מידע שימושי איזה בית חולים הכי טוב ללדת

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #23
קופצת על האשכול. קראתי כבר הרבה כאן ובאמת זה עניין אינדיבידואלי, שואלת בשבילי: אני חרדתית מאוד מרופאים, בתי חולים וכו'. מחפשת בית חולים עם האווירה הכי פחות מלחיצה שיש. מה ממליצות?
ממליצה לך להתארגן מראש עם כרית ושמיכה שלך (שאת מוכנה להעיף לפח אח"כ) מפיץ ריח שאת אוהבת, לארגן את החדר שאת מגיעה בצורה שנוחה לך ועם הדברים שאת אוהבת ולבקש שיבואו רק לבדיקות מינימאליות.
אני יודעת רק על עין כרם והר הצופים שזה אפשרי אבל מאמינה שכל בית חולים מאפשר את זה.
ותלכי לסיור לפני לידה, ממש מרגיע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
מקצוענים לא פחות
הם סניף של שערי צדק...

האשכול הזה צבר שיא...
בממוצע הודעה לדקה....:sneaky:
כן אבל ח"ו במקרה של הסתבכות, כשכל שניה קריטית אין מענה של בית חולים מקצועי על כל המשתמע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מקצוענים לא פחות
הם סניף של שערי צדק...
הם סניף של שערי צדק זה נכון
המשמעות היא שבמקרה של סיבוך שהם לא יודעים להתמודד איתו הם מעבירים לשערי צדק. זה בעייתי במקרים מסכני חיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
העיקר להתפלל..
כל אחת תקבל את החויה שנקבעה לה מלמעלה
באחת הלידות במעייני קיבלתי יחס מדהים,הכל היה שקט ורגוע, חלום
והמילדת אמרה לי שיש לי נס שהגעתי עכשיו
כי לפני 3 שעות היה שם טירוףףף,עומס לא נורמלי
אותו בי"ח, אותה משמרת, הבדלים שמים וארץ..
על כל מקום אני שומעת אינסוף המלצות ומנגד- סיפורים נוראים
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
כמו שכתבו - תלוי מה מחפשים.

לחובבות הביות המלא - עין כרם זה ה מקום.
(אם מעניין מישהי, אוכל לפתוח אשכול נפרד עם סקירה על מחלקת ביות מלא בעין כרם, כולל המלצות והסתייגויות).

(ההסתייגויות - לגבי שבת במחלקה, ושהיית גברים במחלקה בכל פינה רעננה בשם הליברליות. ההמלצות - לגבי כל היתר).
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
ברוב בתי החולים במחלקת יולדות יש נציגת קשרי לקוחות למגזר החרדי
מומלץ ליצור קשר בביה"ח הרלונטי לכם עם הנציגה ולשמוע ממנה
מהרבה מבתי החולים יש שירות של תיאום צפיות עם מיילדת לפני כולל סיור במקום וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
בירושלים מה מומלץ?

מחפשת יחס מעולה פלוס בלידה עצמה, זה הכי קריטי לי
ושתהיה זמינות אפידורל גבוהה.
גם מקווה מאוד שבעזרת ה' אוכל ללכת על ביות מלא, אז שתהיה מחלקה מתאימה ומכילה.

אשמח מאוד לקבל המלצות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
כמו שכתבו - תלוי מה מחפשים.

לחובבות הביות המלא - עין כרם זה ה מקום.
(אם מעניין מישהי, אוכל לפתוח אשכול נפרד עם סקירה על מחלקת ביות מלא בעין כרם, כולל המלצות והסתייגויות).

(ההסתייגויות - לגבי שבת במחלקה, ושהיית גברים במחלקה בכל פינה רעננה בשם הליברליות. ההמלצות - לגבי כל היתר).
אותי מאוד מעניין על הביות המלא בעין כרם
אשמח שתפרטי בענין
אני לפני לידה וממש מתלבטת
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בירושלים מה מומלץ?

מחפשת יחס מעולה פלוס בלידה עצמה, זה הכי קריטי לי
ושתהיה זמינות אפידורל גבוהה.
גם מקווה מאוד שבעזרת ה' אוכל ללכת על ביות מלא, אז שתהיה מחלקה מתאימה ומכילה.

אשמח מאוד לקבל המלצות.

בעין כרם, וי על שלושת הסעיפים.
(לדעתי זה בית החולים היחיד בירושלים, שיש בו ביות מלא אמיתי ונכון)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
במעיני הישועה
היחס בפגיה ואח"כ בתינוקיה היה מעל ומעבר!!!! (קומה 3)
והיחס ליולדת עצמה גם היה ממש יפה ומכבד,
האוכל מעולה מעולה מעולה
וגם הלידה ברוך השם עברה בהצלחה כך שלא היה צריך מקצועיות מיוחדת, הודו להשם.
אני שמעתי מחברה שהיה לה שם זוועת עולמים (קומה 3)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בעין כרם, וי על שלושת הסעיפים.
(לדעתי זה בית החולים היחיד בירושלים, שיש בו ביות מלא אמיתי ונכון)

את יודעת איך בהר הצופים אחרי שפתחו את המחלקה החדשה שמיועדת לביות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
קופצת על האשכול. קראתי כבר הרבה כאן ובאמת זה עניין אינדיבידואלי, שואלת בשבילי: אני חרדתית מאוד מרופאים, בתי חולים וכו'. מחפשת בית חולים עם האווירה הכי פחות מלחיצה שיש. מה ממליצות?
תל השומר
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
יו איזה נושא עלה פה! לכל אמא יש מה מאמר,,, לספר,,, אפשר לפתוח ספרים!!!!
המלצתי מכל הלב- ב''ה כמו שאמרתם בס''ד ובתפילה לבורא עולם
אין מילים על היחס בשערי צדק מהקבלה,,, כל ההתייחסות של המיילדות בנעימות ובשלווה
רוגע עם מקצועיות ששווה זהב!!! העיקר בשעה טובה ובקלות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מחפשת יחס מעולה פלוס בלידה עצמה, זה הכי קריטי לי
ושתהיה זמינות אפידורל גבוהה.
גם מקווה מאוד שבעזרת ה' אוכל ללכת על ביות מלא, אז שתהיה מחלקה מתאימה ומכילה.
לגבי הסעיף הראשון והשלישי- יש לי נסיון חיובי מאד מעין כרם. לא ילדתי בבתי חולים אחרים, אבל מסיפורים ששמעתי הוא עדיף בתחומים האלו.
לגבי הסעיף השני- שלוש פעמים ביקשתי שם אפידורל. בפעם הראשונה לקח למרדים קרוב לשעה להגיע, ואז זה כבר לא היה רלוונטי. בפעם השניה היתה בדיוק השתלת כבד בבי"ח שתפסה את כל המרדימים וחיכיתי מעל שעתיים. בפעם השלישית המרדים הגיע מיד כשהיה לי מותר לקבל אפידורל, אבל ביקשתי הרבה זמן מראש, פשוט עדיין לא יכולתי לקבל את האפידורל מבחינה רפואית. אין לי מושג כמה הייתי ממתינה אם הייתי מבקשת בזמן שמותר לי לקבל.
מה המסקנה?
אי אפשר לדעת אם אלו מקרים חד פעמיים או התנהלות שגרתית. זאת כן נקודה שהייתי ממליצה לברר עוד אם זה חשוב.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה