מידע שימושי איזה בית חולים הכי טוב ללדת

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #4
אם חשוב היחס - לניאדו
אם חשוב הפינוק בלידה טבעית - איכילוב
אם חשוב מקצועיות - תל השומר
אם חשוב מקום חרדי בב''ב - מעייני הישועה
תתקנו אם טעיתי, בכל כל מקום יש מעלות וחסרונות, לא יודעת אם חוקית אפשר לכתוב גם על החסרונות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
למי שחשוב מקום חרדי אז מעיני
אין שם פריצות בכלל!!!!
ועקבתי על זה במחלקת יולדות
הכל כ"כ סגור וצנוע
מאוד נהנתי מזה
וכמובן שהבעל יכול לבוא ולהיות עם האישה ברוגע
מבחינתי זה פלוס שעלה על כולנה
אבל שאר הדברים היה סבבה רגיל
ב"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
טוב זה עניין יחסי
כל אחד והדברים שחשובים וטובים לו
מה גם שכל אחת חווה דברים אחרת ותקבל חוייה אחרת, במיוחד בלידה שהיא ארוע לא צפוי שיכול להתפתח לכל כך הרבה מקומות
אין לזה תשובה ברורה ואחידה וגם אחרי בירורים והתלבטויות לאחר מעשה אפשר להצטער ולהתאכזב

מציעה לבדוק מה הדברים שחשובים לך ואותם לבדוק ולתת עליהם דגש
חשוב לך יותר היחס בלידה או התינוקיה או המחלקה? מקום חרדי יותר או פחות? מקצועיות? אוכל טוב? תחליטי מה עדיף לך ואז תבחרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
למי שחשוב מקום חרדי אז מעיני
אין שם פריצות בכלל!!!!
ועקבתי על זה במחלקת יולדות
הכל כ"כ סגור וצנוע
מאוד נהנתי מזה
וכמובן שהבעל יכול לבוא ולהיות עם האישה ברוגע
מבחינתי זה פלוס שעלה על כולנה
אבל שאר הדברים היה סבבה רגיל
ב"ה
גם בשערי צדק לא היתה שום פריצות כשהייתי, יחס מכבד לאנשים חרדים והבנה של כל צרכי האשה והבעל גם יחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תלוי בכ"כ הרבה דברים, ותלוי גם עם מי תתיקלי בדיוק כשתבואי
כל בית חולים יש לו את הדברים המיוחדים שלו, ואת הזמנים שהוא במיטבו או פחות...
אישית ממליצה מאוד על עין כרם מכל הבחינות,
אבל תכווני באיזה עיר, מה חשוב לך וכו'.

ממליצה בכל אופן ללכת לעשות סיורי לידה בבתי חולים ולדבר עם הצוות שם ולראות מה את יותר מתחברת ומרגישה יותר בטוחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
במעיני הישועה
היחס בפגיה ואח"כ בתינוקיה היה מעל ומעבר!!!! (קומה 3)
והיחס ליולדת עצמה גם היה ממש יפה ומכבד,
האוכל מעולה מעולה מעולה
וגם הלידה ברוך השם עברה בהצלחה כך שלא היה צריך מקצועיות מיוחדת, הודו להשם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
במעיני הישועה
היחס בפגיה ואח"כ בתינוקיה היה מעל ומעבר!!!! (קומה 3)
והיחס ליולדת עצמה גם היה ממש יפה ומכבד,
האוכל מעולה מעולה מעולה
וגם הלידה ברוך השם עברה בהצלחה כך שלא היה צריך מקצועיות מיוחדת, הודו להשם.
בדרך כלל חוויית הלידה משפיעה מאד על הרושם מבית החולים.
זה גם נקודה למחשבה......
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בעיני הישועה הרגשתי שהכל זרם ממש מדהים והיחס היה גם.
שערי צדק בושה וחרפה, הנשמע יצאה לי עד שהיה חדר לידה כמה ילדו בקבלה.
הדסה היחס היה מקסים הלידה משום מה הייתה הרבה זמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בעיני הישועה הרגשתי שהכל זרם ממש מדהים והיחס היה גם.
שערי צדק בושה וחרפה, הנשמע יצאה לי עד שהיה חדר לידה כמה ילדו בקבלה.
הדסה היחס היה מקסים הלידה משום מה הייתה הרבה זמן.
כל אחת וחוויית הלידה שלה....
לי בסיעתא דישמיא הצילו בשערי צדק את הילד עם מהירות התגובה שלהם וקליטת המצב עוד לפני שאני קלטתי מה קורה
לעין כרם לא אתקרב בחיים אחרי חוויית לידה מזעזעת!!!
אז זה באמת כל אחת ומה שעברה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
קופצת על האשכול. קראתי כבר הרבה כאן ובאמת זה עניין אינדיבידואלי, שואלת בשבילי: אני חרדתית מאוד מרופאים, בתי חולים וכו'. מחפשת בית חולים עם האווירה הכי פחות מלחיצה שיש. מה ממליצות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בדרך כלל חוויית הלידה משפיעה מאד על הרושם מבית החולים.
זה גם נקודה למחשבה......

בעיני הישועה הרגשתי שהכל זרם ממש מדהים והיחס היה גם.
שערי צדק בושה וחרפה, הנשמע יצאה לי עד שהיה חדר לידה כמה ילדו בקבלה.
הדסה היחס היה מקסים הלידה משום מה הייתה הרבה זמן.

כל אחת וחוויית הלידה שלה....
לי בסיעתא דישמיא הצילו בשערי צדק את הילד עם מהירות התגובה שלהם וקליטת המצב עוד לפני שאני קלטתי מה קורה
לעין כרם לא אתקרב בחיים אחרי חוויית לידה מזעזעת!!!
אז זה באמת כל אחת ומה שעברה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
קופצת על האשכול. קראתי כבר הרבה כאן ובאמת זה עניין אינדיבידואלי, שואלת בשבילי: אני חרדתית מאוד מרופאים, בתי חולים וכו'. מחפשת בית חולים עם האווירה הכי פחות מלחיצה שיש. מה ממליצות?
יש לי חברה שיש לה פוביה רצינית מבתי חולים, דם וכל זה (רואה דם, מתעלפת)
סיפרה לי שיש להר הצופים שירות של פגישה לפני לידה לתיאום ציפיות, קבעה פגישה הסבירה בדיוק את כל הלחץ שלה והכל, קיבלה יחס מעולה, היתה לה ב"ה לידה קלה וחוייה מאוד טובה
שווה לך אולי לבדוק את העניין הזה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה