דרוש מידע מי שלא מסודרת בסמינר, ימים אחרונים להגשת ערעור!

  • הוסף לסימניות
  • #61
יש פה תגובות של אנשים שנראה בחיים ביקום מקביל שבו הכל מובן ומקובל וטוב ויפה.. הלוואי על כולנו.
אבל במצב הנוכחי, מכיתה ד' צריך לראות מה קורה בתעודה ולקחת מורות פרטיות כדי שהילדה תהיה ספץ במתמטיקה ואנגלית והתעודה תהיה חלקה.
מכיתה ו' הילדה כבר סגורה בסמינר ואת מי מעניינות התעודות של כיתות ז', ח'
את אף אחד לא מעניין באמת המצב הרוחני כי עד כיתה ו' רוב רובן של הבנות ילדות טובות ועוד לא פתחו עיניים לעולם.
וזה עוד בלי לדבר על השיוך העדתי....
ואגב, לכל מי שכתב על הצד השני ועל המנהלים שלא יכולים לפתוח את כיתות וכו' וכו' על זה נאמר הכסף יענה את הכל....
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
@תליתן כותבת את זה דוקה מהמקום שלי שהייתי בתור תלמידת סמינר לפני כמה שנים,
כן היינו 48 בנות בכיתה
ולא פותחים עוד כיתה אם יש לך כבר מספיק כיתות מקבילות
מאוד פשוט לומר תפתחו עוד כיתה ...
מעניין אותי אם אותם אנשים שהיו נמצאים במקום השני היו פועלים אחרת

יכול להיות שיש לו שיקולים נוספים, אבל זה בחירה שלו...
בסופו של דבר לא נסגרות כיתות בסמינרים הם רק גדלים - זה אומר שהם כן מקבלים כל שנה יותר בנות
זה לא שהם מקבלים אחוזים יותר גדולים מסך הבנות.
האוכלוסיה החרדית גדלה בלעה"ר,
כך שעדיין על כל בת שמתקבלת יש את אותה כמות בנות שלא מתקבלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
את אף אחד לא מעניין באמת המצב הרוחני כי עד כיתה ו' רוב רובן של הבנות ילדות טובות ועוד לא פתחו עיניים לעולם.
הכל נכון
אבל לפעמים כלום לא עוזר
כי הבת ''נופלת'' בגלל ''התנהגות לא נאותה של ההורים''
האימא נוהגת ר''ל
האבא במסגרת תפקידו טס לחו''ל אז הוא ''נהנתן''
יש להם אלף סיבות להגיע למקום מכובד בגיהנום
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
יש פה תגובות של אנשים שנראה בחיים ביקום מקביל שבו הכל מובן ומקובל וטוב ויפה.. הלוואי על כולנו.
אבל במצב הנוכחי, מכיתה ד' צריך לראות מה קורה בתעודה ולקחת מורות פרטיות כדי שהילדה תהיה ספץ במתמטיקה ואנגלית והתעודה תהיה חלקה.
מכיתה ו' הילדה כבר סגורה בסמינר ואת מי מעניינות התעודות של כיתות ז', ח'
את אף אחד לא מעניין באמת המצב הרוחני כי עד כיתה ו' רוב רובן של הבנות ילדות טובות ועוד לא פתחו עיניים לעולם.
וזה עוד בלי לדבר על השיוך העדתי....
ואגב, לכל מי שכתב על הצד השני ועל המנהלים שלא יכולים לפתוח את כיתות וכו' וכו' על זה נאמר הכסף יענה את הכל....
חבל מאוד שהמנהלים כיום מסתכלים על דברים שטחים ורדודים,
במקום לבדוק את מה שחשוב באמת.
שיבדקו את יראת השמיים שלה, את המידות שלה וכו',
ולא כמה חנן אותה השם בשכל ומה המוצא העדתי שלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
חבל מאוד שהמנהלים כיום מסתכלים על דברים שטחים ורדודים,
במקום לבדוק את מה שחשוב באמת.
שיבדקו את יראת השמיים שלה, את המידות שלה וכו',
ולא כמה חנן אותה השם בשכל ומה המוצא העדתי שלה.
בודקים גם את הנל
אבל תעודה טובה היא תנאי פתיחה חשוב ובסיסי
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אכן. ולא רק קצת מוגזם, אלא הרבה מוגזם.
העלילות וההכפשות באשכול הזה על הסמינרים עולות בדרגה כל כמה הודעות.
לפי התיאורים של כמה מהכותבות כאן, אי אפשר להבין מה הסיבה שהן נאבקות על כך שבנותיהן תלמדנה בסמינרים ירודים כאלה (לשיטתן) עם מנהלים מושחתים ובנות מקולקלות.
לצערנו זה מה שיש.
כל המנהלים מקבלים היום מהסיבות הכי לא נכונות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
התעודה לא אמורה לגרום לכך שיעדיפו לקבל מי שקיבלה שכל מהשם לבין מי שקיבלה פחות.
למה לא?
תתכבד האמא שלילדה שלה יש פחות שכל ותשקיע בילדה שיעורי עזר
התדמית חשובה גם כן לילדה בלי קשר לסמינרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
למה לא?
תתכבד האמא שלילדה שלה יש פחות שכל ותשקיע בילדה שיעורי עזר
התדמית חשובה גם כן לילדה בלי קשר לסמינרים
לא תמיד שיעורי עזר עוזרים. שבנות שקשה להן מאוד לקלוט/להקשיב/ גם וגם מכל מיני סיבות.
זה מה שאנחנו צריכים להעריך?
שכל שקיבלו מהשם או יראת שמיים שכידוע נתונה בידינו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
מכירה מקרוב כמה משפחות מקולקלות ובנות שממש לא היו מקבלים אותם,
ורק בגלל הבונוס האישי למנהל הם בסמינר!
יש כאלה שנתנו רק בתחילת שנה ויש כאלה שהם כל כך מקולקלות
אז ההורים משלשלים לכיסו של המנהל מידי חודש בחודשו
וכן, מדובר בסמינרים שנחשבים הטובים ביותר!!!
מכירה גם, לא דווקא בת מקולקלת, בת טובה משפחה נחמדה, אבא לא אברך אמנם, אבל בית של תורה לכל דבר, והאבא שלשל סכום עתק (לדעתי) בשביל שיקבלו את הילדה
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
לא תמיד שיעורי עזר עוזרים. שבנות שקשה להן מאוד לקלוט/להקשיב/ גם וגם מכל מיני סיבות.
זה מה שאנחנו צריכים להעריך?
שכל שקיבלו מהשם או יראת שמיים שכידוע נתונה בידינו?
את צודקת,אבל אם אלו התנאים של הסמינר זו זכותו
וכמו שכתבו כאן למעלה מקום בגהינום יש לכולם,זה לא תפקידינו לדון אותם פה
בכל מקרה אני מכירה משפחות שמראש אין להם סיכוי ,ובכל זאת משלים את הילדה שהיא תתקבל ,וכשזה לא קורה הילדה נשברת ומדרדרת רוחנית ונפשית
וכואב כל כך למה הורים בכח מנסים למרות שיודעים שאין להם סיכוי?חבל על הילדה,חבל לגרום לה עוול מיותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
מכירה גם, לא דווקא בת מקולקלת, בת טובה משפחה נחמדה, אבא לא אברך אמנם, אבל בית של תורה לכל דבר, והאבא שלשל סכום עתק (לדעתי) בשביל שיקבלו את הילדה
מקומם ומכעיס.
אלו מנהלים "יראי שמיים"?
איך אנשים כאלו מנהלים סמינרים?
ועוד מסננים בנות?
נשגב מבינתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
את צודקת,אבל אם אלו התנאים של הסמינר זו זכותו
וכמו שכתבו כאן למעלה מקום בגהינום יש לכולם,זה לא תפקידינו לדון אותם פה
בכל מקרה אני מכירה משפחות שמראש אין להם סיכוי ,ובכל זאת משלים את הילדה שהיא תתקבל ,וכשזה לא קורה הילדה נשברת ומדרדרת רוחנית ונפשית
וכואב כל כך למה הורים בכח מנסים למרות שיודעים שאין להם סיכוי?חבל על הילדה,חבל לגרום לה עוול מיותר
לא. זאת ממש לא זכותו לשחק בנשמות ככה.
הקריטריונים היחידים צריכים להיות יראת השמיים וההתנהגות שלהבת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
את צודקת,אבל אם אלו התנאים של הסמינר זו זכותו
וכמו שכתבו כאן למעלה מקום בגהינום יש לכולם,זה לא תפקידינו לדון אותם פה
בכל מקרה אני מכירה משפחות שמראש אין להם סיכוי ,ובכל זאת משלים את הילדה שהיא תתקבל ,וכשזה לא קורה הילדה נשברת ומדרדרת רוחנית ונפשית
וכואב כל כך למה הורים בכח מנסים למרות שיודעים שאין להם סיכוי?חבל על הילדה,חבל לגרום לה עוול מיותר
הבעיה היא שכל הסמינרים ככה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
מקומם ומכעיס.
אלו מנהלים "יראי שמיים"?
איך אנשים כאלו מנהלים סמינרים?
ועוד מסננים בנות?
נשגב מבינתי.

לא. זאת ממש לא זכותו לשחק בנשמות ככה.
הקריטריונים היחידים צריכים להיות יראת השמיים וההתנהגות שלהבת.
אני כואבת את כאבך ובאמת מבינה לליבך,אבל כרגע אנחנו בגלות והמנהלים הם אלו שקובעים מה לעשות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה