דרוש מידע לימודי יעוץ/טיפול. מאיפה מתחילים?

  • הוסף לסימניות
  • #44
אם את משלימה לתואר ראשון ביהדות וחינוך אז המסלול אורך כשנה פלוס.
את צריכה לעשות גם מבחן אמיר''ם לבדוק את רמת האנגלית, ועל פי התוצאות את משלימה מס' מסוים של קורסים באנגלית.
מקום רציני, לימודים של פעם בשבוע יום ארוך- די אינטנסיבי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
בבית וגן זה שלושה סמסטרים (או פחות, תלוי מתי סיימת את לימודי הבכיר וממילא כמה שעות את צריכה) והם מביאים בתוך לימודי ההשלמה לתואר ראשון גם סטטיסטיקה ושיטות מחקר וכן חלק מקורסי הקדם לקראת תואר טיפולי כגון: פסיכופתולוגיה ועוד.

אבל מה שלא יהיה, יש לך שם את כל הקורסי קדם לקראת תואר שני טיפולי, אותם את יכולה לקחת בנפרד אחרי סיום תואר ראשון .
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
בבית וגן הרבה מקורסי החובה לתואר שני הם מקוונים לא קשים הלמידה וההגשה גמישים
סטטיסטיקה ושיטות מחקר-אין מקוון למיטב ידיעתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
מתי מתחילה שנה בבית וגן?
ומה היתרון של נוות, אם יש?
בבית וגן מתחילים באוקטובר -אחרי החגים
לענ"ד יותר מקצועי וחווייתי מנוות
ואם זו מקפצה לתואר שני הבנתי מבעלות נסיון שעדיף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
תבדקי לגבי קבלה למבח"ר לתחום הספציפי הזה.
מאד קשה להתקבל לשם, אחותי עשתה את כל השעות הדרושות ואת כל הקורסים ולא התקבלה..
כפי הידוע לי זה המקום היחיד שאפשר ללמוד בו בחרדי.
וללמוד במקום לא דתי ממש זה קצת מסוכן שמדובר על נושאי הנפש
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
תבדקי לגבי קבלה למבח"ר לתחום הספציפי הזה.
מאד קשה להתקבל לשם, אחותי עשתה את כל השעות הדרושות ואת כל הקורסים ולא התקבלה..
כפי הידוע לי זה המקום היחיד שאפשר ללמוד בו בחרדי.
וללמוד במקום לא דתי ממש זה קצת מסוכן שמדובר על נושאי הנפש
נכון מאוד.
תקחי בחשבון שהשלמת התואר והקורסים הנדרשים הם לא הפרמטר היחיד לקבלה במבח''ר, נדרשת התאמה אישיותית. והם ממש בוררים.
אגב, גיל ונסיון חיים הוא פרמטר משמעותי. לצעירות סיכוי נמוך למדי להתקבל, גם אם הן מתאימות מבחינת היכולות שלהן.
בנוסף, הם נוטים לקבל כאלה שעברו תהליך טיפולי ישמעותי בעצמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
מעניין אותי לשמוע אם יש המלצות לתואר שני בייעוץ חינוכי?
מומלץ?
ומה עם השמה אח"כ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
ייעוץ חינוכי זה הרבה יותר בירוקרטיה מטיפול. קחי בחשבון. אני יודעת על כמה שלמדו והתאכזבו קשות (ויש מי שזה כן מתאים לה ונהנית מאד. את גם תלויה בהנהלה שמעליך לגבי דיווחים וכאלה).
מה שכן זה תואר יחסית יותר קל שיכול לפתוח את הדלתות לקורסי המשך שמצריכים תואר שני טיפולי, ולכן יש כאלה שעוברים דרך המסלול הזה וממשיכים למשל לטיפול זוגי ומשפחתי במקום מוכר
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
חוץ מטיפול זוגי ומשפחתי יש עוד אפיקים?
הנ"ל פחות מעניין אותי, אם בכלל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נכון מאוד.
תקחי בחשבון שהשלמת התואר והקורסים הנדרשים הם לא הפרמטר היחיד לקבלה במבח''ר, נדרשת התאמה אישיותית. והם ממש בוררים.
אגב, גיל ונסיון חיים הוא פרמטר משמעותי. לצעירות סיכוי נמוך למדי להתקבל, גם אם הן מתאימות מבחינת היכולות שלהן.
בנוסף, הם נוטים לקבל כאלה שעברו תהליך טיפולי ישמעותי בעצמן.
מוסיפה:
באתר המכללה נכתב כי רק 10% מאלו שנרשמות מתקבלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
המקום בו השלימו את התואר ראשון משמעותי?

בנוסף, אשמח מאד לפירוט והסבר על המקצועות הטיפוליים והתארים הנדרשים,
לדוג' הבנתי שעו"ס-גם התואר ראשון בעו"ס, ומקצועות שאפשר להמשיך מתואר ראשון בחינוך.
תודה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
ועוד משו- פסיכותרפיסטית M.A-מה אומר התואר הנ"ל?
MA זה תואר שני, פסיכותרפיה זו הכשרה אחרי תואר שני.
אם משהי כותבת פסיכותרפיסטית MA היא בעצם לא כותבת במה יש לה תואר שני, וזה מעורר שאלה, אם יש לה תואר טיפולי למה לא כותבת? (בדר"כ כותבים: מטפלת באומנות, פסיכותרפיסטית או עו"ס קלינית, פסיכותרפיסטית וכדו') . אם אין לה, אז גם הפסיכותרפיה שלמדה אח"כ לא מוכרת, כי תוכניות פסיכותרפיה מוכרות לא מקבלות בלי תואר שני טיפולי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
חברה שלי עכשיו מסיימת במבחר את התואר השני בטיפול באמנות.
התואר הראשון שלה הוא התואר הפשוט של נוות ישראל, והיא התקבלה למבחר מיד בסיום התואר הראשון.
היתרון של נוות מול מכללות אחרות זה פשוט שהלימודים יותר קלים, ודורשים הרבה פחות השקעה.
זה יפנה לך את הזמן להשלים שעות באמנות לדוגמא, או דברים אחרים.

לצערי לא מכירה נשים שלמדו עו"ס או פסיכולוגיה אז אין לי מה להוסיף בעניין.
תצליחי המון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
למה התכוונת? תסבירי. אשמח לתת לך תשובה
בנוסף, אשמח מאד לפירוט והסבר על המקצועות הטיפוליים והתארים הנדרשים,
לדוג' הבנתי שעו"ס-גם התואר ראשון בעו"ס, ומקצועות שאפשר להמשיך מתואר ראשון בחינוך.
תודה!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה