מידע שימושי איזה בית חולים הכי טוב ללדת

מצב
הנושא נעול.
לא יודעת מתי, הייתי לפני שבועיים,מיון פרטי לכל אחת ,בעלי היה איתי.
וגם חדרי לידה חדשים מרווחים,עם מסדרון מלווים ומקום לבעל פינה מוסתרת בוילון שממנה היציאה למסדרון מלווים,הייתי מרוצה מאוד!!!
אגב החדר לידה היה הרבה יותר יפה וגדול מהחדר לידה שהראו חי בסיור במעייני.
הבנתי שזה מה שהיה חדרי הלידה היום זה המיון.
הייתי בזמן רגוע ממש, אולי בגלל שהיה ליל הסדר...
נתנו לי את האופציה לבחור מתי לרדת לחדר לידה, המרדים הגיע תוך פחות מחצי שעה מאז שבקשתי, שאלו אותי איזה חדר לידה אני בוחרת וכו...
כל היחס היה מהמם!!!
אבל במחלקה היה פחות.
 
לא יודעת מתי, הייתי לפני שבועיים,מיון פרטי לכל אחת ,בעלי היה איתי.
וגם חדרי לידה חדשים מרווחים,עם מסדרון מלווים ומקום לבעל פינה מוסתרת בוילון שממנה היציאה למסדרון מלווים,הייתי מרוצה מאוד!!!
אגב החדר לידה היה הרבה יותר יפה וגדול מהחדר לידה שהראו חי בסיור במעייני.
הבנתי שזה מה שהיה חדרי הלידה היום זה המיון.
מזל טוב.... !!!
 
לא מבינה למה יש כ"כ הרבה וואו על אלה שכותבים שמעייני הישועה זה חוויה מדהימה.
למה להישאר עם הדעות הקדומות?
המקום הפך לבית מלון, האחיות והצוות קשובים, מיילדות מדהימות!!!! מקום מקצועי.
אל תשכחו לפני באמצע ואחרי-רק תפילה!!
תוכלו להיות מוקפות בכל הרופאים הטובים בעולם ולעבור חוויה מזעזעת ומנגד להיות עם סטז'רית ולעבור לידה מהחלומות.
 
ולא הסכימו לך לעבור חדר?
כי אצלי בשתי לידות היולדת שאיתי ביקשה שבעלה יישן אתה ולא הסכמתי, אז פעם אחת העבירו אותה, ובפעם אחרת העבירו אותי.
ובפעם שלישית שאלו אותי בערב מה אני מעדיפה, כי אמרו שכנראה תיכנס יולדת במהלך הלילה, אז מעדיפים לשבץ מראש ביחד נשים שרוצות בעל, או נשים שלא מוכנות שהבעל של השנייה יהיה...
ומעבר לזה- כששאלתי את האחות מה קורה אם השיבוצים לא מסתדרים, היא אמרה לי שבמקרה כזה לא מאפשרים לבעל להישאר.

אני מבינה שאת היית שם אחרי, אז טוב לדעת שהדברים השתנו בשביל הפעם הבאה. (לא חושבת שאוותר על המחלקה, אבל אולי כן אבקש ואדגיש מראש שזה מפריע לי)

לגבי שמירת שבת אכן אמרו לי מראש שהם לא מתחייבים לשבץ על פי שמירת שבת. בפועל ב"ה לא הייתה איתי בחדר אף אחת עד צאת השבת, אז לא הייתה בעיה.

זה נראה כאילו אנחנו מדברות על שני בתי חולים שונים...

לא הסכימו לשום דבר. וביקשתי את זה גם לפני שהיולדת ההיא נכנסה, כי הבנתי שהולכים להכניס אותה עם הבעל לחדר שלי. זאת אחרי שבלילה הקודם הייתה שם יולדת עם תינוקת צרחנית-על, שהעירה גם את שלי (עד שפעם בחיים האלה נולדת לי תינוקת רגועה יחסית :mad: ).
ובליל שבת בכיתי להן, כפשוטו, שהמצב בלתי אפשרי.
אבל אני כנראה לא יודעת ליילל באופן מספיק משכנע. (לו רק היה קצת מכושר ההבעה בכתב, עובר המרה להבעה בעל פה!)
האחיות טענו ש'אי אפשר להעביר חדרים', למרות שלידינו היה חדר ריק לגמרי! עם שתי מיטות ריקות!!! (שהתמלאו בהמשך במהלך השבת, אבל עד אז יכלו בשקט להעביר אותי או אותה לשם.)
 
זה נראה כאילו אנחנו מדברות על שני בתי חולים שונים...
לגמרי.
מזל ששאר התיאור שלך ממש תואם את מה שחוויתי, אחרת באמת הייתי חושבת שאנחנו מדברות על שני בתי חולים שונים...
 
הייתי בזמן רגוע ממש, אולי בגלל שהיה ליל הסדר...
נתנו לי את האופציה לבחור מתי לרדת לחדר לידה, המרדים הגיע תוך פחות מחצי שעה מאז שבקשתי, שאלו אותי איזה חדר לידה אני בוחרת וכו...
כל היחס היה מהמם!!!
אבל במחלקה היה פחות.
ואו איזה תאריך מוצלח ללידה....
 
אף אחת לא ממצליצה על כרמל?:eek:
 
לי נתנו בשע"צ (בלי קשר - נהניתי שם עד אחרי השכל. היתה לי ממש חוויה מתקנת).
ובקש/ לדרוש - אפשר תמיד. להודיע שלא מוכנים להתחיל זירוז לפני אפידורל
לא תמיד זה נכון רפואית.
(אצלי לא הסכימו לתת אפידורל קודם, כי אותה סיבה שגרמה לזירוז גרמה לזה שהיה צריך לחכות עם האפידורל מצד אחד, ומצד שני היה מסוכן לחכות עם הזירוז. בסוף המיילדות כן התעכבו עם הזירוז משום מה, והרופאה כעסה עליהן, אבל כבר נתנה לי לקבל אפידורל קודם)
 
מעיני הישועה מקום מדהים ללדת, וגם הדסה רק שאחרי הלידה אין על האוכל של מייני הישועה והאווירה החרדית שלא לדבר כשיולדים בשבת.
 
אני לא יודעת מה כולם מתלהבים ממעיני הישועה אני כבר 3 לידות בתל השומר
יחס מדהים ואנושי
חדרי לידה חדשים ומפוארים שנותנים הרגשה נעימה
מחלקה מהממת אוכל כשר המון חרדיות שם
בשבת שמים את החרדיות בחדרים בלי חילול שבת
ומעל הכל מה שאין גם במעייני, לא רבים איתי על הזכות שלי שרק רופאה תבדוק אותי ושבחדר לידה לא יהיה גבר כלל ומכבדים את הרצון שלי בלי הערות,
אבל שהייתי פעמיים במעיני אמרו שאין רופאה והרופא התחיל לבייש אותי שאני סתם פנאטית וכל החרדיות אין להם הבדל ורק אחרי שבעלי צעק שם ועשה בלאגן פתאום הופיע רופאה
ואני מכירה עוד מקרים כאלה
 
משהי היתה לאחרונה בלניאדו?
המחלקה שם גם חדשה או רק החדרי לידה?
ומשהי יודעת אם הם עדין מביאים לילה בבית החלמה וכמה?
 
משהי היתה לאחרונה בלניאדו?
המחלקה שם גם חדשה או רק החדרי לידה?
ומשהי יודעת אם הם עדין מביאים לילה בבית החלמה וכמה?
לא יודעת לגבי המחלקה וכל זה
כן יודעת שמקבלים לילה בבית החלמה, ראיתי נשים שקיבלו בביכורים, כמדומני לפי מס' הלידות מס' הלילות שמקבלים. משהו כזה
 
אני לא יודעת מה כולם מתלהבים ממעיני הישועה אני כבר 3 לידות בתל השומר
יחס מדהים ואנושי
חדרי לידה חדשים ומפוארים שנותנים הרגשה נעימה
מחלקה מהממת אוכל כשר המון חרדיות שם
בשבת שמים את החרדיות בחדרים בלי חילול שבת
ומעל הכל מה שאין גם במעייני, לא רבים איתי על הזכות שלי שרק רופאה תבדוק אותי ושבחדר לידה לא יהיה גבר כלל ומכבדים את הרצון שלי בלי הערות,
אבל שהייתי פעמיים במעיני אמרו שאין רופאה והרופא התחיל לבייש אותי שאני סתם פנאטית וכל החרדיות אין להם הבדל ורק אחרי שבעלי צעק שם ועשה בלאגן פתאום הופיע רופאה
ואני מכירה עוד מקרים כאלה
טוב, לי קרה ההיפך בתל השומר
במיון היה רק רופא ,התעצבן שביקשתי רופאה
ובכלל לא היה באופציה להביא רופאה..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה