דרוש מידע נמאס לחפש את המוצץ בחושך-צריכים עיצה!

  • הוסף לסימניות
  • #41
שמיכי שמחובר למוצץ. אם מפחדים מהכובד אז רק ללילה. גם אצלנו היינו בחיפוש מתמיד אחרי המוצץ עד שקניתי מחזיק פילון ענק ויפה. ככלל המוצץ אצלנו ממילא משמש אך ורק להרדמות
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אפשר לחבר את המוצץ לחיתול
אנחנו עושים זאת גם ביום וכבר לא רודפים אחר המוצץ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
לא קראתי הכל ואין לי מושג אם כבר הציעו
אבל ניתן לקשור לו חיתול וכד' ואז לא נאבד חבץ בגודל כמה ס"מ אלא גוש מכובד שיהיה הרבה יותר קשה לאבד וקל למצוא...

איך שלא יהיה שיהיה ב-ה-צ-ל-ח-ה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
קופצת על האשכול - מאיפה אתם משיגים את הילדים האלו, שמוכנים לקחת מוצץ?! יש קישור או משהו?!
לא לקנא, האשכולות שנפתחים אחרי זה "איך אני גומלת ממוצץ" הם ממש מעוררי רחמים...
וברצינות, אין באמת תינוק שנולד עם מוצץ בפה וביום יומיים הראשונים תראי תמונה של אמא מכניסה, התינוק מוציא (אלא אם כן הוא רעב ואז זה באמת רחמנות) ולאט לאט הם מתרגלים לרעיון.
ויש תינוקות שלא משנה מה, לא יקחו!
ויש בזה המון מעלות כי לצערנו הרבה פעמים המוצץ מהווה תחליף חלקי לאמא....
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
קופצת על האשכול - מאיפה אתם משיגים את הילדים האלו, שמוכנים לקחת מוצץ?! יש קישור או משהו?!
שולחים אותם למטפלות... הן טובות בהרגלים הללו...
וכמובן שבנסיונות הגמילה - הן כבר לא שם להיות לך לעזר :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
לא לקנא, האשכולות שנפתחים אחרי זה "איך אני גומלת ממוצץ" הם ממש מעוררי רחמים...
וברצינות, אין באמת תינוק שנולד עם מוצץ בפה וביום יומיים הראשונים תראי תמונה של אמא מכניסה, התינוק מוציא (אלא אם כן הוא רעב ואז זה באמת רחמנות) ולאט לאט הם מתרגלים לרעיון.
ויש תינוקות שלא משנה מה, לא יקחו!
ויש בזה המון מעלות כי לצערנו הרבה פעמים המוצץ מהווה תחליף חלקי לאמא....
החכמה הרבה פעמים היא ברגע שהילד מוותר
לא לדחוף לו
הרבה פעמים ילד בגיל 0.5-2.6 לא רוצה מוצץ אבל ההורים רוצים שקט
אותו דבר עם גמילה מטיטול
מבקבוק ועוד
ואז מגיע היום
שהילד מלמד את ההורים
כשאני רצתי אתם לא רציתם עכשיו שאתם רוצים אני לא רוצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
0548562029

הדמיה -01.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
יש טולייפ שזוהר בחושך ניתן למרוח אותו על המוצץ ע"מ שלא יתייבש כבליטה שניתנת לקילוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
ואוו איזה הצפה של ההיענות, אין עליכם!!
אז ככה אני מיד שהתינוק נולד דוחפת לו מוצץ שמחובר עם מתאם לחתול פיצי ממש, וזה תענוג!!!
עשיתי את זה עם הגדולה שלי עד שבגיל 3 היה סיוטטטטטט וגיהנום לגמול אותה ממוצץ. כי זה לא רק מוצץ זה גם חיתול, זה כבר נהיה משהו הרבה יותר מנחם.
אז עכשיו עם הקטן (בן שנה וחצי) החלטנו להעיף את החיתול כבר עכשיו ולאט לאט להעלים גם את המוצץ, בהדרגה!
אז פעם ראשונה שאנחנו מתמודדים עם "לחפש מוצץ".

לחבר מחזיק מכל סוג שהוא לא רלונטי מבחינתי ביום בגלל הכובד על השיניים ובלילה נראה לי לא נוח וקצת מסוכן.
להחזיק הרבה מוצצים נראה לי ממש בלגן ויש לי תחושה שדוקא כשיש הרבה מוצצים =אין מוצצים.
אני מחפשת רעיון כמו טוליפ או מדבקה שלא ניתנת להסרה
או
כמו שהזכירו פה, שיש למאם מוצץ פרפקט מאיר בלילה, שזה חידוש בשבילי!

שוב תודה על כל התוגובת והמשוב שלכם :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
יש טולייפ שזוהר בחושך ניתן למרוח אותו על המוצץ ע"מ שלא יתייבש כבליטה שניתנת לקילוף.
ניסתם את זה?
אפשר לקלף טוליפ, לא?
אוש אולי אתם יודעים על סוג מיוחד שלא ניתן לקילוף.
אשמח לשמוע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
דווקא יש מוצצים פרפקט זוהרים בחושך. ובחצי מחיר מהארץ
1
2
3
4
5
6
ניסיתם אותם? הם באמת זוהרים לכל הזמן?
אני שואלת כי אנשים כאן הזכירו שיש מוצצים שלא זוהרים כל הזמן....
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
קופצת על האשכול - מאיפה אתם משיגים את הילדים האלו, שמוכנים לקחת מוצץ?! יש קישור או משהו?!
קישור אין, אבל המלצה לתחליף יש-
כשהבת שלי (שדווקא לקחה מוצץ בהתחלה) התחילה להעיף אותו בגיל חודשיים, התחלתי לתת לה למשש חיתול בד בכל הנקה. מהר מאד היא קישרה בין התחושה של החיתול לרוגע של ההנקה והתמכרה אליו בתור חפץ מרגיע.
האמת- יש בחינות שזה יותר מוצלח ממוצץ. לא צריך לפתוח אשכולות של: "איך מוצאים את המוצץ בחושך".
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
קישור אין, אבל המלצה לתחליף יש-
כשהבת שלי (שדווקא לקחה מוצץ בהתחלה) התחילה להעיף אותו בגיל חודשיים, התחלתי לתת לה למשש חיתול בד בכל הנקה. מהר מאד היא קישרה בין התחושה של החיתול לרוגע של ההנקה והתמכרה אליו בתור חפץ מרגיע.
האמת- יש בחינות שזה יותר מוצלח ממוצץ. לא צריך לפתוח אשכולות של: "איך מוצאים את המוצץ בחושך".
היא בעצם היתה עם חיתול בלי מוצץ???
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בלת"ק
יש מוצצים של מאם מחזירי אור
מנסיון זה מדהים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
ניסיתם אותם? הם באמת זוהרים לכל הזמן?
אני שואלת כי אנשים כאן הזכירו שיש מוצצים שלא זוהרים כל הזמן....
לא ניסיתי את זה ספציפית, ניסיתי אחרים. לדעתי לא זוהר כל הזמן.
כל המוצצים הזוהרים שאני ניסיתי עובדים עם חומר שקולט אור ופולט בחושך
לאט לאט האור נמוג
תלוי באיזה עוצמת אור המוצץ היה ולמשך כמה זמן
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה