שמעתי עדות ממי שהיה שםשמעתי שהבוקר לפנות בוקר בשעה 5
הגיעו קנאים ושברו את כל מה שעשו במירון...
(מסכים רמקולים גדרות וכל הבא ליד)
לא ראיתי כלום ע"ז בתקשורת,
מישהו שמע על זה?
hm-news.co.il
איכס!!!!!!!!!אני לא מבינה
מה הקטע להרוס ולהתווכח
על כל דבר-
בסך הכל הם שומרים על החיים שלנו..
האנשים שהרסו הכל לא רשעים?רשעים השוטרים השפריצו על חפים מפשע .זה לא אלימות???
איכס!!!!!!!!!
גז מדמיעה שומר על החיים אולי?.
לא הבנתי מה חפים מפשע?חפים מפשע
למה מענין אותך מה החילונים חושבים?אני יודעת על זה ממקור ראשון.
קנאים טיפסו על גדרות ועשו בלגן שלם, צעקו נאצים וצרחו ממש.
סיפרו לי שזה היה נשמע ממש מזעזע השוטרים ניסו להרגיע אותם
ורק לאחר זמן רב הם התיזו עליהם גז...
מה שיש לי להגיד שזה חילול ה' וחבל מאוד!
אחר כך החילונים חושבים שכל החרדים מתנהגים ככה...
חבל שנותנים להם לגיטימציה!
לא מעניין אותי מה החילונים חושבים עלינו מעניין אותי מה יוצא לנו מזה.למה מענין אותך מה החילונים חושבים?
זה ממש חילול ה'!!!!!!!!!! מבחינתם החרדים הם הנציגים של הקב"ה, ולכן אם הם חושבים שככה מתנהג מי שחרדי, ומקיים מצוות זה חילול ה' מזעזע!!!!!!!!!!למה מענין אותך מה החילונים חושבים?
עדיין לא הצלחתי להבין איך המחשבות של החילונים קשורלא מעניין אותי מה החילונים חושבים עלינו מעניין אותי מה יוצא לנו מזה.
ובטוח לא יוצא לנו מזה דברים טובים.
ושוב חילול ה'...
מי שהיתה שם הזדעזעה בעצמה, והיא שיא החרדית, אף פעם לא נתקלה בתופעה הזאת...
ואם היא כך אז מה אנשים יותר רחוקים...
בקיצור חבל מאוד!
אף אחד לא חושב ככהאני יודעת על זה ממקור ראשון.
קנאים טיפסו על גדרות ועשו בלגן שלם, צעקו נאצים וצרחו ממש.
סיפרו לי שזה היה נשמע ממש מזעזע השוטרים ניסו להרגיע אותם
ורק לאחר זמן רב הם התיזו עליהם גז...
מה שיש לי להגיד שזה חילול ה' וחבל מאוד!
אחר כך החילונים חושבים שכל החרדים מתנהגים ככה...
חבל שנותנים להם לגיטימציה!
לא נראה לי רק עבירות. ברור שגם, אבל אם את בתור בן אדם חרדי מתנהגת לא כראוי את יכולה לחשוב לבד מה הם חושבים עליך ועל החרדים, בלי לדבר שזה מרחיק אותם יותר וגורם להם לשנוא הרבה יותר. חוץ מזה ההתנהגות הזו היא בטוח לא מה שהקב"ה מבקש ממנו...!עדיין לא הצלחתי להבין איך המחשבות של החילונים קשור
אגב, חילול ד' זה לא מה נראה טוב בעיני החילונים וכו' אלא עבירה- זה חילול ד'.
ההגדרה של חילול ד' זה לעשות משהו נגד רצונו ובכך רח"ל "לחלל" את שמו.
החילונים הם התגלמות החילול ד' בעולם.
נכון מאוד! ואלימות והשחתה זה עבירה!!!אגב, חילול ד' זה לא מה נראה טוב בעיני החילונים וכו' אלא עבירה- זה חילול ד'.
ממש מילה במילה של התנהגות הקיצונים!ההגדרה של חילול ד' זה לעשות משהו נגד רצונו ובכך רח"ל "לחלל" את שמו.
חושבים וחושביםאף אחד לא חושב ככה
די עם הנחיתות המובנית בכל פעם שיש איזשהו אירוע שנעשה ע"י חרדי או קבוצת קיצון
לא יודעת מתי קמה פה דת חדשה והעיקר הראשי ונראה לי היחיד זה מה יאמרו החילוניםלא נראה לי רק עבירות. ברור שגם, אבל אם את בתור בן אדם חרדי מתנהגת לא כראוי את יכולה לחשוב לבד מה הם חושבים עליך ועל החרדים, בלי לדבר שזה מרחיק אותם יותר וגורם להם לשנוא הרבה יותר. חוץ מזה ההתנהגות הזו היא בטוח לא מה שהקב"ה מבקש ממנו...!
חבל שזה מה שקורה במקום כל כך קדוש.
מזל טוב על המינוי לסגן.חוץ מזה ההתנהגות הזו היא בטוח לא מה שהקב"ה מבקש ממנו...!
כי אצל החילונים הכל דבש. אין רציחות, גניבות, ושאר עבירות חמורות.חושבים וחושבים
בטח שחושבים!!!
יש לי משפחה משפחה מורחבת - לצערי הם לא חרדים
כל פעם שאנחנו רואים אותם
תמיד יש להם מה לומר על החרדים האלה והחרדים האלה שפועלים, ועושים, ואיך שהם מתנהגים
כמה שאני מנסה להסביר להם שזה לא חרדים אין עם מי לדבר
אני מגיעה למצב ש-לי הם אומרים- שאני לא חרדית כי חרדים מתנהגים כמו האלה שם שמחללים את הקב''ה בכל פעם מחדש בהתנהגות המזעזעת והמשפילה שלהם!
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים