מידע שימושי איזה בית חולים הכי טוב ללדת

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
אז אני באסותא אשדוד חיכיתי יותר משעה...
אסותא אשדוד מאד תלוי מתי ילדת
מי שילדה בשנתיים שלוש הראשונות שלו לא בטוח שתחזור לשם
אני ספציפית ילדתי לפני שלוש וחצי שנים באסותא ומה שאני זוכרת זה זועה
היתי אם אפידורל ובשלב כלשהו אני מרגישה שהוא לא משפיע אז אמרתי להם
הגיע משהו בדק ואמר שהכל בסדר
הרגשתי את כל הלחיצות ממש זועה אחרי הלידה בא אחד מהם ואמר לי את יודעת שהאפידורל בחוץ.....
אבל שוב זה היה בהתחלה הבנתי שמי שהולכת עכשיו מאד מרוצה
אבל אני אחרי 2 לידות שם לא מתכוות לחזור לשם בלי נדר
שבעתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
איזה בית חולים מומלץ?
אני לפני לידה שלישית
ראשונה רגילה שניה ניתוח ( והנה עוד סיבה למה אני לא יחזור לאסותא פשוט הלחיצו אותי לניתוח )
מתלבטת בין תל השומר לניאדו ומעיני
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
איזה בית חולים מומלץ?
אני לפני לידה שלישית
ראשונה רגילה שניה ניתוח ( והנה עוד סיבה למה אני לא יחזור לאסותא פשוט הלחיצו אותי לניתוח )
מתלבטת בין תל השומר לניאדו ומעיני
לפי מה שאני יודעת- לניאדו הכי מאפשרים לידות רגילות אחרי ניתוח,
וכשאני אומרת "מאפשרים" אני מתכוונת לזה שהם עושים הכל כדי לא להגיע לניתוח נוסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
אם בוער לך מקצועי - תל השומר ואם יחס ומקום חרדי - לניאדו, מנסיון.
תל השומר כ"כ מקצועי שהם לפעמים שוכחים שיש כאן אישה לפני לידה...
ואני מדברת על המיון לפני המחלקה, קרובת משפחה שלי מדרגה ראשונה סבלה שם סבל בל יתואר.
המחלקה אח"כ היתה בסדר. לא וואו. אבל אנושי, ואם משווים למיון אז כמעט גן עדן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
תל השומר כ"כ מקצועי שהם לפעמים שוכחים שיש כאן אישה לפני לידה...
ואני מדברת על המיון לפני המחלקה, קרובת משפחה שלי מדרגה ראשונה סבלה שם סבל בל יתואר.
המחלקה אח"כ היתה בסדר. לא וואו. אבל אנושי, ואם משווים למיון אז כמעט גן עדן.
אני התלהבתי כל כך מהמיון שם ומזה שסוף סוף מדברים עם רופא לפני הלידה ולא עם מיילדות
והרופא שם היה ממש ממש לעניין!
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
איזה בית חולים מומלץ?
אני לפני לידה שלישית
ראשונה רגילה שניה ניתוח ( והנה עוד סיבה למה אני לא יחזור לאסותא פשוט הלחיצו אותי לניתוח )
מתלבטת בין תל השומר לניאדו ומעיני
לניאדו מקצועיות ויחס מטורף מחלקה פחות
מעיני קצת מרגיש חאפר,אבל מחלקה ממש טובה

זו המסקנה שלנו במשפחה,
אמא שלי(שילדה לידה אחת מעיני 9 לניאדו) שמלווה אותנו בלידה (2 לידות מעיני 2 בלניאדו)אמרה שזה מה שמרגיש לה גם כמלווה חיצונית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
אני מבינה שלא ממש ממליצים על מעיני לפי התגובות פה
יצא למעייני שם של בי"ח שממהר לנתח, אני לא יודעת כמה זה נכון ועד כמה השמועות מגמתיות,
אבל בגלל ששאלת גם על לניאדו- ועליו אני יודעת בוודאות- אז המלצתי עליו.
וזה רק בגלל הניתוח.
אחרת הייתי ממליצה לך על מעייני בלי למצמץ בכלל!!
המיון שלו הרבה יותר חדשני ופרטי, ונותנים לבעל להיכנס.
וגם המחלקה והחדר אוכל הרבה יותר ברמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
בשערי צדק חיכיתי לילה שלם לאפידורל.. עם זירוז וצירים איומים

לא היה מרדים זמין כל הלילה (ובסוף ילדתי בלי אפידורל בלידה טראומטית מאד!!)
תמיד הם מציעים אפידורל לפני זירוז.
תדעי להבא, ולא משנה איזה ביה"ח: לא מתחילים זירוז לפני אפידורל
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
יצא למעייני שם של בי"ח שממהר לנתח, אני לא יודעת כמה זה נכון ועד כמה השמועות מגמתיות,
אבל בגלל ששאלת גם על לניאדו- ועליו אני יודעת בוודאות- אז המלצתי עליו.
וזה רק בגלל הניתוח.
אחרת הייתי ממליצה לך על מעייני בלי למצמץ בכלל!!
המיון שלו הרבה יותר חדשני ופרטי, ונותנים לבעל להיכנס.
וגם המחלקה והחדר אוכל הרבה יותר ברמה.
המיון של לניאדו גם כן פרטי,והבעל יכול להכנס
חידשו שם הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
אני מבינה שלא ממש ממליצים על מעיני לפי התגובות פה
מכירה הרבה מאוד נשים שחוזרות לשם שוב ושוב, אז לא יודעת להגיד לך.

אני דיי איבדתי אמון בהם. מרגיש לי שהמיילדות והאחיות מנהלות את בית הרפואה והרופאים משמשים חותמת גומי.
ואחד הרופאים המומחים שלהם לא האמין לי לסיבה בשלה הגעתי למיון והחליט מעצמו על הבעיה - בקיצור קשקש שטויות בלי בסיס העיקר לא להקשיב ולא לבדוק את מה שביקשתי. לכן אני לא מהמליצות.

יש אלפי נשים שיגידו לך בדיוק להיפך או דברים איומים על בתי חולים שאני מעריצה... זה פשוט חוויית לידה וכל אחת איך שהיא עוברת את זה ולאיזה עומס היא מגיעה, גם במיון, גם בחדרי לידה וגם במחלקה.

לא משנה לאיזה בית חולים פונים, הרבה תפילות!!!! פשוט להתפלל להגיע בזמן מוצלח שדיי שקט ויש צוות איכותי
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
בכל בית חולים נותנים אפידורל לפני זרוז? שמעתי על איכילוב.
מציעים. כי זירוז אלו צירים הרבה יותר כואבים מצירים רגילים לכן כשמדברים על זירוז מציעים עם זה בד"כ אפידורל
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
לאחר 4 לידות , ולא כולן פשוטות
חד משמעית מעייני הישועה, מכל הבחינות
שירות, מקצועיות, מיילדות מדהימות!!!, חדרים נעימים ונוחים
מומלץ לבוא לפגישת תיאום צפיות עם מיילדת, שירות חדש ומצויין
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
מתי חידשו?
הייתי שם לפני 4 שנים, נחרדתי.
לא יודעת מתי, הייתי לפני שבועיים,מיון פרטי לכל אחת ,בעלי היה איתי.
וגם חדרי לידה חדשים מרווחים,עם מסדרון מלווים ומקום לבעל פינה מוסתרת בוילון שממנה היציאה למסדרון מלווים,הייתי מרוצה מאוד!!!
אגב החדר לידה היה הרבה יותר יפה וגדול מהחדר לידה שהראו חי בסיור במעייני.
הבנתי שזה מה שהיה חדרי הלידה היום זה המיון.
 
בכל בית חולים נותנים אפידורל לפני זרוז? שמעתי על איכילוב.
לי נתנו בשע"צ (בלי קשר - נהניתי שם עד אחרי השכל. היתה לי ממש חוויה מתקנת).
ובקש/ לדרוש - אפשר תמיד. להודיע שלא מוכנים להתחיל זירוז לפני אפידורל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה