דרוש מידע ילדה בת חמש שלא נרדמת

  • הוסף לסימניות
  • #61
דוקא אני הבנתי שזה תופעה די נפוצה בגיל הזה,
ומנטולין- עם כל הכבוד לו שהוא טבעי וכו' הוא ממכר!! אחרי שהגוף מתרגל אליו כבר אי אפשר בלעדיו....
אם התכוונת ל"מלטונין". אז שטויות. אני משתמשת מדי פעם, וממש לא ממכר.
הייתי אומרת שהוא ממכר להורים...זה כן! ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אם את מעונינת בטיפול רציני יקר ויעיל, תכתבי לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
מתי יהיה לילדות בית?
אם יגיעו הביתה בארבע וילכו לישון בשש...
היא תלך לישון מוקדם
ותקום מוקדם..
גיל 5 השעה 8.00 קצת מאוחר, לדעתי היא עברה את סף העיפות
אצלי שהילדים היו קטנים, היו קמים מוקדם
והיו מספיקים עולם ומלואו עד שהיו הולכים למוסדות הלימוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
הילד שלי בן 4 בדיוק ככה יכול למשוך בלילה עד חצות...
קניתי שמיכה כבדה וזה ממש עוזר לו להרדמות מהירה
וגם אני אומרת לו כך עכשו תרוץ תשתולל תשתה שירותים וכו 5 דקות
ואחכ אתה נכנס למיטה ולא יוצא עד הבוקר( אני אומרת זאת בקול מאד ברור אבל מרגיע)וזה עוזר פלאים!
מרגישה ש הילד מפנים זאת והגוף נכנס להרפיה שינה
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
בעניין המלטונין... אני גם נותנת את זה לילדה קטנה(בת 3) בהמלצת כמה תזונאיות, לא ממכר. ההיפך לימד אותה לישון. היא היתה שוכבת כמה שעות במיטה ומנסה בכל הכח להירדם.... לא הצליחה. רחמנות! למה לסבול? אין לזה תופעות לוואי.
אבללללל.
צריך להזהר גם שיהיה בשעה קבועה כי אם לא זה יכול לשבש את ההורמונים(אני לא מבינה מה אני אומרת רק מצטטת אנשים שמבינים)
וחוץ מזה- לא לתת יותר מידי. אני בהתחלה נתתי לה שליש, זה שיגע אותה אחרי זה כל היום. הורדתי לרבע קטן- קצת פחות מרבע. ואז זה הסתדר ועבד יופי.
ילד שלא ישן מספיק זה גורם לו נזק, זה לא צודק שיש ילדים שלא צריכים לישון הרבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
למה לתת לילד לחיות על כדורים ותוספים מגיל 5?
מבינה שיש ילדים במצב באמת קיצוני שזה הדבר היחיד שיכול לעזור להם, אבל זה לא הפתרון היחיד.
שגרה נכונה יכולה לסגור את הסיפור בקלות ולעזור גם ליתר הילדים בבית, מה שכדור שילד אחד לוקח לא יכול לעשות.
לפי איך שהאמא כתבה לא נראה ששגרה תעזור, אדרבה שתבדוק הכל ותספר לנו מה עזר
וזה בכלל לא כזה גרוע לרחת מילטונין טבעי למה את פוחדת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אם הילד מוציא אנרגיות במשך היום ההשכבה היא יותר קלה בהחלט!
לי היה ילד גם בגיל 5 שלא היה נרדם והייתי עושה לו תרגילים לפני השינה,
והשינה אח"כ הייתה מושלמת.
תרגיל 1: הילד על המיטה שם רגליים על הקיר ומטפס איתם תוך כדי שנשען על הידיים (מקווה שהבנת...)
תרגיל 2: הילד שוכב בקצה השמיכה על הרצפה, ואת מגלגלת אותו עד לכרבול מלא (כמו רולדה..)ופותחת בגלגול
זה ממש כיף להם:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
לא נרדמת מסיבה רפואית? או שהיא טוענת שהיא לא עייפה, לא רוצה לישון, וכ'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
רופא הסביר לי פעם שמלטונין הוא הורמון שהמוח אמור להפריש והוא גורם לתחושת עייפות ואז נרדמים. מה שאין כן כדורי שינה מטרתם היא להרפות את הגוף , ואז כשכל הגוף רפוי נרדמים. כמובן שהמלטונין אינו ממכר כיוון שהוא רק הורמון לעומת כדורי שינה המכילים חומרים מחומרים שונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אם הילד מוציא אנרגיות במשך היום ההשכבה היא יותר קלה בהחלט!
לי היה ילד גם בגיל 5 שלא היה נרדם והייתי עושה לו תרגילים לפני השינה,
והשינה אח"כ הייתה מושלמת.
תרגיל 1: הילד על המיטה שם רגליים על הקיר ומטפס איתם תוך כדי שנשען על הידיים (מקווה שהבנת...)
תרגיל 2: הילד שוכב בקצה השמיכה על הרצפה, ואת מגלגלת אותו עד לכרבול מלא (כמו רולדה..)ופותחת בגלגול
זה ממש כיף להם:)
אני רק מנסה לחשוב מה יקרה אם הילדים שלי יוציאו יותר אנרגיות במהלך היום;);)
אחד מהם אפשר לחטוף סחרחורת רק מלהסתכל עליו (מאובחן adhd שהנוירולוגית אמרה שה-h - ההיפר זה המדד הכי בעייתי אצלו...)
ומעניין לנסות את התרגילים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
וואו תודה לכולן
באמת הרופא אמר לי קודם לעשות לה בדיקת דם
ורק אח"כ אם זה יהיה תקין נראה הלאה
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
דחוף עיצה

הבת שלי בת חמש
פשוט מתקשה להרדם
שוכבת במיטה מלאא זמן ולא נרדמת
זה נורמלי שילדה בת חמש תרדם כל יום בעשר?????

אני פשוט לא יודעת מה לעשות
זה משגע אותי
יש כמה סגולות לשינה...
1. לעשות שרשרת עם שן של שועל מת (משנה במסכת שבת).
2. אם היא תאמר כל פעם הריני מאמינה בתחיית המתים.
3. להראות לה את השם הבא וכך היא תהרהר על השם הקדוש הזה: איתיאל (מלאך הממונה על השינה וגם שמו של שלמה המלך).
4. לחשוב על גלי הים.
השלש האחרונים הובאו בספר יפה ללב של הרב רחמים ניסים יצחק פלאג'י בחלק אורח חיים סימן רלט'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
יש כמה סגולות לשינה...
1. לעשות שרשרת עם שן של שועל מת (משנה במסכת שבת).
2. אם היא תאמר כל פעם הריני מאמינה בתחיית המתים.
3. להראות לה את השם הבא וכך היא תהרהר על השם הקדוש הזה: איתיאל (מלאך הממונה על השינה וגם שמו של שלמה המלך).
4. לחשוב על גלי הים.
השלש האחרונים הובאו בספר יפה ללב של הרב רחמים ניסים יצחק פלאג'י בחלק אורח חיים סימן רלט'.
לא שמעתי על זה אפפעם
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
קופצת על האשכול (מקווה שזה בסדר)
הבת שלי בת שנה וחצי-קמה באמצע הלילה, ולא מצליחה להרדם
לוקח לה יותר משעה! עד שנרדמת חזרה,
בשעה הזאת- היא בוכה/ שותה בקבוק(מלא פעמים)/מדברת לעצמה
מה אפשר לעשות בשביל זה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
תש
קופצת על האשכול (מקווה שזה בסדר)
הבת שלי בת שנה וחצי-קמה באמצע הלילה, ולא מצליחה להרדם
לוקח לה יותר משעה! עד שנרדמת חזרה,
בשעה הזאת- היא בוכה/ שותה בקבוק(מלא פעמים)/מדברת לעצמה
מה אפשר לעשות בשביל תשימי לה ספר רזיאל המלאך וספר נועם אלימלך מתחת לכרית
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
בלת"ק

יש לי בן כזה, מאז שהוא תינוק הוא היה קשה בשינה.
הייתי מנדנדת אותו שעות עד שהוא היה נרדם.

היום הוא בן 12, אני מבינה שזהו, ככה הוא, והוא קם עירני, ולומד כמו שצריך. לא נלחמת איתו.
מה שכן, דואגת שהוא יהיה במיטה, שיקרא ספר, שישמע נגן, שכשהשינה כן תחליט להגיע, הוא כבר יהיה בקטע לקבל אותה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
ילד שמתקשה להירדם מאד יכול להיות שקשור לבעיות קשב, מנסיון (שוב, לא בהכרח )
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה