דרוש מידע מי שלא מסודרת בסמינר, ימים אחרונים להגשת ערעור!

  • הוסף לסימניות
  • #1
הרבה הורים לא יודעים מה התהליך אחרי שמקבלים תשובה שלילית מהסמינר
וחבל מאוד! כי הבת תישאר בבית או במקרה היותר גרוע ישבצו אותה בסמינר מקולקל
לכן חייבים לעשות את התהליך לפי מה שקבע משרד החינוך וכדי שלא תפסידו את כל הזכויות שלכם
כי הכל תלוי אם עמדתם בזמנים ושלחתם את כל הטפסים והערעורים בזמן !
בהצלחה לכולם

מצורפים המסמכים
 

קבצים מצורפים

  • טופס למלוי אחרי קבלת שלילי על הערעור.doc
    KB 69.5 · צפיות: 211
  • rishum_alyesodi_2023 רישום תשפ'ג.doc
    KB 166.5 · צפיות: 118
  • הוסף לסימניות
  • #2
"כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא"

אם אתם מכירים מישהי שקיבלה תשובה שלילית
תנו להורים את המידע החשוב שפה
ותזכו להציל נפשות שלא יזרקו לרחובות או לסמינרים לא טובים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ואז מה??
חייבים לקבל למוסד אליו נרשמה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
זה לא כיף ללכת בכוח לסמינר שלא רצה לקבל אותך
מה הענין שאחר כך הילדה תסבול
היחס של הצוות לא יהיה נעים...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה לא כיף ללכת בכוח לסמינר שלא רצה לקבל אותך
מה הענין שאחר כך הילדה תסבול
היחס של הצוות לא יהיה נעים...
בדרך כלל מפעילים לחץ על הסמינר להתקבל ולא רוצים להסתכסך איתו כי אז לא יהיה סיכוי לפרוטקציה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ממקרים רבים ששמענו הערעור הזה גורם לחייב את הסמינר לקבל את הבת לסמינר שנבחנה
ואולי בחודשים הראשונים הצוות עוד זוכר אבל אחר כך שוכחים והכל בסדר
וגם אם לא שוכחים ויזכרו לה את זה כל החיים
זה הרבה יותר עדיף מלהיזרק לרחוב או הרבה יותר גרוע להיכנס לסמינר מקולקל
והסמינרים מסתירים את האפשרות הזו ועושים דברים בכוונה כדי שלא יגישו ערעור
כגון לשלוח תשובה שלילית רק אחרי זמן הגשת הערעור או ממש יום לפני
ומשכנעים את ההורים שילכו רק לעירייה ולא למשרד החינוך
ומהעירייה אומרים להורים אם לא תלכו למשרד החינוך אנחנו נדאג לכם ונכניס אתכם לסמינר הכי טוב
ועוד שלל הבטחות סרק
והכל כדי לגרום להורים להמתין ולחכות שאז יעבור הזמן להגשת הערעור
ואז זורקים את הבת לסמינר הכי מקולקל או לבית
כי אין יותר להורים כוח חוקי מה לפעול ולעשות
כי לפי החוק עבר הזמן והפסדתם את כל הזכויות שלכם
ואין מה לעשות יותר ואז הבת יורדת ומתדרדרת לתהום ה"י
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זהו, שהצוות לא ישכח בחיים, לא לילדה הזו, ולא לאחיותיה לעולם ועד, ועדיף ללכת לסמינר פחות טוב במצב הזה
אם הילדה טובה, הצוות ישכח, ואם לא, לא ישכחו לה בחיים
עם כל הקושי, הכי חשוב להורים לא להמריד את הבת נגד הסמינר

בכתה של הבת שלי יש ילדה שעברו דירה מהדרום
3 בנות משפחה הסמינר קבל, ובת אחת סרב לקבל.
הבת שבכתה של הבת שלי ילדה נחמדה, אבל באה יום כן, שבועיים לא.
בימים של פעילות היא לא באה כי לא מעניין אותה וכו'
תכל'ס החברות נחמדות אליה, כי היא ילדה נחמדה, אבל לא באמת אפשר ליצור קשרים עם ילדה כזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
עדיף לללכת להעירייה עצמו...
אין כמו לדבר פנים מול פנים
אפשר בנוסף להגשת הערעור! ולקחת בערבון מוגבל את כל ההבטחות...
אל תוותרו על הזכויות שלכם תדאגו לילדות שלכם
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני יודעת מנסיון ! שהכל הבטחות שקר רק כדי לגרום להורים להפסיד את זמן הגשת הערעור
אמרתי לי אחת שעובדת בעירעורים בעירייה מאוד ידועה.......(יש לי הכרות מאוד טובה והיא לא תאמר לי את זה סתם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אמרתי לי אחת שעובדת בעירעורים בעירייה מאוד ידועה.......(יש לי הכרות מאוד טובה והיא לא תאמר לי את זה סתם)
בטח תשאלי מישהי שלא בעירייה שם כולם אומרים שאנחנו נדאג לכם ותרוויחו יותר מהגשת ערעור וזה שקר גדול
אל תאמינו להם ואל תיקחו אפילו סיכון קטן בפרט שזה על חשבון הילדה שלכם
לכן תגישו ערעור כמה שיותר מהר לפני שיעבור הזמן ותשארו בבית ואף אחד לא יראה אתכם ממטר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בטח תשאלי מישהי שלא בעירייה שם כולם אומרים שאנחנו נדאג לכם ותרוויחו יותר מהגשת ערעור וזה שקר גדול
אל תאמינו להם ואל תיקחו אפילו סיכון קטן בפרט שזה על חשבון הילדה שלכם
לכן תגישו ערעור כמה שיותר מהר לפני שיעבור הזמן ותשארו בבית ואף אחד לא יראה אתכם ממטר...
ברוך ה אני לא במצב הזה......
אבל מה שהכוונה שלי הייתה שגם צריך להגיש עירעור וגם לדבר פנים מול פנים!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני רוצה לכתוב משהו שיעשה פה הרבה בלאגן אבל זו האמת
אני מטפלת בשני מקרים עכשיו של קבלת שני בנות לסמינר, שנייהם מאוד קרובים לליבי, ובא לי להגיד לשנייהם (אני לא מסוגלת) את המשפט הבא, אי אפשר לעשות מה שרוצים בחיים, לחיות איך שבא לכם, ואח"כ לבוא להסביר שאין שום בעיה ותקבלו את הבת שלי, מה הבעיה בי יש עוד הרבה כאלו, אתם רוצים לחיות איך שבא לכם, טיולים בחו"ל, (אל תרדו למקרה הספציפי, רק דוגמא) צורת לבוש אמא/בנות, אל תבואו לסמינר שמקפיד על זה ותרצו שיקבלו אותכם, זה פשוט לא הוגן לעשות את זה לסמינר, את בחרת לחיות בצורה כזו תאכלי את מה שבישלת, אני יודעת שיש מקרים יוצא מן הכלל שלא מקבלים על סמך ידיעה לא נכונה אבל הם לא מלאכים, סיפר לי מנהל סמינר חשוב בארץ שהגיעו אליו זוג הוא התחיל להגיד להם שהם לוקחים את הילדים לחו"ל וזה נוגד את החינוך וכו' הם החליטו שהם עושים עליו סיבוב שאלו אותו מה הבעיה בחו"ל? התחיל להגיד להם שיש פריצות וכו', אמרו לו לקראת הסוף אבל אין לנו דרכון...הם לא מלאכים,
יאלה להתחיל לצעוק עלי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה