דרוש מידע יש סיכוי לתור למשרד הפנים בבני ברק ?

תודה לכל העונות...
התור שקובעים שם במקום, למתי הואר בערך באותו יום או לעוד חודשיים?
כי אני לא גרה בבני ברק ולנסוע בשביל לקבוע תור זה קצת מורכב.
ומישהי ניסתה פעם לעשות דרכון בשדה תעופה?
 
ומישהי ניסתה פעם לעשות דרכון בשדה תעופה?
תקראו פה
 
לידיעתכם
לכל הבאים ללשכה בבני ברק במבצע קדש לדרכון זמני:
1. חייבים להביא אתכם את sms או צילום/ הדפסה של קביעת התור
2. למצוא את המקום זה סצנה בפני עצמה. המקום נמצא מול קניון איילון להכנס לכביש של אלבר עד רמי לוי ואז להמשיך עוד. שם לפי אנשי האבטחה תמצאו את המקום...
3. במקום עצמו תצטרכו לעבור ב"שביל נחש" להראות זימון, לעבור בידוק, להרשם אצל פקיד ואז סוף סוף להכנס ללשכה.
במקום עצמו הפקידים היו אדיבים מאד. לא היינו צריכים להמתין זמן רב. ויוצאים עם דרכון זמני ביד
בהצלחה
 
אני מנסה כל בוקר כל כמה זמן ופשוט איןןןןןןןןןןןןןן
מה עושים?????????.
מצגת40, מתי ואיך הצלחת להזמין תור??
 
לא תאמינו!!!!!
הצלחתי להזמין 3 תורות עכשיו בבני ברק אבל רק עכשיו אני רואה שחייבים להדפיס את התור ולא הדפסתי...
ז"א שהלך על התור??
ועוד שאלה אני צריכה דרכונים למשפחה אז צריך תור לכל אחד? כי עד שהזמנתי כבר הכל נגמר
 
לא תאמינו!!!!!
הצלחתי להזמין 3 תורות עכשיו בבני ברק אבל רק עכשיו אני רואה שחייבים להדפיס את התור ולא הדפסתי...
ז"א שהלך על התור??
ועוד שאלה אני צריכה דרכונים למשפחה אז צריך תור לכל אחד? כי עד שהזמנתי כבר הכל נגמר
באיזה סניף של בני ברק?
דרכונים זמניים?
 
מניסיון מהזמן האחרון,
תנסו לקבוע לסניף בבית שמש,
החל משבע ועשרים. נפתחים תורות באזור שבע וחצי ובאזור שמונה.
התורות הם לשבוע שאחר כך, שווה לנסות.
 
לכולם זה ככה ?!?
Screenshot.png
Screenshot.png
 
חסיד אמיתי, מוכר...תנסו הרבה פעמים עד שיעבוד
לא הבנתי איך בבית שמש באיזה שעה לנסות?
 
ועוד שאלה מצחיקה קצת
מישהו מכיר סוכני נסיעות או חברות זולות של טיסות?
 
ז"א שהלך על התור??
תנסו לעשות בהסטורית גלישה אולי יופיע המסך שהתור נקבע ותוכלו לעשות צילומסך. קבעתי גם למשפחה נוספת שהיו היום בלי הזימון ועד שלא שלחתי צילומ מסך מקביעת התור לא נתנו להם להכנס.
ועוד שאלה אני צריכה דרכונים למשפחה אז צריך תור לכל אחד? כי עד שהזמנתי כבר הכל נגמר
צריך תור לכל אחד אבל אם זה קצת יותר זה יעבור. אנחנו הזמנו 3 ועשינו 4.
 
לא! אל תגיעו ללשכת בני ברק בלי תור, ניסינו פעמיים על הבוקר ולא הלך.
יש עשרות ממתינים ואיש לא נכנס, אנחנו התייאשנו (אולי נכנסו אחרי המתנה של מס' שעות, לא ראינו, הלכנו)
יש לי 2 שאלות:
1. למה אתר ממשלתי אמור להיות א-י-ט-י ? כ"כ מסובך להושיב כמה מתכנתים שיסדרו את זה? כולה קביעת תורים...
2. למה א"א לשים עוד כמה פקידות שיוציאו לנו דרכונים? מדינה מפגרת!!!
אפשר להגיע ללא תור רק לא להגיד שצריכים דרכון או שאפשר להגיד שצריכים להתייצב ואז צריך ת.ז. או תעודת לידה וכו'
תכל'ס,
אפשר ללכת בלי תור ללשכה בבני ברק?
ומישהי יודעת אם יש מצב שבשדה תעופה הם לא מאשרים? (חתונה של בת דודה)
ואם מישהי ניסתה איך זה הולך שם תורים וכו'...
תודה לכל העונות...
התור שקובעים שם במקום, למתי הואר בערך באותו יום או לעוד חודשיים?
כי אני לא גרה בבני ברק ולנסוע בשביל לקבוע תור זה קצת מורכב.
ומישהי ניסתה פעם לעשות דרכון בשדה תעופה?
אז ככה,
התור הוא לאותו יום,
אני הגעתי עם הבת שלי למשרד הפנים בבני ברק
אמרתי למאבטח שאני צריכה רק תעודת לידה (אכן בשביל זה הגעתי)
הוא נתן לי לעבור ולגשת אל האחראי על התורים,
שואל אותי הבחור מה אני צריכה, אמרתי תעודת לידה,
שואל אותי: וזהו?
אמרתי אני אשמח שיכניסו אותי גם לדרכון בשבילה
אז הוא לקח את הפתק של המספר שהוא הוציא לי ורשם "גם לדרכון"
 
קבעתי 2 תורות לדרכונים זמניים ולא שמרתי את האישור
לא הצלחתי להיכנס דרך ההיסטוריה
השאלה עם צילום מסך של ההיסטוריה של הגלישה יעזור
או איך אני יכולה למצוא הוכחה לכך..
 
קבעתי 2 תורות לדרכונים זמניים ולא שמרתי את האישור
לא הצלחתי להיכנס דרך ההיסטוריה
השאלה עם צילום מסך של ההיסטוריה של הגלישה יעזור
או איך אני יכולה למצוא הוכחה לכך..
לאיזה סניף?
כי בכל הסניפים הם בדר"כ לא דורשים - רק בסניף לדרכונים זמניים לכאורה עדיין אין להם מערכת אוטומטית לאיתור תורים לפי מס' זהות שם...
 
תור לדרכון זמני בבני ברק.
לעוד שבוע וחצי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה