דרוש מידע יש סיכוי לתור למשרד הפנים בבני ברק ?

  • הוסף לסימניות
  • #61
מעניין שבמס הכנסה היעילות ממש נגזרת מהגיל.
אם את רוצה יש לי שלל דוגמאות בפרטי איך המדינה מנסה נואשות באמצעים טכנולוגיים לקדם יעילות ובעיקר שקיפות של תהליכי המענה לאזרח והעובדים עצמם מסיגים את ההתקדמות לאחור.
לגבי פנסיות, הן בור שומן מטורף. 70 מליארד בכל שנה על התקציב. זו בעיקר הסיבה שהיום המדינה מעסיקה בתנאים פחותים פי כמה, מפצלת משרות ומעסיקה עובדי קבלן למאות ואלפים.
רגע
מההתחלה
לא תמצאי מתנגדת לפנסיות ותיקות נחרצת ממני.
עבדתי בתחום ואני מכירה אותו היטב. אנחנו משלמים היום את הפנסיות של הפורשים הללו.

רובם המוחלט של עובדי המדינה היום (לא בצבא) הם כבר בעלי פנסיה צוברת.
התנגדתי להתלהמות נגד עובדי המדינה כאילו הם והפנסיות שלהם הסיבה לפקק נקודתי של כמה חודשים בקבלת הקהל בלשכות של משרד הפנים. סה טו.
ממה שאני מכירה המדינה לא ממש מתאמצת לקדם יעילות ברוב המנגנונים שלה. משרד הפנים הוא אחד הפחות יעילים.
ראו ערך הבלגן של העסקת העובדים הזרים בכל תקופת הקורונה. הוראות שעה שלא מתפרסמות, הוראות שמתפרסמות ואין משפטן שיכול להגיד בוודאות מה הן אומרות בפועל.
הלוואי שהעובדים היו הבעיה היחידה במנגנונים הממשלתיים, בפרט בגלל שכיום כמו שאמרת ההעסקה שלהם שונה בתכלית וממילא הכח שלהם הרבה פחות משמעותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
התנגדתי להתלהמות נגד עובדי המדינה כאילו הם והפנסיות שלהם הסיבה לפקק נקודתי של כמה חודשים בקבלת הקהל בלשכות של משרד הפנים. סה טו.
ממה שאני מכירה המדינה לא ממש מתאמצת לקדם יעילות ברוב המנגנונים שלה. משרד הפנים הוא אחד הפחות יעילים.
ראו ערך הבלגן של העסקת העובדים הזרים בכל תקופת הקורונה. הוראות שעה שלא מתפרסמות, הוראות שמתפרסמות ואין משפטן שיכול להגיד בוודאות מה הן אומרות בפועל.
הלוואי שהעובדים היו הבעיה היחידה במנגוננים הממשלתיים, בפרט בגלל שכיום כמו שאמרת ההעסקה שלהם שונה בתכלית וממילא הכח שלהם הרבה פחות משמעותי.
בכל מקום בו מתקיימת קביעות כחלק מיחסי עובד מעביד וכן אין בקרה מספקת על היעילות פריון העבודה ירד.
זה טבע אנושי.
בחברה פרטית/ציבורית שבה המנהלים נדרשים למדוד תפוקה והישגים מול עצמם, מול בעלי המניות,מול הבנק, מול דירקטוריון לא יתקיים מצב כזה כי היא פשוט תקרוס או שראשי המנהלים יעופו עוד לפני כן- בהצגת דוחות עם ירידה ברווח.
בשירות הציבורי זה קיים ועוד איך. המושג מסמרים בלי ראש לא הומצא סתם בהקשר הזה.
ולא. הם לא הבעיה היחידה ואנחנו לא מדברים על האנשים אלא על המנגנון. מנגנון שמחנך אותם שאפשר לתת תפוקה נמוכה יותר כי אין למי לתת דין וחשבון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
כיום כמו שאמרת ההעסקה שלהם שונה בתכלית וממילא הכח שלהם הרבה פחות משמעותי.
ועד שהמבוגרים יצאו מהמערכת אנחנו נסבול והם גם יספיקו לחנוך כמה צעירים בשיטה קלוקלת.
תעבדי יומיים עם המפ"ל ותקבלי קרניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
בכל מקום בו מתקיימת קביעות כחלק מיחסי עובד מעביד וכן אין בקרה מספקת על היעילות פריון העבודה ירד.
זה טבע אנושי.
בחברה פרטית/ציבורית שבה המנהלים נדרשים למדוד תפוקה והישגים מול עצמם, מול בעלי המניות,מול הבנק, מול דירקטוריון לא יתקיים מצב כזה כי היא פשוט תקרוס.
בשירות הציבורי זה קיים ועוד איך. המושג מסמרים בלי ראש לא הומצא סתם בהקשר הזה.
ולא. הם לא הבעיה היחידה ואנחנו לא מדברים על האנשים אלא על המנגנון. מנגנון שמחנך אותם שאפשר לתת תפוקה נמוכה יותר כי אין למי לתת דין וחשבון.
זו חיה הולכת ונכחדת.
כבר הרבה שנים שעובדים חדשים לא מקבלים "קביעות" ו"תקן".
יש מנגנונים של הערכת עובד, יש להם תרגום בשכר, יש תוכניות לשיפור יעילות של עובד ויש גם איום בפיטורין. נכון שמפטרים שם פחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
זו חיה הולכת ונכחדת.
כבר הרבה שנים שעובדים חדשים לא מקבלים "קביעות" ו"תקן".
יש מנגנונים של הערכת עובד, יש להם תרגום בשכר, יש תוכניות לשיפור יעילות של עובד ויש גם איום בפיטורין. נכון שמפטרים שם פחות
ועד שהמבוגרים יצאו מהמערכת אנחנו נסבול והם גם יספיקו לחנוך כמה צעירים בשיטה קלוקלת.
תעבדי יומיים עם המפ"ל ותקבלי קרניים
כמו כן, ככל שיהיו יותר ח"כים משמאל בממשלה כך תצפי שחלק מהניוון ישאר.
הם אלו שמעצימים את כוחם של ועדי עובדים עד שזה יוצא מכלל שליטה.
ועוד לא התחלתי לדבר על שיטת המכרזים וכל הליקויים שבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
ועד שהמבוגרים יצאו מהמערכת אנחנו נסבול והם גם יספיקו לחנוך כמה צעירים בשיטה קלוקלת.
תעבדי יומיים עם המפ"ל ותקבלי קרניים.
לא עד שהם יצאו אלא עד ה120 שלהם.
טעות היסטורית שב"ה כבר תוקנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
כמו כן, ככל שיהיו יותר ח"כים משמאל בממשלה כך תצפי שחלק מהניוון ישאר.
הם אלו שמעצימים את כוחם של ועדי עובדים עד שזה יוצא מכלל שליטה.
ועוד לא התחלתי לדבר על שיטת המכרזים וכל הליקויים שבה.
נכון
וככל שיהיו יותר ח"כים מהימין בממשלה יהיו יותר גזירות כלכליות שנוגעות למגזר החרדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
נכון
וככל שיהיו יותר ח"כים מהימין בממשלה יהיו יותר גזירות כלכליות שנוגעות למגזר החרדי.
אני מסתייגת מהמינוח גזירות
ובכל מקרה, הקצנה לכיוון כזה או אחר אף פעם אינה טובה.
אפשר מדיניות כלכלית ימנית שמרנית בלי לבטל את הקצבאות כליל. אבל זה דיון נפרד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אני מסתייגת מהמינוח גזירות
ובכל מקרה, הקצנה לכיוון כזה או אחר אף פעם אינה טובה.
אפשר מדיניות כלכלית ימנית שמרנית בלי לבטל את הקצבאות כליל. אבל זה דיון נפרד.
אכן דיון נפרד, הזכרתי את זה כי בכל צד כלכלי של המפה יש טוב ורע.
בשמאל הכלכלי יחד עם מתן כח לארגוני עובדים מסואבים יש גם דאגה לעובד החלש, לאוכלוסיות מוחלשות שאינן כדאיות למדינה. סוציאליזם עם כל מה שכרוך בו.

ההקצנה כבר קיימת (כל עוד זו המפה הפוליטית בארץ)
ואני חוששת שהמינוח גזירות הוא כבר חלק מהלקסיקון כך שהסתייגויות לא יועילו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
ההמתנה הארוכה היתה כבר לפני כחצי שנה.
הייתי בלשכת בית שמש וראיתי שם 3 עובדות המקבלות קהל ומצד שני היו שם עוד 7 עמדות ריקות, פניתי למשרד מבקר המדינה עם תלונה על זמן ההמתנה הארוך והלא סביר ונסיון לברר למה לא מביאים עוד עובדים.
התשובות שקיבלתי הן:
"אין תקנים פנויים ולכן לא ניתן לגייס כוח אדם ללשכה. כתוצאה מכך קיימות עמדות לא מאוישות בלשכה"
"עם זאת נבקש להדגיש כי נציבות תלונות הציבור מודעת היטב לבעיית המחסור בתורים זמינים
ללשכות רשות האוכלוסין, בשל הצפה בפניות לחידוש דרכונים של תושבים רבים שלא טיפלו
בחידוש דרכוניהם בתקופת משבר הקורונה, והיא פועלת מול רשות האוכלוסין למציאת פתרונות
לשיפור השירות לתושבי המדינה".
.
אגב: תנסו בטלפון להתקשר למשרד הפנים *3450 תנסו לדבר עם נציג שלוחה 4>5, מי שמצליח צל"ש.
ניסיתי כעת "מיקומך בתור 241" מה אתם אומרים... להמתין?
המתנתי יום אחד 59:03 דק' כשהייתי מס' 99 בתור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
רשות האוכלוסין הודיעו על אתר חדש להנפקה מהירה של דרכונים זמניים בבני ברק. ח״כ אורי מקלב מתריע בדיון שיזם בועדת הפנים: ״הציבור יאלץ לשלם כפול על הוצאות הדרכונים, פעם אחת בהנפקת הדרכון הזמני במחיר גבוה ופעם שניה בהנפקת הדרכון הקבוע. וזאת למרות שזהו כשל של המדינה״.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
שימו לב!
אפשר כבר לקבוע תורים ללשכה לדרכונים זמניים במבצע קדש בבני ברק
יש תורים לשבוע הבא - וכנראה שלא ישאר להרבה זמן תורים פנויים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
שימו לב!
אפשר כבר לקבוע תורים ללשכה לדרכונים זמניים במבצע קדש בבני ברק
יש תורים לשבוע הבא - וכנראה שלא ישאר להרבה זמן תורים פנויים.
ואם אני צריכה ת.ז. ראשונה דווקא?

ואיך מזמינים תור למבצע קדש ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
ואם אני צריכה ת.ז. ראשונה דווקא?

ואיך מזמינים תור למבצע קדש ?
הלשכה במבצע קדש הוא רק לדרכונים זמניים לת.ז. חייבים לשכה רגילה (אפשר לפנות אלי באישי)
ועכשיו באתר אחרי שמכניסים שם וטלפון לפני בחירת עיר יש אפשרות לבחור בין תיעוד ביומטרי (ת"ז דרכון רגיל, שינוי מצב אישי וכו') לבין דרכון זמני במבצע קדש- בני ברק
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
@א.ש!
יש לך איך לעזור עם תורים בלשכה רגילה- להנפקת ת.ז ראשונה?
נתן לי עכשיו לקבוע לעוד 5 חודשים! (מודיעין עילית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
@א.ש!
יש לך איך לעזור עם תורים בלשכה רגילה- להנפקת ת.ז ראשונה?
נתן לי עכשיו לקבוע לעוד 5 חודשים! (מודיעין עילית)
אפשר לפנות אלי באישי
אני יכולה לנסות אבל לא להתחייב בגלל העומס
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
תוכלי ליצור איתי קשר באישי? אין לי פרימיום
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
עכשיו יש תורים לספטמבר בבני ברק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
נפתח בבני ברק גם לאוקטובר ונובמבר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה