דרוש מידע מחסור חמור במלמדים באיזור ירושלים

  • הוסף לסימניות
  • #81
האשכול הזה מאד עצוב לי
כואב
עצוב על הרבס
עצוב על מצב התעסוקה והפרנסה
ועצוב בעיקר על הילדים
@שליש תיארה מסירות נפש של בעלה שמלמד בשליחות ובאחריות אבל גם הובלע בדבריה המצב הנתון של הכתות- 35 ילדים שחלקם מאתגרים
חדר קטן
אין פעילויות ויציאות ולימודי העשרה
אין לימוד אינידיבידואלי חוץ מרצון לשקט תעשייתי
אין ראיה של כל תלמיד- ולא תיתכן בתנאים כאלו
לאן אנחנו שולחים את הילדים שלנו?
מה קורה אתם שם? האם הם אכן מצליחים ללמוד משהו?
הבמה המכובדת מתחילה לערער כאן יסודות של עושק גננות, עושק מלמדים, תקציבים שנעלמים מתחת לאפינו, חוסר תקציבים במקרה השני
ומה יהיה עתיד החינוך, איפה נמצא את עצמנו ונפש ילדינו בשנים הבאות
אין רבס המסוגלים ללמד בתנאים הללו
לא יודעת איך ילדים מצליחים ללמוד כך...
הציבור שלנו פחות' מפותח' מהציבור הכללי.
כיום חסר להם אלפי מורות/גננות.
לנו מחר יהיה חסר אלפי מורים/גננות/מורים ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
מדיווחים של מנהלים מתברר שיש מחסור חמור במלמדים באיזור ירושלים במיוחד מחסור במלמדים טובים ומנוסים
אני מוכן להתחיל ליהוךת מלמד רק בכמה תנאים 1 שלש לומדים ךליבה 2 שלומדים באידיש
3שמשלמים טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
הניק שליש
כאב לי לשמוע את ההתנהלות בחיידר של בעלך
מותר לי לאזן קצת?
בעלי מלמד בחיידר כנראה בעיר אחרת על אותם שעות משכורת יותר מכובדת משמעותית(אין לו ותק זה המקובל)
ועדין זה נחשב לנמוך
אבל היחס... היחס... אין על היחס שם גם למורים וגם לתלמידים
25 בכיתה מרווחת
כל ילד יהלום פיקוח צמוד ומעקב אחרי כל ילד
הטלפונים בערב סבירים
אולי זה חיידר יוצא דופן
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
איפה מחפשים מלמדים אני שולחת כל הזמן קוח למלמד ירש ומסור שמוכן להגיע כמעט עד סוף העולם ויש לא נסיון ולא מצאנו אשמח שיקשרו ביננו
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
  • הוסף לסימניות
  • #88
איפה מחפשים מלמדים אני שולחת כל הזמן קוח למלמד ירש ומסור שמוכן להגיע כמעט עד סוף העולם ויש לא נסיון ולא מצאנו אשמח שיקשרו ביננו
באיזה עיר,? כי בבני ברק יש ביקוש מאד מאד גדול, אוכל לשלוח לכם כמה טלפונים שיש בבית כנסת אצלנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
ואגב. יש לו תעודה ממשרד החינוך אבל רוב החיידרים הם עמותות פרטיות ואלו שכן שייכים למשה"ח אין להשיג. משרות.
לא פירטתי בכללללל כדי שלא יזהו במה ומי מדובר אבל זה כמעט בכל החיידרים המצב.
גם חיידרים ששייכים למשרד החינוך (תחת הרשת או וואטאבר) המלמדים מקבלים את המשכורת ששולמה מראש, מדווחים עליהם X שעות בעוד הם מלמדים X כפול שתיים
ויש גם מנהלים שמחשבנים יתרה ומבקשים 'להחזיר' להנהלה
בשעה טובה בירושלים התחיל להיות שינוי וכמה חידרים העלו את השכר בעשרות אחוזים
מקווה שזה ישפיע על כולם ויתחיל תחרות אמיתית מי משלם יותר
וכך יתקיים חזון הימים "שהטובים למלמדות"
בשעה טובה ומוצלחת
אמן כן יהי רצון
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
זה לא טענה שלהביא לילדים ממלא מקום לא יפה להגיד
אבל הלך להם יום לפח
נו ומה הפיתרון
שהמלמד לא ישתתף באף שמחה משפחתית
שימנה יפוי כוח לבנק
שידאג לא לחלות אף פעם
שישלח את אשתו לחדר לידה לבד
הוא לא יכול לדחות אף דבר ליום החופשי כי הוא פשוט לא קיים!!!!!!!!!!
ואז כשמגיע ממלא מקום הלך יום לפח
אולי אם היה יום חופשי והיה באותו יום רבה קבוע המצב היה שונה
הניק שליש
כאב לי לשמוע את ההתנהלות בחיידר של בעלך
מותר לי לאזן קצת?
בעלי מלמד בחיידר כנראה בעיר אחרת על אותם שעות משכורת יותר מכובדת משמעותית(אין לו ותק זה המקובל)
ועדין זה נחשב לנמוך
אבל היחס... היחס... אין על היחס שם גם למורים וגם לתלמידים
25 בכיתה מרווחת
כל ילד יהלום פיקוח צמוד ומעקב אחרי כל ילד
הטלפונים בערב סבירים
אולי זה חיידר יוצא דופן
מדובר במוסד מוכש"ר?
כי אם כן אשמח לשמוע על המודל הכלכלי שבו פועל הת"ת
לא נראה לי שההורים משלמים את ההפרש ומהמדינה אין כ"כ מאיפה לקבל יותר
איפה מחפשים מלמדים אני שולחת כל הזמן קוח למלמד ירש ומסור שמוכן להגיע כמעט עד סוף העולם ויש לא נסיון ולא מצאנו אשמח שיקשרו ביננו
באיזה עיר????
אני באופן אישי מכיר מספר חיידרים שמחפשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
כשהחידירים 'ישפילו' את עצמם ויעברות למללכתי חרדי ויפסיקו לשלם משכורות רעב.
גם מצב החידר ישתפר פלאי
המצב של החיידר לא ישתפר
אולי המצב הגשמי של ה"בית ספר" יהיה טוב יותר.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
כשהחידירים 'ישפילו' את עצמם ויעברות למללכתי חרדי ויפסיקו לשלם משכורות רעב.
גדולי ישראל אסרו,
אז אין אופציה כזו.
כבר מזמן לא היה כזה פורום טוב ומועיל בענייני חינוך בנינו, ואני מבקש מכולם לא להיגרר לפולמוס הזה ולהתווכח האם יש גם גדולים שמתירים והאם זה כדאי ולמה לא מצטרפים לרשתות, כדי שהנושא הזה כאן לא ינעל.
ובדרך אגב החיידר בירושלים שהוסיף אתמול יותר מ20% הוא חיידר פטור
מכאן רואים אם רוצים יכולים
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
תשובה לניק השואל מבני ברק מדובר בחיידר רגיל לחלוטין
לא הגיוני ולא מוסרי לשלם 5 על שעות בוקר ואחרי צהרים לפחות 8 אלף
זו התנהגות פושעת כלפי המלמדים וניצול נורא לא הגיוני שכולם כך
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה