דרוש מידע צמא, צמא, צמא ו...עוד פעם צמא...

  • הוסף לסימניות
  • #22
עד שאתם עושים עוד בדיקות, ממליצה לתת לו למיטה בקבוק קטן של מים ולהגיד לו שכשהוא צמא שישתה מהבקבוק.
בבוקר תוכלו לראות כמה בדיוק הוא שתה.

הוא פעיל ומתאמץ באופן מיוחד? מזיע הרבה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לא מכירה מקרה כזה
אבל ההגיון שעומד מאחורי זה, אני מניחה , הוא שנשימה דרך הפה גורמת לתחושה של יובש תמידי בפה ואז הילד חש צמא כל הזמן.
זה עוד כיוון פיזי,
ועל הפיזי הזה, מהפן התודעתי-
אחד משלבי התגובה של הגוף לטראומה כלשהי הוא נשימות עמוקות. נשימות עמוקות הרבה פעמים הן נשימות דרך הפה. הן גורמות ליובש בלשון. זו הדרך של התת מודע לאותת שהיתה כאן טראומה חזקה. וזה גורם לצמאון.
אוי! זה מצער כ"כ.
ירחם המרחם על מי שהולך לבדוק תופעה פיזיולוגית טהורה כרגשית.
תבדקו שוב סכרת. זה הסימפטום הקלאסי.
נכון שזה סימפטום קלאסי!.
רשמתי למעלה, שאם עשו את כל הבדיקות והכל ב"ה תקין
שיבדקו גם את הכיוון הזה.

ברור שלא מטפלים בחלק תודעתי לפני אבחון רפואי .
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
היתה לי אחות שנגמלה מהנקה בגיל שנתיים וחצי
ובמשך כמה חודשים לא הפסיקה לשתות
היתה גומרת תוך רבע שעה 3 בקבוקי מים של 180 cc כל אחד
איכשהו זה עבר לה אחרי 4 חודשים בערך
אבל באמת תשללו טוב טוב סוכר דבר ראשון
אם הכל נשלל מה הבעיה כל עוד לא יצאה דבשת
זה בריא, מה שמיותר יוצא
לילדים אחרים מתחננים שישתו​
לא בדיוק
הגוף לא מאוזן אם כאלו כמויות של מים
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
עד שאתם עושים עוד בדיקות, ממליצה לתת לו למיטה בקבוק קטן של מים ולהגיד לו שכשהוא צמא שישתה מהבקבוק.
בבוקר תוכלו לראות כמה בדיוק הוא שתה.
המצב הוא שכל בקבוק שיגיע אליו בכל גודל יגמר מיידית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
עד שאתם עושים עוד בדיקות, ממליצה לתת לו למיטה בקבוק קטן של מים ולהגיד לו שכשהוא צמא שישתה מהבקבוק.
בבוקר תוכלו לראות כמה בדיוק הוא שתה.
המצב הוא שכל בקבוק שיגיע אליו יגמר
יש לי תלמיד כזה. כשאמרתי להורים
הם אמרו לי שזה מאז שנולד לו אח קטן
והוא נהיה הילד סנדוויץ'
באיזו רמה של שתיה מדובר ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
עוד נקודה כמו שכבר אמרו, תבדקו את כמויות המים/השתיה.
נתקלתי פעם בילדון שהיה נורא צמא ואכן שתה כל הזמן.
אבל כשעקבתי אחריו ראיתי שסך הכל הוא שתה בתכיפות כמויות מים קטנות.
סגנון שתיה של לגימות קטנות בתכיפות גבוהה וזה בסדר גמור.
ניתן לראות את זה גם לפי תכיפות ההתפנות, או בגיל צעיר יותר לפי הטיטולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
סיפרה לי לאחרונה מישהי, שמבנה האף שלה צר מאד (ללא פוליפים) וזה דורם לה לנשום דרך הפה, ולכן הפה מתייבש והיא שותה המון.
זה גם מפריע לה בשינה כי היא מתעוררת הרבה, אולי תבדקו אתז ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
זה יכול להשפיע על דם דליל ונפילת נתרן.
אגב, העצה של להשים לו בקבוק ליד המיטה יכולה להראות כיוון האם זה צורך רגשי, כי הצורך הפיזיולוגי נשלל. (אגב, לא מאמין כל כך שזה יושב על אזור רגשי, אם הוא ילד בריא ורגיל, אין סיבה להתנהגות שהיא ממש במחוזות הOCD)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ניתן לראות את זה גם לפי תכיפות ההתפנות, או בגיל צעיר יותר לפי הטיטולים.
אגב תכיפות של הצורך להתפנות גם נחשב לסימפטום סכרת,
עוד נתון לבדיקה...(רק צריך להשים לב אם זה מגיע רק מכמות המים או שיש לזה עוד סממן...)

אגב-
מכירה מקרוב ילד שחווה תופעה כזו ולאחר שכל הבדיקות יצאו תקינות ב''ה.
התברר שזו הייתה תגובה לטראומה שהוא חווה.
לא יודעת עד כמה שזה קשור, אבל גם אז לא העלו על הדעת בכלל בכיון, עד שפשוט שאלו אותו קצת יותר בניחותא והוא סיפר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נראה לי שכבר עלו כל האפשרויות : פיזי ונפשי.
רציתי לנסות לחשוב בכיוון נוסף.
האם זה התחיל כאשר היד נגמל ממוצץ (או מטיטול....)
מכירה מקרה של ילד שהתקשה בבליעה (אמיתי !) בעקבות גמילה ממוצץ.
הגיע עד בדיקות CT והפחדות רבות.
כשהמוצץ הוחזר - הבעיה נפתרה לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
ירחם המרחם על מי שהולך לבדוק תופעה פיזיולוגית טהורה כרגשית.
יש שלל תופעות פיזיולוגיות טהורות, שהמנוע שלהן רגשי באופן טהור.
תופעה היא סימפטום, וזה אופייני לרפואה היום לשתק סימפטומים ולהתעלם מהבעיה. צריך לטפל בתופעה, אבל גם כשבוכים באופן פיזיולוגי, מלבד לנגב את הדמעות, צריך להבין ממה הבכי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
יעזור אולי כיוון שונה? מנסיון...
אפשר לשאול אותך?
מה את אומרת על זה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה