דרוש מידע יש סיכוי לתור למשרד הפנים בבני ברק ?

  • הוסף לסימניות
  • #1
כמה כמה ימים אני לא מצליחה להזמין תור
עוד לפני שאני כותבת תאריך הוא אומר שאין תורים זמינים

ניסיתי אפילו לשנה הבאה , ואין תורים זמינים

מה עושים ???
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תנסו להכנס לאתר מחר בשבע וחצי שמונה בבוקר אמורים להיות הרבה תורים
אני לא מדברת על תור למחר או שבוע הבא

בכלל

אין בכלל תורים פנויים

גם כשכתבתי תור לשנה הבאה

נורא מוזר
שמעתי שמועה שבבני ברק אפשר להגיע ללשכה ומכניסים שם
לא תפסידו מלנסות

רעיון

רק שאני לא מבני ברק

איך באמת אפשר לדעת ?

מישהו אולי יודע ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני לא מדברת על תור למחר או שבוע הבא

בכלל

אין בכלל תורים פנויים

גם כשכתבתי תור לשנה הבאה

נורא מוזר
ראיתי פעם סרטון שעיתנואי אמר שהוא גם ניסה להזמין תורים בכל הארץ ולא הלך לו עד שניסה להזמין בשעות הנל ופתאום היו לו מלא תורים.
מסתבר שאין להם מערכת לניהול תורים נורמלית אלה מנהל הסניף אחראי על זה.
אני לא ניסיתי אבל תנסי אולי באמת תמצאי תור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ראיתי פעם סרטון שעיתנואי אמר שהוא גם ניסה להזמין תורים בכל הארץ ולא הלך לו עד שניסה להזמין בשעות הנל ופתאום היו לו מלא תורים.
מסתבר שאין להם מערכת לניהול תורים נורמלית אלה מנהל הסניף אחראי על זה.
אני לא ניסיתי אבל תנסי אולי באמת תמצאי תור.
אם מעניין אתכם זה קישור לסרטון שהוא מסביר שם . https://www.kore.co.il/files/2022/2/videos62027bc09f8fefile_437.mp4
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כל יום נפתחים תורים לעוד יום נוסף בעוד 4 חודשים - שעכשיו זה אומר ל13 בספטמבר יפתח מחר
בגלל העומס הגדול מאוד בבני ברק עד סוף היום כל התורים באותו יום כבר לא זמינים ואז מופיע שאין תורים זמינים
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הבעיה היא שהבן שלי קיבל צו גיוס לעוד כחודשיים והוא צריך ת.ז.

לא יכולה לחות לספטמבר
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כל יום נפתחים תורים לעוד יום נוסף בעוד 4 חודשים - שעכשיו זה אומר ל13 בספטמבר יפתח מחר
בגלל העומס הגדול מאוד בבני ברק עד סוף היום כל התורים באותו יום כבר לא זמינים ואז מופיע שאין תורים זמינים
אנחנו ישבנו מ-6.30 בבוקר.
לא מצאנו.
סליחה שאני משביתת שמחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אנחנו ישבנו מ-6.30 בבוקר.
לא מצאנו.
סליחה שאני משביתת שמחות
זה באמת מוזר כי בכל השבוע וחצי האחרון כל יום נפתח ליום המקביל (לדוג' אתמול נפתח ל12 בספטמבר) אפשר לראות את זה בירושלים, אבל בדיוק היום לא נפתח ל13 בשום עיר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בבני ברק נפתח עכשיו ל11 ול12 בספטמבר
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני כבר יותר משבועיים מנסה כל יום בשעות הבוקר המוקדמות ואין בשום מקום.

(למעט יום אחד שב9 בבוקר נמצא ל10)

כנראה שהשיטה הזו כבר לא עובדת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני כבר יותר משבועיים מנסה כל יום בשעות הבוקר המוקדמות ואין בשום מקום.

(למעט יום אחד שב9 בבוקר נמצא ל10)

כנראה שהשיטה הזו כבר לא עובדת...
בבני ברק זה באמת כך - יש לפעמים בשעות הבוקר המאוחרות אבל צריך נס כדי להספיק לתפוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בבני ברק זה באמת כך - יש לפעמים בשעות הבוקר המאוחרות אבל צריך נס כדי להספיק לתפוס
טוב לדעת. מחפשים תור בדחיפות בב"ב, לצורך טיפול רפואי.
ננסה לבדוק גם אחרי 8.30.
אגב, מה הסיבה להתנהלות התמוהה הזו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
טוב לדעת. מחפשים תור בדחיפות בב"ב, לצורך טיפול רפואי.
ננסה לבדוק גם אחרי 8.30.
אגב, מה הסיבה להתנהלות התמוהה הזו?
אם זה דחוף
כדאי שתרחיבו את החיפוש גם לערים אחרות.

בכל אזור המרכז מאוד קשה למצוא לאחרונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הייתי אתמול במשרד הפנים,
היה לי תור שקבעתי בינואר.
עמדו בחוץ עשרות אנשים בלי תור שחשבו שיכניסו אותם.
זה לא קורה, לידיעה.

מעניין אתכם לדעת מה קרה איתי?
אז הגעתי, חיכיתי בתור חצי שעה,
התיישבתי מול פקידה בלתי נראית כיוון שהיא ישבה מאחורי 20 ס"מ לפחות של דבקים וניילונים פן יבולע לה מהלקוחות. לא רואים דמות, רואים משהו מטושטש זז מאחורה.
ואז
גיליתי ששכחתי את התז שלי. ולא יכולתי לחדש את הדרכון.
וזהו.
היום ראיתי שאין שום תור לעשרים שנה הבאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
השיטה הזו כבר לא עובדת.
מנסיון בחיפושים ללשכות ירושלים (שלומציון והר חומה).
פעם אחת הספקתי לראות זנב תור מבצבץ לאותו יום ב-8:12, ולפני שהספקתי לחשב אם נצליח להגיע, התור נעלם.
למחזיקי פלאפון כשר הבעיה מתעצמת, כי כל רענון של האתר דורש כניסה מחדש ללא חשבון.

על הדרך, אם יש לכם תור קרוב ללשכות ירושלים והתחרטתם בסוף (כי מי צריך ת"ז של המדינה הציוינית, או כי למה לנסוע לחו"ל, ארץ ישראל יפה בהרבה!) - אנחנו נשמח לקבל אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הייתי אתמול במשרד הפנים,
היה לי תור שקבעתי בינואר.
עמדו בחוץ עשרות אנשים בלי תור שחשבו שיכניסו אותם.
זה לא קורה, לידיעה.

מעניין אתכם לדעת מה קרה איתי?
אז הגעתי, חיכיתי בתור חצי שעה,
התיישבתי מול פקידה בלתי נראית כיוון שהיא ישבה מאחורי 20 ס"מ לפחות של דבקים וניילונים פן יבולע לה מהלקוחות. לא רואים דמות, רואים משהו מטושטש זז מאחורה.
ואז
גיליתי ששכחתי את התז שלי. ולא יכולתי לחדש את הדרכון.
וזהו.
היום ראיתי שאין שום תור לעשרים שנה הבאות.

היית בבב?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה