מידע שימושי בקשה להנהלה

  • הוסף לסימניות
  • #41
אז רק מי שאין לא נטפרי יהיה זה בעיה/מפריעה?
לא חושבת שבפרוג מעלים פרסומות לא ראויות....
ככה שגם למי שאין נטפרי יכול להיות רגוע ולהשבית
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אז רק מי שאין לא נטפרי יהיה זה בעיה/מפריעה?
לא. זה לא קשור לנטפרי!!

בא נצא מנקודת הנחה שיש לך עכשיו אינטרנט פתוח- ח"ו השם ישמור תצלינה אוזניים. אוקיי?
ברגע שתיכנס (בטעות. כן?) לאתר עם פרסומות לא מתאימות
החוסם פרסומות יחסום אותם. סבבה?
אבל אם תיכנס לפרוג- החוסם לא יעשה שום דבר כי אין כאן פרסומות לא ראויות.
עד כאן בסדר?
יופי.

עכשיו נניח ויש לך נטפרי בעז"ה. אמן.
אז גם אם תנסה להיכנס לאתר לא ראוי עם פרסומות לא ראויות-
לא תצליח.
כי יש לך נטפרי והם כבר חוסמים את זה מלכתחילא.
אז חוסם הפרסומות יכול לנוח...

מקווה שעכשיו הובנתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
יש פה מישהו מהמתכנתים שיודע להגיד לנו מה לעשות שהקטע הלבן על העמוד יעלם?
(את האיקס והבקשה אפשר להוריד ע"י חוסם הפרסומות אבל לא את הלבן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
בהתחלה גם אני לא הבנתי מה הסיפור של הבקשה
אבל יש הרבה אתרים שמבקשים את זה זה לא חדש
זה לא מתאים לך-אל תגלוש..........
אבל לבטל את החוסם פרסומות לא משנה לשום דבר (באתר פרוג)
אז חבל לעשות עסק
חוסם פרסומת מסנן רק פרסומות לא ראויות?
אני חושבת שהוא מסנן בעיקר את הפופאפים המעצבנים שיש באתים לרוב
אולי אני טועה??

אגב מי שכתב שנהיה לו כאב ראש
אפשר לבטל את ההנפשות בתפריט נגישות
1651102072729.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
@ניהול האתר

אנא תמכו בנו והסירו את הפרסומות

בכבוד רב
אלה שמממנים אתכם

מה עניין מנוי פרימיום לכאן?
אני הרי משלמת מחיר מלא בכל פעם שאני גולשת כאן
לא במטבעות אלא במחיר גבוה הרבה יותר

תשומת הלב שלי

שכיום שווה המון ומשמשת כסחורה ממש
אהבתי את הביטחון עצמי !

תכל'ס לדעתי אפשר תמיד לבקש להסיר/לשנות/להזיז ועוד.
אבל נדמה לי שהצורה בה נעשתה הבקשה נראית בטעות כדרישה והייתי אומר, אפי' דרישה חצופה.
גם אם מישהו משלם על מנוי פרימיום עדיין אני לא חושב שהוא יכול לבוא בדרישות כמו שאף אחד לא ניגש למוכר במכולת ודורש ממנו שיעביר את המקרר של החלב לכניסה כי אין לו כח לעבור על כל החנות, או מנוי מתקשר למערכת העיתון בבקשה להעביר את הפרסומות לסוף העיתון (מישהו ניסה פעם לקרוא יתד של יום שלישי???) ושם המימון הוא הרבה יותר ישיר!
הפורום כאן פתוח לכולם ואלו תנאיו, מי שלא מתאים יכול להפסיק את המנוי שלו ולהפסיק לבקר כאן (תמיד אפשר כתחליף להיכנס לגוגל מאפ ולבדוק מרחקים, כבישים וזמני אוטובוסים), תמיד אפשר להציע הצעות ייעול או לשתף בקושי מסויים (ויוכיח הסקר שהם עשו לפני פסח) אבל מכאן ועד הדרישות הנ"ל הדרך רחוקה.

נ.ב. לא מכיר את המנהלים, מוטרד ג"כ מהפרסומות (למרות שיש לי נטפרי וההפרעה קטנה) ו.....לא משלם כסף, אלא משלם בתשומת ליבי לאתר (אמנם, אצלי זה לא שוה כ"כ הרבה משום מה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
שאלה לכל אלה שמרגישים שזה עוולה להסיר פרסומות
מעניין אם כשיש פרסומות ברדיו אתם מעבירים ערוץ
או ממשיכים לשמוע כי זה עוולה וחוצפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
שאלה לכל אלה שמרגישים שזה עוולה להסיר פרסומות
מעניין אם כשיש פרסומות ברדיו אתם מעבירים ערוץ
או ממשיכים לשמוע כי זה עוולה וחוצפה
ואם אני מעבירה ערוץ?
@דיסי היקרה מוזמנת לעבור אתר. וכן כל מי שמשהו בפרוג מציק לו.

הדיון עקר לחלוטין.
אף אחד לא חייב להיות פה, ומי שפה - שלא יבוא בדרישות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
חיים בשביל לאכול ואוכלים בשביל לחיות...
מפרסמים בתשלום כי יש הרבה גולשים, והפרסומות מבריחות את הגולשים.
ככה זה במוסף חג של העיתון וככה זה בעוד הרבה דברים
אבל כנראה שזה עובד, הם לא זורקים כסף לפח סתם (אולי כן אבל לא כולם), זה כנראה עובד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
לי אין שום פרסומות כבר שנים בכל אתר פרוג! חוץ מהמלל הנחוץ לא רואים כלום כלום
ולכן עכשיו רק נתקענו עם הלבן בלבד לא נורא מחר בבוקר המבינים יקומו וימצאו פתרון ב"ה
אוי ואבוי אסון נורא מישהו עושה קופה על חשבוננו?! היו לא תהיה ככה בערך נראה האשכול.
מישהו חייב אתכם להיכנס לפרוג? אל תכנסו אם אני הבעל הבית כאן לא הייתי מתקפל בשום אופן רק בודק שאין אפשרות לעקוף מי שרוצה להיכנס דמי כניסה זה פרסומות.
כמובן אפשרות ג לקחת את הוצאות האתר לחלק אותם מי שרוצה ללא פרסומות שישלם את הסכום המלא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
איך אני מבטלת את זה?
ביטלתי כבר מזמן את התוסף פרסומות על פרוג
ועדיין יש לי את ההודעה הזו
מה עושים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אוי ואבוי אסון נורא מישהו עושה קופה על חשבוננו?! היו לא תהיה ככה בערך נראה האשכול.
מישהו חייב אתכם להיכנס לפרוג? אל תכנסו אם אני הבעל הבית כאן לא הייתי מתקפל בשום אופן רק בודק שאין אפשרות לעקוף מי שרוצה להיכנס דמי כניסה זה פרסומות.
כמובן אפשרות ג לקחת את הוצאות האתר לחלק אותם מי שרוצה ללא פרסומות שישלם את הסכום המלא.
יש מנויי פרימיום שמשלמים
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
שאלה לכל אלה שמרגישים שזה עוולה להסיר פרסומות
מעניין אם כשיש פרסומות ברדיו אתם מעבירים ערוץ
או ממשיכים לשמוע כי זה עוולה וחוצפה
בחיים לא חשבתי להתקשר לרדיו ולהורות להם להסיר את הפרסומות. המקסימום הוא לעבור לערוץ אחר.
למה זה לגיטימי לדרוש מפרוג להוריד את הפרסומות? לא מתאים לכם תעברו לפורום אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
ברדיו אפשר להנמיך ווליום, או לשמוע הקלטה מאוחרת.
אגב גם בפרסומות יש מידע, וניהול זמן צריך גם באשכולות אחרים ולא רק ביחס לפרסומות.
במלחמה הזו אין ולא יהיו מנצחים, ואין לה תאריך סיום. זו מלחמה גלובאלית בכל רחבי העולם הוירטואלי.

עריכה:
במלחמה אין טעם לנסות לקנות נשק מהאויב..
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #58
שאלה לכל אלה שמרגישים שזה עוולה להסיר פרסומות
מעניין אם כשיש פרסומות ברדיו אתם מעבירים ערוץ
או ממשיכים לשמוע כי זה עוולה וחוצפה
שונאת פרסומות!
אבל אין לי שום זכות לבקש להסיר אותם כשאני משתמשת בחינם בפלטפורמה. כשבקול חי מיוזיק מתחילות הפרסומות אני מנמיכה ל0 כי מעצבן אותי לשמוע אותם. אבל בחיים לא חשבתי להורות להם להפסיק עם הפרסומות.
אולי שפרוג יעשו למנויי וי אי פי אפילו בתוספת תשלום שלהם ספציפית לא יהיו פרסומות. כמו ביוטיוב.
וכל אלו כמוני וכמו פותחת האשכול שלא משלמות כסף נמשיך לשלם בתשומת לב שלנו. כך העולם עובד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אז למה אין לי אפשרות לפתוח נושא חדש במחשב עם נטפרי ובלי נטפרי יש אפשרות
?
מישו יכול להראות לי צילום מסך איפה נותן לפתוח נושא חדש?
1651132789332.png

אבל זה רק אחרי שאת לוחצת על הודעות חדשות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה