דרוש מידע פצעונים בגוף? מחלת הפה היד והרגל, שמעתם על זה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
משהו חדש(נראה לי)
אתמול היה לתינוק שלי ארבעה פצעונים מתחת לשפה,
והיום בבוקר הוא קם עם הרבה פצעונים בידיים וברגליים,
נלחצתי ועפתי איתו לרופא והוא אמר "גם הוא הצטרף ללהקה...."
מה זה אומר? זהו שדחפו אותי אחרי התור החרון ולא היה לו זמן אז הוא אמר לי בקצרה,
זה מאד מדבק ולכן ישנה התפרצות רצינית עכשיו, זה מתחיל בפה (אצל אחיין שלי זה התחיל מהרגליים אבל ככה הוא אמר)
בערק 2-3 ימים מלווה בחם של 38 בערך אין כל כך מה לעשות עם זה, הוא רק הביא לי משחה לפה אם ישרוף לו וטיפות פנסטיל אם יתרבו הפצעים,
בקיצור אם יש לילד שלכם ח"ו פצעונים בלתי מוסברים אל תלחצו (אני נבהלתי שזה אולי אלרגיה ח"ו) פשוט תלכו לרופא.
אם משהו יודע משהו בעניין אשמח לשמוע כי לדעתי זה מלווה גם בשלשולים, אשמח לכל הוספת ידע (גם לאחיין שלי זה היה כשבוע)
תודה, ורק בריאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
פעם קראו לזה מחלת הפה והטלפיים. אכן יש התפרצות כרגע (מה ששמעתי מבתי בק"ס). אפשר לקנות בבית מרקחת משחת שפיצר, מקל מעט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קוראים לזה בקצרה מחלת הפה והטלפיים
רפואה שלימה
זה מאד מאד מציק ומגרד
בערך שבוע תקופת השיא
הילד בד"כ מאאאאד לא רגוע
תתכונני
ולרפואה הקונבנציונלית אין באמת מה להציע
בטבעי יש הרבה איך לעזור לו לעבור את זה בקלות
מדבק מאד!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
קוראים לזה בקצרה מחלת הפה והטלפיים
רפואה שלימה
זה מאד מאד מציק ומגרד
בערך שבוע תקופת השיא
הילד בד"כ מאאאאד לא רגוע
תתכונני
ולרפואה הקונבנציונלית אין באמת מה להציע
בטבעי יש הרבה איך לעזור לו לעבור את זה בקלות
מדבק מאד!!!!!
זה לא זה אלה שני דברים שונים,
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
פעם קראו לזה מחלת הפה והטלפיים. אכן יש התפרצות כרגע (מה ששמעתי מבתי בק"ס). אפשר לקנות בבית מרקחת משחת שפיצר, מקל מעט.
מי אמר שזה אותו הדבר?
רק שינו את השם? כי איך שהבנתי מהרופא זה משהו שונה,
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #8
משהו חדש(נראה לי)
אתמול היה לתינוק שלי ארבעה פצעונים מתחת לשפה,
והיום בבוקר הוא קם עם הרבה פצעונים בידיים וברגליים,
נלחצתי ועפתי איתו לרופא והוא אמר "גם הוא הצטרף ללהקה...."
מה זה אומר? זהו שדחפו אותי אחרי התור החרון ולא היה לו זמן אז הוא אמר לי בקצרה,
זה מאד מדבק ולכן ישנה התפרצות רצינית עכשיו, זה מתחיל בפה (אצל אחיין שלי זה התחיל מהרגליים אבל ככה הוא אמר)
בערק 2-3 ימים מלווה בחם של 38 בערך אין כל כך מה לעשות עם זה, הוא רק הביא לי משחה לפה אם ישרוף לו וטיפות פנסטיל אם יתרבו הפצעים,
בקיצור אם יש לילד שלכם ח"ו פצעונים בלתי מוסברים אל תלחצו (אני נבהלתי שזה אולי אלרגיה ח"ו) פשוט תלכו לרופא.
אם משהו יודע משהו בעניין אשמח לשמוע כי לדעתי זה מלווה גם בשלשולים, אשמח לכל הוספת ידע (גם לאחיין שלי זה היה כשבוע)
תודה, ורק בריאות.
מסתובב עכשיו בשוק...
מלבד לחכות שיעבור, להחזיק תינוק צורח ולא אוכל ואולי גם מתגרד, לנסות לתת חלב עיזים אין מה לעשות.
תרגישו טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מוכר ונפוץ
פעם בתקופה זה מתפרץ, מדבק מאד!!
כדאי לשמור על האחים
ולנסות להקל על הקטנציק...
חלב עיזים טרי(לא מהמכולת) מרגיע מאד
ושמעתי גם על המשחה של שפיצר( לא מניסיון)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מישהו יודע להגיד לי אם שינו לזה את השם? זה אותו דבר אושונה?
כי הבן שלי ב"ה יחסית סביר בעיקר משלשל, עייף לא אוכל, ומתעורר בבוקר כשעתיים לפני שהוא רגיל,
אבל הוא יחסית רגוע אפשר לומר לא נראה שמציק לו יותר מידי, לכן לפי התיאורים זה נשמע לי שונה,
אשמח לדעת אם יש מישהו שיודע.
תודה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מחלת הפה והגפיים היא מחלה שמלווה בחום ופצעים בפה שמאוד כואבים והפצעים בשאר הגוף הם רק סימפטומים נוספים ולא כואבים בד"כ. מחלת הפה והטלפיים זו מחלה שפוגעת בבקר וחזירים אז בואו נשמור על כבודינו...:cool:
מנסיון אישי של הקטן שלי לפני חודש- זה נורא, אבל חלב עיזים טרי היישר מהעיזה (שכמובן בדקנו לפני כן שהיא בריאה וכו) עזר ממש. תוך יום כבר כמעט כל הפצעים התייבשו ואחרי יומיים הרופא אישר לחזור לגן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מחלה קשה ואיומה לקטנים
אכן אני זוכרת כשזה התפרץ במעון של הבת שלי סגרו כיתות שלמות ל3 ימים ועשו ניקיון וחיטוי והחזירו רק ילדים בריאים לחלוטין
זה מדבק מאד מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מחלת הפה והגפיים היא מחלה שמלווה בחום ופצעים בפה שמאוד כואבים והפצעים בשאר הגוף הם רק סימפטומים נוספים ולא כואבים בד"כ. מחלת הפה והטלפיים זו מחלה שפוגעת בבקר וחזירים אז בואו נשמור על כבודינו...:cool:
מנסיון אישי של הקטן שלי לפני חודש- זה נורא, אבל חלב עיזים טרי היישר מהעיזה (שכמובן בדקנו לפני כן שהיא בריאה וכו) עזר ממש. תוך יום כבר כמעט כל הפצעים התייבשו ואחרי יומיים הרופא אישר לחזור לגן.
חום נמוך?
מה זה אומר התייבשו? לבן שלי הם לא אדומים וחיים כאלה, זה חום כמו אחרי עקיצה שעברו כמה ימים,
וזה בא עם שלשול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מדבק פחד
הבן שלי גם בתוך הסרט הזה עכשיו...
הרופאה הביאה לי תרחיף מייב שואמרה שאם הפצעים ממש נפוחים ופתוחים לשים משחה אנטיביוטית
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
חום נמוך?
מה זה אומר התייבשו? לבן שלי הם לא אדומים וחיים כאלה, זה חום כמו אחרי עקיצה שעברו כמה ימים,
וזה בא עם שלשול?
היה לו חום יומיים לפני כן של 39 שלא הבנתי מאיפה הוא בא. רק כשהגיעו הפצעונים...
גם לבן שלי זה היה נראה יותר כמו עקיצות ופחות כמו פצעים פתוחים כמו שראיתי אצל ילדים אחרים. יכול להיות גם שלשול כי המערכת החיסונית קצת יותר חלשה בגלל הוירוס. (כותבת מהשערה ולא מידיעה מוכחת)
התייבשו הכוונה הצטמקו והתחילו לאט לאט להיות בהירים יותר וקטנים יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מישהו יודע להגיד לי אם שינו לזה את השם? זה אותו דבר אושונה?
כי הבן שלי ב"ה יחסית סביר בעיקר משלשל, עייף לא אוכל, ומתעורר בבוקר כשעתיים לפני שהוא רגיל,
אבל הוא יחסית רגוע אפשר לומר לא נראה שמציק לו יותר מידי, לכן לפי התיאורים זה נשמע לי שונה,
אשמח לדעת אם יש מישהו שיודע.
תודה,
זה בטוח זה
כל אחד עובר את זה אחרת
היה לי אחד הילדים שנדבק בזה פעם
אם לא היתי רואה פצעים לא היתי יודעת שנדבק. הוא היה כזה נשמהההה
ואחרים עשו לי........ נאנחתי מלהזכר

תסמכי על המדינה האדיבה שלנו שאם היתה ממציאה מחלה חדשה כבר
היא כבר היתה מתפרסמת בצורה משווקת לא סתם כך דרך אגב
היו מפרסמים בכל האמצעים שהתגלה זן חדש של מחלה הפה
שמי שנדבק שיעשה חקירה אפידמיולוגית
היו ממספרים כל נדבק
סוגרים מעונות
מכניסים רק עם אישור מחלים
שמים את העיזה בבידוד

זה לא היה עובר בשתיקה

אז נשארנו עם השם הנדוש והמוכר??!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
גם אנחנו באותה סירה
והרופא אמר שזה תסמינים דומים למחלת הפה אבל לא
והוא לא יודע להגדיר מה זה....
למעשה הילד לא סבל מעבר לחום נמוך יום יומיים
הוא לא מגרד ולא מתלונן....
הרופא אמר שאפשר לשלוח לגן אם כבר אין חם...
והפצעים מוזרים כל כמה נראים אחרת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם אצלינו היה את זה השנה. סיוט אמיתי. מלווה בשלשול בלתי פוסק. אין תרופה שמרפאת. בסוף עבר איכשהו.

הזהירו אותנו שחלב עיזים שאינו מפוסטר עלול להיות מסוכן מאוד, ומאידך המפוסטר מאבד את תכונת הריפוי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה