כי ההתבטאות שלהם כלפי השוטר
נראות מאוד רע
קשקוש.
אין בכל האשכול התבטאות נגד השוטר.
כולם מעריכים אותו על פעולתו ההרואית.
ההתבטאויות הם נגד מה שכולנו צריכים להפוך לחמושים.
 
לצערי הרב אוי ואבוי לאן הגענו והדרדרנו
אבדנו כל פרופורציה שמדינת ישראל אננה יכולה להגן על אזרחיה
 
אגב קיבלתי עדכון עכשיו לגבי פיגוע דקירה באוטובוס
 
נשק מחולק לאזרחים יכול להביא עלינו צרוןת צרורות
ראו מה שקורה באמריקה
איפה יש נשק מחולק ?
אני ירוץ לקחת...
בשביל לקבל נשק צריך תנאים מסוימים
צריך לענות על קריטריונים
וצריך להיפרד מ4000 שח...
 
אגב קיבלתי עדכון עכשיו לגבי פיגוע דקירה באוטובוס
אז עדכון
גבר בן 30 נפצע קשה...
המחבל נוטרל
תשאלו איך נוטרל?
ברוך ד ,אסרח שהיה באוטובוס ..
כנראה שלפעמים חשוב 'שיהיה אקדח
 
הפיגוע בצומת נווה דניאל, אזרח אמיץ שהיה על האוטובוס עם נשק נטרל את המחבל בתוך שניות (חיים גולדברג).

תשובה לכל השאלות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה