דרוש מידע זה רק אצלי???

  • הוסף לסימניות
  • #1
כל ריענון / מעבר עמוד או נושא בפרוג, זה נפתח לי ככה, ואני צריכה ללחוץ על ה X בשורה האדומה כדי לראות נורמלי.
ממש חופר!!!
מה אפשר לעשות?
SharedScreenshot.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
סתם מעניין, כבר ראיתי 3 אשכולות היום על החוסם פרסומות שנתקע בפרוג, זה משהו חדש???
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לא רק אצלך, אצל כל מי שיש לו חוסם פרסומות...

מי שהפרסומות ממש מפריעות לו יכול לעשות מנוי פרימיום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא רק אצלך, אצל כל מי שיש לו חוסם פרסומות...

מי שהפרסומות ממש מפריעות לו יכול לעשות מנוי פרימיום.
לא עוזר
לי יש מנוי פרימיום וגם קופץ לי הטקסט הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אמת, אבל הפרימיום חוסם חלק אחר מהפרסומות, וממילא כבר אין כל כך צורך להתקין חוסם פרסומות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
@הכלבויניק
אשמח להסבר ברור איך מבטלים את החוסם פרסומות לאתר אחד בלבד ולא הכל ביחד.
תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מוזר מאוד,באמת חופר מאודד
זה קורא רק למי שפרמיום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ככל הנראה זו החלטה מערכתית בפרוג שהחל מהיום לא יהיה ניתן להשתמש בחוסם פרסומות באתר

לכן גם אשכולות שהתחילו לדבר על זה יותר מידי, התאדו.

אמנם, מעודי לא שמעתי על אתר שככה עשה
אבל אולי אני לא מעודכן.

בכל מקרה, זו זכותם כמובן.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #12
@הכלבויניק
אשמח להסבר ברור איך מבטלים את החוסם פרסומות לאתר אחד בלבד ולא הכל ביחד.
תודה.
לא עוזר
לי יש מנוי פרימיום וגם קופץ לי הטקסט הזה
כתבתי כאן איך מבטלים את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אגב, הדרישה החד משמעית הזאת לבטל את חוסם הפרסומות
יוצרת אנטי אוטומטי לפרסומות כאן...
סתם לתשומת ליבכם,
גם אם עד עכשיו עוד קצת הצצתי על הפרסומת
ופה ושם לחצתי כדי להיכנס ולהתעניין (ומתארת לעצמי שכל לחיצה נרשמת)
עכשיו זה ממש גורם לי לריאקציה...
כי אני מרגישה שדוחפים לי את זה ממש בכח.
ות'כלס אין סיבה, כי גם עם חוסם הפרסומות ראיתי אותם כל הזמן.

ונטרלתי אותו.

השתדלתי להתבטא בעדינות, מקווה שלא הרגזתי אף אחד. :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אגב, הדרישה החד משמעית הזאת לבטל את חוסם הפרסומות
יוצרת אנטי אוטומטי לפרסומות כאן...
סתם לתשומת ליבכם,
גם אם עד עכשיו עוד קצת הצצתי על הפרסומת
ופה ושם לחצתי כדי להיכנס ולהתעניין (ומתארת לעצמי שכל לחיצה נרשמת)
עכשיו זה ממש גורם לי לריאקציה...
כי אני מרגישה שדוחפים לי את זה ממש בכח.
ות'כלס אין סיבה, כי גם עם חוסם הפרסומות ראיתי אותם כל הזמן.

ונטרלתי אותו.

השתדלתי להתבטא בעדינות, מקווה שלא הרגזתי אף אחד. :rolleyes:
לכאורה את פרוג יותר מעניין שהעסקים יפרסמו,ובכן ההכי חשוב זה שלא יהיה אפשר לחסום את הפירסומות
האם נכנסים או לא (מה שאת מתארת בעדינות נפלאה) זה יותר רלוונטי לעסקים
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לכאורה את פרוג יותר מעניין שהעסקים יפרסמו,ובכן ההכי חשוב זה שלא יהיה אפשר לחסום את הפירסומות
האם נכנסים או לא (מה שאת מתארת בעדינות נפלאה) זה יותר רלוונטי לעסקים
אבל כשעסק רואה שהגיעו לדף שלו דרך הקישור מפרוג- הוא ימשיך לפרסם,
אם אין שום כניסות- לא תהיה לו סיבה להמשיך לממן כאן פרסום...
ככה שהעניין של העסק הוא העניין של פרוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הם לוקחים בחשבון שהזעם של הציבור ישכך, וכולם ימשיכו הלאה בחייהם
וללא החוסם פרסומות
ובטווח הארוך זה משתלם להם.

כדי לזרז את התהליך הזה, מוחקים הודעות שמדברות נגדו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הם לוקחים בחשבון שהזעם של הציבור ישכך, וכולם ימשיכו הלאה בחייהם
וללא החוסם פרסומות
ובטווח הארוך זה משתלם להם.

כדי לזרז את התהליך הזה, מוחקים הודעות שמדברות נגדו....
אכן.אין כמו הזמן להשכיח
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הם לוקחים בחשבון שהזעם של הציבור ישכך, וכולם ימשיכו הלאה בחייהם
וללא החוסם פרסומות
ובטווח הארוך זה משתלם להם.

כדי לזרז את התהליך הזה, מוחקים הודעות שמדברות נגדו....
אם זה עושה להם טוב....
ת'כלס באמת אין מה לחסום כאן יותר מדי.

המח שלנו לומד לאט לאט לסנן בעצמו,
רק שאני מתארת לעצמי שכמו שיש חנויות שאני לא נכנסת אליהם בגלל חוויה אחת לא טובה
ולא משנה כמה זמן עבר מאז,
ככה הם מפסידים כמה ניקים "פוטנציאלים" שעוד התעניינו פה ושם בפרסומות.
אבל נו...שוין.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #19
כתבתי כאן איך מבטלים את זה
לבטל את מה ?
את החוסם פרסומות או את הפרסומת ?
היה מישהו שכתב שלפרימיום אין הודעות קופצות, ואני כתבתי שזה לא נכון, שלי יש פרמיום וזה גם קופץ
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה