טיול ונופש מ ת ס כ ל !!! אתרים מחללי שבת בחצי מחיר

אני טיפה חסר סבלנות לאנשים שכותבים "לא יכול להיות" בדבר שהם לא מבינים בו
ולעניין,
מתי החזקת ביד תו נכה לרכב בזמן האחרון?
תחזיק תו ותראה מה כתוב בו
לצערי יש לי ביד אחד.
 
מה הקשר?
זו זכותנו ללכת למקומות שמקדשים שם שמים אבל זה לא אומר שמותר להם בגלל זה לרוקן לי את הארנק
אוקיי אף אחד אף פעם לא אמר שמותר לרוקן לנו את הכיסים
רק דיברתי על המצב הקיים.
שאם כל הכבוד למשתמשי פרוג הגאונים לא הם ישנו את העולם...
 
אם יש לך תציץ ותגיד לי
האמת שאל תבדוק זה ויכוח סרק
1. כי אני מחזיק עכשיו תג ביד ורואה מה כתוב
2. כי את דברי מנכ"ל אגף הרישוי לשעבר שמעתי במו אוזני
3. מוזמן להאזין כל בוקר הם לקחו את נושא ריבוי תווי הנכה כפרוייקטנ ושם אתה יכול להאזין למידע הכי עדכני בנושא
 
אם יש לך תציץ ותגיד לי
זה לא נושא האשכול
בתו כתוב שם
אבל התו היום לא רלוונטי
מה שרלוונטי זה האם הרכב רשום באתר משרד הרישוי או לא,
הפקחים מסונכרנים לאתר משרד הרישוי.
(האמת שכל אחד יכול)
 
יאלל'ה מה הוויכוח כולם יודעים מה כתוב בתו ומי שלא שיעבור ויבדוק בכל רכב שני בארץ.
לא נפק"מ לכלום...........
;););)
 
ורק נותר לשאול איך נושא על אתרים מחללי שבת יכול להגיע לנידון מה כתוב בתו נכה
 
ורק נותר לשאול איך נושא על אתרים מחללי שבת יכול להגיע לנידון מה כתוב בתו נכה
כי האשכול לא היה על אתרים מחללי שבת אלא על אתרים חרדיים שלא נותנים לנכים הזכאים למלווה חינם אפשרות לבוא עם מלווה חינם.
והסתעף לנגררת של כל מה שקשורלתווי נכה
ולאתרים שומרי שבת
 
לנו אין רכב, אולי בגלל זה לא שלחו לנו תג נכה?
(ואגב זה גם שמעתי שיש כאלו שאין להם רכב ובכל זאת הם לוקחים את התג נכה להשאיל מידי פעם לקרובי משפחה ולפעמים לחברים תמורת תשלום. אפילו היו אנשים שהתפלאו איך אין לנו תג נכה: "מה לאבא שלך אין רכב?")
 
אני מתאר לעצמי שאף אחד לא מתווכח על הזכות של אוטיסט לקבל פטור מהמתנה בתור.
הקושי של אדם כזה לעמוד בתור הוא מאוד גדול.

רק הוויכוח הוא לאלו שנמצאים בצד הקל של הרצף.

יש את אלו שאומרים שמכיון שהם נראים נורמלים לא מגיע להם זכויות מיוחדות. (ואגב, לא כל מי שנראה נורמלי זה אומר שהוא בצד הקל, אנחנו לפעמים מרגישים יותר טוב כשהבן שלנו מתנהג גרוע, כך הסביבה פחות שופטת אותנו לרעה).

ואחרים חושבים שהיות שיש להם בעיה בתקשורת עם בני האדם וזה מגביל אותם בהרבה דברים,
לכן כדאי להקל מהם את ההתמודדות החברתית של עמידה בתור, שמצריכה מיומנות תקשורתית שאין להם.

אבל זה ההטבה הקטנה שלהם.
הם מקבלים כל חודש קצבה של אלפי שקלים על הבעיה הזו.
(וזה כנראה בגלל שיש להם לובי חזק שיכול להלחם על חוקים, יש נכים אחרים שמוגבלים יותר ומקבלים פחות).
 
לנו אין רכב, אולי בגלל זה לא שלחו לנו תג נכה?
(ואגב זה גם שמעתי שיש כאלו שאין להם רכב ובכל זאת הם לוקחים את התג נכה להשאיל מידי פעם לקרובי משפחה ולפעמים לחברים תמורת תשלום. אפילו היו אנשים שהתפלאו איך אין לנו תג נכה: "מה לאבא שלך אין רכב?")
כל נכה יכול להוציא תו ל2 רכבים
לאו דווקא שלו אפשר גם של מישהו אחר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה