דרוש מידע מחסור חמור במלמדים באיזור ירושלים

  • הוסף לסימניות
  • #21
זה עבודה לא מתגמלת כספית
אפשר להחזיק בה מעמד רק עם תחושת שליחות המון סבלנות ואהבה לתלמידים

כנראה שאין הרבה כאלה...
אם היו מחפשים נשים הייתה הצפה...
זה כרגע המצב בבנות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לא בדיוק.
משיחה לאחרונה עם אחד המלמדים,
הוא מקבל 10 אלף, זה נראה לי די יפה בשביל לעבוד בזה.
אז אני יודעת על שכר של 7
שוב, 6 ימים בשבוע! עבודה כל השנה
ועם עושק מצער של פנסיה, אין קרן השתלמות
לא מצדיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אז אני יודעת על שכר של 7
שוב, 6 ימים בשבוע! עבודה כל השנה
ועם עושק מצער של פנסיה, אין קרן השתלמות
לא מצדיק.
בואו,
כאילו שלמנהלת משפחתון מטעם התמ"ת מצדיק הסכום שהם מקבלות
עובדות 5 ימים בשבוע משרה מלאה מ7 עד 16 ללא חופשים כלל,
אין פנסיה, אין ימי מחלה, אין קרן השתלמות ואין כלוםםםםם!!!!!!!
והיא עצמאית אבל תחת מפעיל שקובע לה מה לעשות...
ככה זה העולם ואין אפשרות לשנות :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
  • הוסף לסימניות
  • #30
גברים מתחזקים בית כמו אישה?? מה יעשה גבר עם חודשים חופש?
מפרגנת להם את זה מכל הלב...
רק מסבירה לך שזה עבודה בלי טיפת אוויר לנשימה
לעבוד שישה ימים בשבוע בלי חופשים בכלל עם משכורת בסיסית ביותר
לא פלא שאין הרבה קופצים על 'המציאה'
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
בואו,
כאילו שלמנהלת משפחתון מטעם התמ"ת מצדיק הסכום שהם מקבלות
עובדות 5 ימים בשבוע משרה מלאה מ7 עד 16 ללא חופשים כלל,
אין פנסיה, אין ימי מחלה, אין קרן השתלמות ואין כלוםםםםם!!!!!!!
והיא עצמאית אבל תחת מפעיל שקובע לה מה לעשות...
ככה זה העולם ואין אפשרות לשנות
5 ימים זה לא 6!
גם אם זה יום שישי החופשי, אפשר לנשום בו!
וממלמד בכיתה הדרישות הרבה הרבה הרבה יותר מורכבות מאשר למטפלת משפחתון.
(לא אמרתי שזו עבודה קלה אבל אל תשווי. והיא עוד מהבית.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בואו,
כאילו שלמנהלת משפחתון מטעם התמ"ת מצדיק הסכום שהם מקבלות
עובדות 5 ימים בשבוע משרה מלאה מ7 עד 16 ללא חופשים כלל,
אין פנסיה, אין ימי מחלה, אין קרן השתלמות ואין כלוםםםםם!!!!!!!
והיא עצמאית אבל תחת מפעיל שקובע לה מה לעשות...
ככה זה העולם ואין אפשרות לשנות :(
רק תיקון קטן, משפחתון זה או 6 ימים בשבוע 7-16 או 5 ימים בשבוע 7-16:30.
בסופו של דבר אם יש אנשים שעובדים בעבודות האלו כנראה שמתאים להם פחות או יותר התנאים.
אם אף אחד לא היה מסכים לעבוד בתנאים האלו, מניחה שהם היו משתפרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אצל הליטאים מלמד זה לא משרה מספיק מכובדת - ולכן האשה/השווער מעקמים אף לעבודה כזו... ובמקום זה הוא בכוייל מחפש לחם לאכול...
למה באמת? זה עבודה נקיה, כלי קודש, עדיין יש כמה חופשים בתשלום, לא צריכים תעודות מיוחדות, יש ביקוש
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לא בדיוק.
משיחה לאחרונה עם אחד המלמדים,
הוא מקבל 10 אלף, זה נראה לי די יפה בשביל לעבוד בזה.
מאוד יפה.
ר'בה שמקבל כזה סכום, כנראה מלמד כיתה גבוהה אחר הצהריים,
ללא יום חופשי - מה שקיים בכל המשק!!!! לכל עובד בישראל יש יום חופשי, גם אם זה יום שישי.
למלמדים אין בין הזמנים מלבד אב.
אין אופציה כמעט לקחת חופשים במהלך השנה, אתה צריך לגסוס כדי שיאשרו לך חופשת מחלה.
להכין שיעורים בערבים, לדאוג לחנך את הכיתה שלך באמת.
טלפונים להורים, איבחונים, הסכמות.
10K ש"ח זה לא שכר שווה!!!
את/ה תסכימ/י לצאת לעבוד כל יום עד השעה 6 בערב, כולל ימי שישי, בלי קרן השתלמות, ועוד קרן פנסיה שנוגסת ואז כבר אין 10K ש"ח????
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אין סיכוי
את העבודות שיש שם מלא כסף
בלי עבודה קשה
לא מחפשים עובדים......
כשמדובר על תלמודי תורה שהם לא של החינוך העצמאי אז כנראה לא מדובר על מלא כסף...

בכל אופן, התכוונתי ברצינות - יש בבני ברק 3 תלמודי תורה שהמנהלים עוזבים שם בשנה הבאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
בכל אופן, התכוונתי ברצינות - יש בבני ברק 3 תלמודי תורה שהמנהלים עוזבים שם בשנה הבאה.
לי ידוע על שתיים
אחד יוצא לפנסיה
והשני הודח ברוך השם סוף סוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
באמת מתחילים לשמוע על ועוד תתים שמעלים ששכר אלה שלא מגלים שעוד ועוד מלמדים עוזבים אותם
אם אתם שומעים שנה הבאה שיש לבנכם מלמד חסר נסיון
זה סימן שהנהל לא יודע לתגמל ומגיעים רק חסרי הנסיון
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה