דרוש מידע יש סיכוי לתור למשרד הפנים בבני ברק ?

  • הוסף לסימניות
  • #42
דיווח מהיום-: רשות האוכלוסין וההגירה תפעיל בשבוע הבא בבני ברק מרכז ייעודי חדש, שיוסיף מאות תורים ביום להנפקת דרכונים זמניים.
רק דרכונים זמניים?
כן.
בתשלום 'מוזל' של כ-430 ש"ח.
יחסית להנפקת דרכון בנתב"ג זה אכן מוזל. מה יש לדבר
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
הבעיה התגברה במיוחד בשנה האחרונה
(ואולי יותר בתקופה האחרונה - כי הרבה רוצים לטוס אחרי הקורונה וכו)
לא רואה איך זה קשור לעובדי מדינה
ולפנסיות שלהם
יש הרבה משרדי ממשלה, והתורים להגיע אליהם לא הזויים בכלל
במשרד הפנים טוענים שזה בגלל שבתקופת הקורונה לא היו טיסות אז כרגע יש עומס בהנפקת דרכונים שנצבר בתקופת הקורונה, וכן שהיו להם הרבה בידודים של עובדים שהאריכו את התורים.
כך או כך בשנים רגילות בתקופת הקיץ עמוס אך יעיל.
העומס דווקא השנה מראה שזה באמת לא קשור לעובדי מדינה ופנסיות אלא לבעיה נקודתית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
במשרד הפנים טוענים שזה בגלל שבתקופת הקורונה לא היו טיסות אז כרגע יש עומס בהנפקת דרכונים שנצבר בתקופת הקורונה, וכן שהיו להם הרבה בידודים של עובדים שהאריכו את התורים.
כך או כך בשנים רגילות בתקופת הקיץ עמוס אך יעיל.
העומס דווקא השנה מראה שזה באמת לא קשור לעובדי מדינה ופנסיות אלא לבעיה נקודתית.

אז שיפתרו אותה, את הבעיה הנקודתית.
(שמתמשכת כבר קרוב לשנה).
שיעשו מבצע של תורים לכל דורש בכל לשכה, יאריכו את שעות הקבלה ויוסיפו פקידים. עד שיחוסל העומס המצטבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
עכשיו נפתח בכל הלשכות ב14 בספטמבר (לכאורה ב13 סגור - לא ברור למה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
לא! אל תגיעו ללשכת בני ברק בלי תור, ניסינו פעמיים על הבוקר ולא הלך.
יש עשרות ממתינים ואיש לא נכנס, אנחנו התייאשנו (אולי נכנסו אחרי המתנה של מס' שעות, לא ראינו, הלכנו)
יש לי 2 שאלות:
1. למה אתר ממשלתי אמור להיות א-י-ט-י ? כ"כ מסובך להושיב כמה מתכנתים שיסדרו את זה? כולה קביעת תורים...
2. למה א"א לשים עוד כמה פקידות שיוציאו לנו דרכונים? מדינה מפגרת!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
1. למה אתר ממשלתי אמור להיות א-י-ט-י ? כ"כ מסובך להושיב כמה מתכנתים שיסדרו את זה? כולה קביעת תורים...
הוא לא היה תמיד כ"כ איטי בשבוע האחרון הוא נהיה מזעזע!
הם מנסים למנוע מבוטים לקבוע תורים - אבל גם אנשים לא מצליחים ככה לקבוע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אז שיפתרו אותה, את הבעיה הנקודתית.
(שמתמשכת כבר קרוב לשנה).
שיעשו מבצע של תורים לכל דורש בכל לשכה, יאריכו את שעות הקבלה ויוסיפו פקידים. עד שיחוסל העומס המצטבר.
לגמרי.
אני לא הסנגורית ולא הדוברת שלהם. פשוט לא אהבתי את ההתלהמות כנגד עובדי מדינה.

אגב, משבוע הבא יהיה בב"ב מבצע נקודתי כזה, רק שהדרכונים שיונפקו יהיו זמניים ובעלות של 430 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אגב, משבוע הבא יהיה בב"ב מבצע נקודתי כזה, רק שהדרכונים שיונפקו יהיו זמניים ובעלות של 430 ש"ח.

כן, קראתי את ה'בשורה' הזו והיא מעוררת חשק עז לראות את כל המושחתים יושבים בכלא.
למה שנשלם על דרכון זמני? אם כבר מנפיקים שינפיקו קבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אני לא הסנגורית ולא הדוברת שלהם. פשוט לא אהבתי את ההתלהמות כנגד עובדי מדינה.

שום עסק פרטי לא היה מרשה לעצמו להתנהל בצורה נבזית שכזו.
אז כן, יש קשר ישיר להיותם עובדי מדינה, שיש להם מונופול בלעדי על השירות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
שום עסק פרטי לא היה מרשה לעצמו להתנהל בצורה נבזית שכזו.
אז כן, יש קשר ישיר להיותם עובדי מדינה, שיש להם מונופול בלעדי על השירות.
תורים ארוכים הם עניין של היצע וביקוש. גם אם צריך להגדיל את ההיצע קצת מוגזם לקרוא לזה התנהלות "נבזית".
עד פברואר היו תורים זמינים בטווח של חודש בכל הארץ, כך שמדובר על בקושי שלושה חודשים של עומס גדול על המערכת שמנסים לפתור.

חוסר היעילות קשור לכך שהם עובדי מדינה וכפופים לאינספור רגולציות ובירוקרטיות. ההתלהמות (הלא נכונה) על העובדים והפנסיה שלהם - מוגזמת בעיני.

אני די בטוחה שכל הנושא של דרכון זמני ועלותו בצדו, שזה לגמרי מקומם, הוא עניין בירוקרטי שלא בסמכותם לשנות אלא רק ע"י הוראת שעה של שרת הפנים.
מדוע לא ניתנה הוראה כזו? לאיילת שקד פתרונים.

(ורק כהערת אגב, לא ראיתי שהפרטת הדואר עשתה טוב לשירות שניתן לתושבי המדינה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
עד פברואר היו תורים זמינים בטווח של חודש בכל הארץ, כך שמדובר על בקושי שלושה חודשים של עומס גדול על המערכת שמנסים לפתור.
כבר מדצמבר לפחות המצב ככה...
הוא נהיה יותר גרוע בשבועיים האחרונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
חוסר היעילות קשור לכך שהם עובדי מדינה וכפופים לאינספור רגולציות ובירוקרטיות. ההתלהמות (הלא נכונה) על העובדים והפנסיה שלהם - מוגזמת בעיני.
מעניין שבמס הכנסה היעילות ממש נגזרת מהגיל.
אם את רוצה יש לי שלל דוגמאות בפרטי איך המדינה מנסה נואשות באמצעים טכנולוגיים לקדם יעילות ובעיקר שקיפות של תהליכי המענה לאזרח והעובדים עצמם מסיגים את ההתקדמות לאחור.
לגבי פנסיות, הן בור שומן מטורף. 70 מליארד בכל שנה על התקציב. זו בעיקר הסיבה שהיום המדינה מעסיקה בתנאים פחותים פי כמה, מפצלת משרות ומעסיקה עובדי קבלן למאות ואלפים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה