דרוש מידע אופנועים...!!! תאונה קשה ה"י חרדים במ"ע -חייבים לעצור את זה!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
רוכב אופנוע צעיר, חרדי, נהרג היום (ראשון) בתאונת דרכים קשה בכביש 446, בסמוך לעיר מודיעין עילית. התאונה התרחשה מצומת שילת לכיוון חשמונאים, כאשר בתחילה מצבו מוגדר היה קשה וכוחות ההצלה ניסו לבצע בו פעולות מצילות חיים – כולל פעולות החייאה על הרוכב הצעיר, במקום.

לאחר זמן מה נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותו של הצעיר במקום. במקביל לרוכב האופנוע שנהרג במקום, צעיר נוסף כבן 20 נפצע בתאונה ומצבו הוגדר קשה. לאחר טיפול רפואי ראשוני במקום הוא פונה במהירות לבית החולים שיבא תל השומר, שם ימשיך לקבל טיפולים רפואיים בניסיון להציל את חייו.

חובש בכיר סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. 2 הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהם סובלים מפגיעות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, אחד מפצועים היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה".

"אחד הפצועים גם סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד" "ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הרוכב השני שסבל מחבלות קשות בפלג גופו התחתון פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב", חתם את דבריו.


וכאן הבן שואל:
למה לא עושים משהו כדי לעצור את הקטל הזה?
אנחנו לא עושים דין וחשבון ולא יודעים כלום ולא מכירים בכלל את הנפטר ז"ל
ולא באים להגיד כלום במקרה הזה ספציפית אלא על התופעה בכלליות
ידוע שפגיעה בבן אדם לחברו זה לא פשוט בכלל
וזה אחד מהדברים שגדולי עולם אמרו שנפרעים מהאדם עוד פה בעולם הזה בדברים קשים.
והרבה בצבור שלנו יודע עד כמה הרעש של האופנועים בלילות מקפיץ את כולנו (וזה הרבה יותר מגזל שינה)
מה אפשר לעשות? אולי איזה קמפיין שיחדיר לאופנוענים שזה פשוט התעללות בתינוקות וילדים ללא עוול בכפם
חייבים לעצור את תאונות האופנועים ע"י שלא יהיה עליהם שום קפידות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
וכאן הבן שואל:
למה לא עושים משהו כדי לעצור את הקטל הזה?
אנחנו לא עושים דין וחשבון ולא יודעים כלום ולא מכירים בכלל את הנפטר ז"ל
ולא באים להגיד כלום במקרה הזה ספציפית אלא על התופעה בכלליות
ידוע שפגיעה בבן אדם לחברו זה לא פשוט בכלל
וזה אחד מהדברים שגדולי עולם אמרו שנפרעים מהאדם עוד פה בעולם הזה בדברים קשים.
והרבה בצבור שלנו יודע עד כמה הרעש של האופנועים בלילות מקפיץ את כולנו (וזה הרבה יותר מגזל שינה)
מה אפשר לעשות? אולי איזה קמפיין שיחדיר לאופנוענים שזה פשוט התעללות בתינוקות וילדים ללא עוול בכפם
חייבים לעצור את תאונות האופנועים ע"י שלא יהיה עליהם שום קפידות.
תפסיקו לחשבן חשבונות שמים
שכל אחד יפשפש במעשיו בלבד.
בשביל שלא יהיה עליהם קפידות זה העבודה שלך מול עצמך.
לא חכמה לא להקפיד על מי שאין מה להקפיד עליו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מה זה קשור קפידות???
אופנוע זה כלי מסוכן.
וכל מכה קטנה שרכב מקבל וקצת נשרט, יכולה להעיף רוכב אופנוע ולהרוג אותו.
שלא לדבר על החלקות קטנות שרכב יכול לצאת מהן בשלום ואופנוע לא.

לא צריך חשבונות שמיים כשדרך הטבע מסוכנת כל כך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מאיפה לכם לדעת למה רוכבי אופנוע נהרגים?
לא באה ח"ו לדבר על הנפטר ולמה זה קרה. לא יודעת מה היה ולא ח"ו באה לדון בזה...

אני חושבת שיש כאן נושא חשוב אחר לגמרי
בלי חשבונות שמים ובלי התחכמויות-
נהגי האופנוע ברובם נוהגים במהירות ובחוסר זהירות
עוברים נתיבים בלי לאותת
עוקפים בעקיפות מסוכנות
נוסעים במהירות הזויה, עוקפים מימין, נוסעים בין שני נתיבים
ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם, ומוציאים לכל הציבור את הנשמה בנהיגה המפחידה שלהם
זה הקמפיין!!!
הכלי הזה מספיק מסוכן כשלעצמו. גם בלי להתפרע איתו,
אבל עם נסיעה פרועה זה פשוט כלי משחית!!!

היום עמדתי בפקק הענק כתוצאה מהתאונה
ובאותו זמן, כשכולם עומדים ומחכים שיפתח הכביש
וכולם יודעים למה אנחנו עומדים כאן
הייתי עדה לשתי עקיפות מסוכנות ביותר של אופנועים.
למה??
החיים שלכם לא חשובים לכם??
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מאיפה לכם לדעת למה רוכבי אופנוע נהרגים?
לא באה ח"ו לדבר על הנפטר ולמה זה קרה. לא יודעת מה היה ולא ח"ו באה לדון בזה...

אני חושבת שיש כאן נושא חשוב אחר לגמרי
בלי חשבונות שמים ובלי התחכמויות-
נהגי האופנוע ברובם נוהגים במהירות ובחוסר זהירות
עוברים נתיבים בלי לאותת
עוקפים בעקיפות מסוכנות
נוסעים במהירות הזויה, עוקפים מימין, נוסעים בין שני נתיבים
ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם, ומוציאים לכל הציבור את הנשמה בנהיגה המפחידה שלהם
זה הקמפיין!!!
הכלי הזה מספיק מסוכן כשלעצמו. גם בלי להתפרע איתו,
אבל עם נסיעה פרועה זה פשוט כלי משחית!!!

היום עמדתי בפקק הענק כתוצאה מהתאונה
ובאותו זמן, כשכולם עומדים ומחכים שיפתח הכביש
וכולם יודעים למה אנחנו עומדים כאן
הייתי עדה לשתי עקיפות מסוכנות ביותר של אופנועים.
למה??
החיים שלכם לא חשובים לכם??
האמת שכנראה שלא.
הם צעירים טיפשים שחושבים שלא יקרה להם כלום.

אין הרבה רוכבי אופנוע מבוגרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יצוין שליפול מאופנוע זה דבר שקורה הרבה.
אני בעצמי הייתי עד לכמה מקרים שאנשים נפלו בעיר,
באחד מהמקרים שני רוכבים התגלגלו עם האופנוע כמה פעמים ויצאו מזה בסדר.

אבל אף אחד לא אוהב ליפול מאופנוע, במיוחד שאף אחד לא יודע מתי הוא ייפול ויינזק ח"ו.
ולא רוצה לדבר על להתהפך בבין עירוני.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה